تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

سفرهای تابستانی مانند فصل تابستان داغند. افرادی زیادی در این فصل عزم سفر می‌کنند و به شهرهای دور و نزدیک می‌روند تا هم از گرمای هوا فرار کنند، هم از تعطیلات مدارس برای عوض کردن حال و هوا، بهره ببرند. شهریور که پایان تابستان است و کم کم هوا رو به خنکی می‌رود، بهترین زمان برای سفرهای داخلی است. اگر می‌خواهید بدانید در شهریور به کجا سفر کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

سفر به شیراز شهر شعر و ادب

نمی‌توان از شهرهای گردشگری ایران سخن گفت و اسمی از شیراز نیاورد. شهریور شیراز نیز مانند هر زمان دیگری، خوش آب و هوا و دلچسب است. بلیط تهران شیراز را که خریداری کردید، خود را برای سفر دل‌انگیز تابستانی به این شهر آماده کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

شیراز، نیمه خشک است و باران‌های زیادی ندارد، اما در شهریور کم کم از گرما کاسته می‌شود و شرایط برای گشت و گذار در شهر و بازدیدی از آثار و جاذبه‌های گردشگری مناسب‌تر می‌شود. در این زمان، هم از شلوغی‌های اردیبهشت معروف شیراز خبری نیست و هم گرمای خرداد و تیر را ندارد. بنابراین در شهریور، سفر به شیراز هم ارزانتر خواهد بود.

سفر به شیراز

دیدنی‌ های شیراز کم نیست و احتمالا با بیشتر آنها آشنایی دارید. از تخت جمشید و حافظیه و سعدیه که بگذریم، باغ جهان‌نما، باغ ملی، باغ ایلخانی، عمارت شاپوری، آرامگاه باباکوهی، ارگ کریمخانی و … جاهای دیدنی شیراز هستند که سفر شما را هیجان‌انگیز و به یادماندنی می‌سازد.

علاوه بر این، دشت‌ها و روستاهای شیراز در شهریور جذابیت دیگری دارند. دشت ارژن، روستای دشتک، روستای قلات تنها تعدادی از این جاذبه‌ های طبیعی شیراز هستند که بازدید از آنها را نباید از دست داد.

تفریحات کیش را در آخر تابستان از دست ندهید

شاید سفر به کیش در تابستان خیلی توصیه نشود، آن هم به دلیل گرمای طاقت‌فرسا، اما با این حال برای بسیاری از کسانی که با گرما مشکلی ندارند، فصل بسیار خوبی برای سفر است. سفر به کیش در تابستان ارزانتر از هر زمان دیگری است و مهمتر از آن شگفتانه‌های بسیاری برای مسافران دارد.

جشنواره تابستانی کیش که تا آخر شهریور ماه ادامه دارد، یکی از جذابیت ‌های سفر به کیش است. کسانی که در تابستان بلیط تهران کیش را تهیه می‌کنند، به دنبال آرامش و خلوتی جزیره در این فصل هستند. به خصوص در شهریور که کم کم با بازگشایی مدارس مسافران به شهرشان برمی‌گردند و جزیره خلوتتر هم می‌شود.

تفریحات کیش در آخر تابستان

خرید ارزانتر در جشنواره‌ها، استفاده از تفریحات تابستانی و لذت بردن از ساحل آفتابی لذت سفر به کیش در شهریور را چند برابر می‌کند.

سفر خنک تابستانی به سنندج

سفر به کوهستان و دشت‌های سرسبز سنندج در شهریور لطف دیگری دارد. زیبایی‌های طبیعت در کنار هوای خنک و مطبوع، سنندج را به یک مقصد ایده‌آل برای سفر داخلی در شهریور تبدیل کرده است. عمارت آصف، حمام خان، عمارت خسروآباد، غار سنگی حسین کوهکن، کوه آربابا، دشت بیلو، ارتفاعات چهل چشمه، روستای اورامانات و بسیاری مناطق دیگر، از سفر شما به منطقه سرسبز سنندج یک خاطره تکرارنشدنی می‌سازد.

