تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

جنگل النگدره گرگان

گرگان یکی از شهرهای شمالی کشور است که طبیعت بی نظیری دارد اما می توان گفت در حق آن کم لطفی می شود.معمولا گردشگران و افرادی که قصد سفر به شمال را دارند استان های مازندران و گیلان را برای سفر انتخاب می کنند البته دلیل آن بیشتر نزدیک تر بودن این دو استان نسبت به گرگان است.اما گرگان نیز جاذبه های گردشگری بی شماری دارد که یکی از آن ها جنگل النگدره است.با هم اقلیم همراه باشید.

آشنایی را جنگل النگدره گرگان

جنگل النگدره یکی از جاهای دیدنی گرگان است که معمولا همه افرادی که برای تفریح و به گرگان می روند از آن بازدید می کنند.پارک جنگلی النگدره در مسیر ناهارخوران و در خیابانی به همین نام واقع شده است.در امتداد بلوار ناهار خوران پس از چند کیلومتر خیابان فرعی را خواهید دید که با وارد شدن به آن جاده جنگلی بسیاری زیبایی را خواهید دید.این جاده بسیار زیباست و به شما آرامش را هدیه می دهد.

اجاره روزانه خانه در تهران

این جنگل ئترتی 185 هکتار مساحت است و انواع زیبایی های طبیعی و شگفت انگیز را در خود جای داده است و مکانی بسیار خوب برای طبیعتگردی و کمپینگ است.در هر فصل از سال می توانید به جنگل النگدره سفر کنید و لذت ببرید اما مردم محلی و گردشگرانی که زیاد به این جنگل می روند معتقدند که این منطقه در فصل پاییز بسیار زیباتر است.در فصل پاییز درختان به چند رنگ مختلف تبدیل می شوند و هوای ابری و نم باران می تواند لحظات فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.البته همانطور که گفتیم در فصل های دیگر هم جنگل النگدره بسیار زیباست.


همچنین بخوانید : ناهار خوران گرگان


النگدره

در اعماق این جنگل روستایی قرار دارد که می تواند مقصد سفر شما باشد.پیشنهاد می کنیم به دل این جنگل بزنید و تا رسیدن به این روستا پیش بروید تا سفری خاطره انگیز داشته باشید.جنگل النگدره یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ایران است و به عنوان یکی از 7 منطقه گردشگری برتر در کشور شناخته می شود.

همانطور که گفتیم مسیر دسترسی به این جنگل از جاده ناهار خوران است مسیری هموار که می تواند شما را به راحتی به این جنگل برساند پس برای رفتن به این جنکگل شک نکنید.

دمای هوای جنگل النگدره حدود 10 درجه از داخل شهر خنک تر است به همین دلیل در فصل تابستان خیلی از مردم شهر آخر هفته های خود را تا ساعاتی از شب در آن می گذرانند.پوشش گیاهی جنگل نیز متنوع است و درختانی مانند بلوط،بید،افرا و توسکا در آن دیده می شود که چشم اندازهای زیبایی را به وجود آورده اند.

علاوه بر زیبایی ها طبیعی که به شدت زیبا هستند امکانات رفاهی دیگری مانند محل برپایی کمپینگ ، سرویس بهداشتی ، پارک و … نیز وجود دارد و همین امکانات باعث می شوند تا همه چیز برای یک تفریح بی نظیر آماده باشد.

جنگل النگدره

جاده ای که به جنگل می رسد از درختان زیبا و رنگارنگ احاطه شده و یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر را برای شما می سازد.نکته جالب در مورد این منطقه این است که به گفته کارشناسان قسمتی از این جنگل به 1500 سال پیش تعلق دارد.


از دست ندهید : فیلبند مازندران


به طور کلی جنگل النگدره مکانی مناسب برای گذراندن یکی روز تفریحی کامل است که می توانید از زیبایی ها و امکانات آن ساعت ها استفاده کنید.می توانید به صدای دلنشین پرنده ها گوش کنید و یک چایی ذغالی خوش طعم نوش جان کنید و بعد هم یک عصرانه سبک در هوایی دلچسب را میل کنید.

چشمه ها و رودخانه های زیبایی در مسیر شما در این جنگل وجود دارد که می توانید در کنار آن ها کمی استراحت کنید و به پیاده روی خود ادامه دهید.شک نکنید که با یکبار سفر به این جنگل باز هم دلتان می خواهد به آن سفر کنید پس حتما و حتما در اولین فرصت به جنگل النگدره گرگان سفر کنید.

جنگل النگدره گرگان