تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تور مشهد از شیراز چند روز در هفته برگزار می شود؟

تور مشهد از شیراز بر خلاف تور مشهد ازدیگر مبادی هر روز انجام می شود. شیراز به دلیل این که یکی از کلان شهرهای ایران به شمار می رود و متقاضیان بالایی برای سفر به مشهد دارد؛ می طلبد که هر روز پروازهایی را به سمت مشهد انجام دهد. اما به نظر شما تور مشهد با چه سایتی ارزان تر و با کیفیت تر است؟ برای پاسخ این پرسش در ادامه همراه پرشین هتل باشید.

به عنوان مثال تور مشهد از مبدا کرمانشاه تنها در 3 روز برگزار می شود که باید از هفته ها قبل اقدام به رزرو نمود. مبدا تبریز هم به همین صورت می باشد. اما تور مشهد از تهران یا تور مشهد از شیراز، هر روزه برگزار می شود که نشان دهنده پرمخاطب بودن این شهر های ایران برای سفر به شهر مشهد مقدس است.

اجاره روزانه خانه در تهران

ارزان ترین تور مشهد با پرشین هتل

ارزان ترین قیمت تور مشهد را از پرشین هتل بخواهید تا سفری با کیفیت و مقرون به صرفه را تجربه نمایید. سایت پرشین هتل به دلیل قرارداد های طولانی مدت با هتل ها و ایرلاین ها، کمترین قیمت را به کاربران عرضه می کند. ضمن این که سایت پرشین هتل با پیشنهاد هتل های خوب و حذف هتل های نامطلوب سعی در جلب رضایت کاربران؛ و در نهایت سفری بی عیب و نقص می کند.

آستان مبارک احمد بن موسی (ع) ملقب به شاهچراغ
آستان مبارک احمد بن موسی (ع) ملقب به شاهچراغ

قیمت تور مشهد از شیراز یا دیگر مبادی؛ جدا از این که رزرو را از چه سایتی انجام دهید، به خود کاربر هم مربوط می شود. به عنوان مثال یک کاربر می تواند با رزرو تور مشهد از شیراز با کلاس پروازی اکونومی و ساعت های غیر پیک، سفری ارزان را تجربه کند. اما همین مسئله اگر بر عکس شود (انتخاب کلاس پروازی بیزینس با ساعات پیک) می تواند هزینه تور مشهد از شیراز به شدت افزایش دهد.

شهر شیراز مامن دل های عاشق

با این که شهر مشهد به دلیل وجود مبارک امام هشتم هماره مملو از زائر ست، اما نباید شهر شیراز را هم دست کم گرفت. زیرا در شهر شیراز هم برادر امام رضا (ع) یعنی احمد بن موسی (ع) مدفون می باشند. این حضرت که به نام شاهچراغ خوانده می شود در انتهای خیابان زند شیراز آرام گرفته است. در زمان پیوستن شاهچراغ به برادر خود در زمان خلافت مامون و شهر شیراز؛ احمد بن موسی به همراه چند تن از همراهان خود به دستور مامون دستگیر و شهید می شوند.

با این که جاذبه های طبیعی بسیاری در شهر شیراز وجود دارند؛ اما اصلی ترین دلیل برای سفر به شیراز وجود حرم مطهر شاهچراغ است. همین امر سبب عکس العمل متقابل شده و مردم شیراز ترجیح می دهند با تهیه تور مشهد از شیراز، به پابوسی امام هشتم و پس از آن به ییلاقات بروند. توجه داشته باشید که هتل های مشهد هم نزدیکی حرم و هم در ییلاقات برای میهمانان مهیا می باشند.

اگر تور مشهد را تهیه کرده اید، حتما به این جاذبه ها بروید!!

الان شما تصور می کنید ما به معرفی چالیدره مشهد یا سرزمین موج های آبی و موج های خروشان مشهد می پردازیم. اما این پندار کمی اشتباه است. زیرا پرشین هتل قصد دار بکر ترین و ناب ترین جاذبه های دیدنی مشهد را به شما معرفی کند تا از روز مره‌گی خارج شوید. در ادامه به شرح کلی این جاذبه ها پرداخته ایم.

بوستان طبیعی هفت حوض، جاذبه کمتر شناخته شده
بوستان طبیعی هفت حوض، جاذبه کمتر شناخته شده

جنگل جیغ

توصیه می کنیم اگر تور مشهد از شیراز را خریداری کرده اید، حتما به جنگل جیغ مشهد بروید. جنگل جیغ در روستای مج یا مجد قرار دارد که درختان تنومند و کهنسال همراه رودخانه ای زیبا شما را فرا می خوانند. برای بازدید این جاذبه بهتر است تا قبل از غروب آفتاب مراجعه کنید تا در دام ارواح نیوفتید.

هفت حوض

از زیبا ترین جاذبه های طبیعی مشهد هفت حوض است. بوستان هفت حوض از 7 چشمه سنگی طبیعی شکل گرفته که زیبایی خیره کننده ای دارند. دره مار این بوستان شما را به چالشی بزرگ دعوت می کند. وجود گونه های گیاهی مختلف، آب نماهای بسیار جذاب، آلاچیق برای استراحت، رستوران، کافی شاپ و … هم سبب کامل شدن این جاذبه شده است.

هلیوم پارک

بزرگ ترین و مجهز ترین ترامپولین پارک ایران، هلیوم پارک است. این پارک مهیج دارای ساختمانی مجزا برای آقایان و بانوان می باشد. بدین گونه هم بانوان و هم آقایان به صورت همزمان می توانند از این مکان تفریحی استفاده کنند. علاوه بر این مورد آیتم های مختلف دیگری برای تفریح کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

 

طریقه رزرو تور مشهد از شیراز
طریقه رزرو تور مشهد از شیراز

برای رزرو تور مشهد از شیراز چگونه اقدام کنیم؟

کافی است به سایت پرشین هتل مراجعه کرده و بعد از ورود به سایت، این اقدامات را انجام دهید. اول بر روی ایکون رزرو تور اشاره نمایید. بعد در فیلد های مشخص شده به ترتیب (شهر مبدا، شهر مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت) اطلاعات را وارد کنید و دکمه جستجو را بفشارید. پس از آن تمامی موارد تور مشهد از شیراز به شما نمایش داده می شود.

البته برای راحتی بیشتر می توانید کلمه تور مشهد از شیراز را در گوگل جستجو نمایید یا این که با شماره های 051،31896 و 051،38096 در تماس باشید. کارشناسان پرشین هتل با رویی گشاده در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود و بهترین پیشنهاد ها را به شما می دهند؛ تا سفری شیرین را تجربه نمایید.