جاهای دیدنی اردبیل از طبیعت تا جنگل

اردبیل به دلیل موقعیت جغرافیایی قرار گرفتن در ارتفاعات، آب و هوای مطبوعی دارد که حتی در تابستان هم شما را از خنکی بی‌نصیب نمی‌کند. تالاب قره گل، جنگل فندقلو، دشت مغان و جنگل مشه تنها تعدادی از دیدنی های اردبیل هستند که مسافران این شهر می‌توانند تجربه کنند. در کنار آب و هوای خوش و طبیعت جذاب، غذاهای لذیذ این شهر را هم تجربه کنید.

جاهای دیدنی اردبیل از طبیعت تا جنگل

سفر به مشهد با طعم زیارت و سیاحت

اگر در طول تابستان، سفر خود را به مشهد به دلیل گرمای هوا به تعویق انداخته‌اید، شهریور زمان خوبی است تا پیش از پایان یافتن تابستان، سفر زیارتی-سیاحتی به مشهد را تجربه کنید. در شهریور اندکی از هرم گرمای مشهد کاسته شده و با آرامش بیشتری می‌توانید حرم رضوی را زیارت کنید و در کوهسنگی از هوای مطبوع لذت ببرید.

اگر به دنبال زمان ارزانی هستید، در شهریور بلیط هواپیما تهران مشهد را می‌توانید ارزانتر تهیه کنید. در ایام غیرتعطیلی که هیچ مناسبت مذهبی ندارد، به خصوص پیش از سردتر شدن هوا، هزینه سفر به مشهد ارزانتر است.

جاذبه های تاریخی یزد شما را به گذشته می ‌برد

اگر تا به حال به یزد نرفته‌اید یا دوست دارید در زمان مناسبی به این شهر سفر کنید، شهریور زمان ایده‌آلی است. در این ماه، کم کم هوا خنک شده و باغ‌ها و طبیعت یزد حال و هوای مطبوعی دارند.  از مهمترین جاهای دیدنی یزد می‌توان به مجموعه امیر چخماق، مسجد جامع، باغ دولت‌آباد، آتشکده زرتشتیان و بسیاری مناطق تاریخی و گردشگری دیگر اشاره کرد. هتل ها و اقامتگاه های بومگردی یزد حال و هوای بی‌نظیری دارند و با اقامت در آنها به گذشته و تاریخ این شهر سفر خواهید کرد.

سفرهای داخلی در شهریور

تجربه سفرهای داخلی چه شهرهای شمالی مانند گرگان و آستارا باشد و چه شهرهای جنوبی مانند قشم و کیش، در تابستان زیبایی‌های خود را دارد. سفرهای تابستانی که از کودکی همیشه رنگ و بوی دیگری داشته و متفاوت از سفرهای عید بوده است. زمان تعطیلی‌هایی که دوست داشتیم بیشترین استفاده را بکنیم.

حال با سفر به شهرهای ایران در شهریور، می‌توانید با هزینه کمتر و در هوای بهتر سفر کنید. برای یک سفر تابستانی به صرفه نیز پیشنهاد ما خرید بلیط و رزرو هتل از فلای تودی است. فلای تودی ارزانترین بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی را به شما ارائه می‌دهد. تنها با چند کلیک و با پرداخت اینترنتی و به وسیله کارت‌های عضو شتاب، بلیط سفر در دستتان است.

با استفاده از تقویم قیمتی فلای تودی، می‌توانید قیمت بلیط‌ها در حوالی تاریخ موردنظر خود را ببینید و مقایسه کنید و ارزانترین بلیط را خریداری کنید. علاوه بر این، با ثبت آدرس ایمیل در قیمت «اطلاع از آخرین قیمت‌ها»، جدیدترین قیمت‌ها را به صورت ایمیل دریافت می‌کنید. این به شما کمک می‌کند تا زمان کمتری را برای جستجو در اینترنت برای اطلاع از نرخ و پیدا کردن ارزانترین بلیط‌ها صرف کنید. پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی همراه شماست تا هر مشکل یا سوالی را به سرعت برطرف کرده و خیالتان بابت سفر راحت باشد.

شمال یا جنوب، شرق یا غرب کشور، هر جا که مقصد سفرتان باشد، با فلای تودی ارزان سفر کنید و علاوه بر بلیط هواپیما، رزرو هتل ارزان خود را هم به فلای تودی بسپارید. فلای تودی با پوشش صد در صدی ایرلاین‌ها و دسترسی به بیشترین اقامتگاه‌ها، گزینه‌های متنوع و زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد.