تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

اگر قصد سفر به ترکیه دارید، مقصد هر شهری که باشد، می‌توانید با رزرو هتل در فلای تودی یک سفر ارزان به ترکیه را تجربه کنید. عوامل مختلفی بر قیمت رزرو هتل تاثیرگذارند. اگر قصد دارید رزرو هتل در ترکیه برای شما کم هزینه باشد، این مطلب را تا انتها بخوانید.

در زمان ارزانی سفر کنید

بهترین زمان سفر به ترکیه بهار و تابستان است. اما برای یک سفر ارزان، باید فصل‌های خلوت سال مانند زمستان را انتخاب کنید. قیمت هتل های آنتالیا، استانبول و دیگر شهرهای ترکیه در این ایام به میزان قابل توجهی پایین می‌آید و می‌توانید اتاق یا سوئیت موردنظر خود را با تخفیف چشمگیری تهیه کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

رزرو ارزان هتل در ترکیه با فلای تودی

مناطق ارزان را انتخاب کنید

قیمت رزرو هتل در همه مناطق یکسان نیست. غالبا مناطق توریستی در هر شهر قیمت بالاتری دارند. برای مثال، در استانبول قیمت هتل‌هایی که در خیابان تقسیم قرار دارند، بالاتر از سایر مناطق است.

امکانات و تعداد ستاره هتل را در نظر بگیرید

هر چه هتل امکانات بیشتری ارائه دهد و ستاره بیشتری داشته باشد، گرانتر است. برای مثال، هتل‌های آل و یوآل در آنتالیا که همه امکانات رفاهی و تفریحی را برای مهمانان فراهم می‌کند، قیمت بالاتری دارند تا هتل‌های معمولی. برای یک اقامت ارزان می‌توانید هتل‌هایی با ستاره‌های کمتر یا هتل آپارتمان‌ها را انتخاب کنید.

البته این بدان معنا نیست که هتل‌های ارزان امکانات سطح پایینی ارائه می‌دهند. از آنجا که فلای تودی ارزان‌ترین نرخ هتل را ارائه می‌دهد، از میان هتل‌ها می‌توانید مورد به صرفه‌ای که امکانات خوبی دارد را پیدا کنید.

از سیستم بوکینگ هتل فلای تودی استفاده کنید

اگر عجله‌ای برای رزرو هتل ندارید و زمان خاصی مدنظرتان نیست، می‌توانید در سیستم بوکینگ هتل فلای تودی اطلاعات خود را ثبت کنید تا با هر تغییر قیمت و ارزان شدن هتل‌ها، به وسیله ایمیل به شما اطلاع‌رسانی شود و بتوانید رزرو هتل خود را با پایین‌ترین نرخ انجام دهید.

ارزان ترین هتل های استانبول

 ارزان ترین هتل های استانبول| فلای تودی

اگر به دنبال ارزان‌ترین گزینه‌ها برای رزرو هتل استانبول هستید، سه نمونه از اقامتگاه‌های ارزان استانبول را معرفی می‌کنیم:

هاستل و مهمانخانه سلطان (Sultan Hostel & Guesthouse)

این هاستل نزدیک ایاصوفیه قرار گرفته است، یکی از اماکن گردشگری معروف استانبول که دسترسی خیلی خوبی به کلوب‌های شبانه و کافی شاپ‌ها دارد.

هاستل تکسیم سیتی (Taksim City Hostel)

گرچه گران‌ترین هتل‌ها در تکسیم استانبول قرار دارند، اما گزینه‌های ارزان‌تری مانند هاستل تکسیم سیتی هم وجود دارد. امکاناتی چون خشکشویی، صبحانه رایگان و اینترنت از امکاناتی است که ابن هاستل به مهمانان ارائه می‌دهد.

ارزان ترین هتل های آنتالیا

اگر قصد ندارید یک اقامت لاکچری در آنتالیا داشته باشید، گزینه‌هایی برای اقامت ارزان به شما پیشنهاد می‌دهیم:

هتل اکسپورویال (Exporoyal Hotel)

این هتل در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتلی ساده با تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی و … .

هتل گرین بیزا (Green Beyza Hotel)

این هتل در منطقه لارا قرار گرفته و دسترسی خوبی به ساحل دارد. دسترسی به اینترنت، استخر، خدمات خشکشویی نمونه‌هایی از خدمات و امکانات این هتل است.

ارزان ترین هتل های آنکارا

آنکارا از شهرهای محبوب ترکیه است. آنکارا پایتخت ترکیه است و بسیاری برای مقاصد تجاری و بازرگانی به این شهر سفر می‌کنند. اگر می‌خواهید اقامت ارزانی در آنکارا داشته باشید، دو نمونه از هتل های ارزان آنکارا را معرفی می‌کنیم:

هتل آلدینو رزیدنس (Aldino Residence)

این هتل در مرکز شهر آنکارا قرار گرفته است. امکاناتی چون سالن بدنسازی و سالن غذاخوری، صبحانه رایگان و اینترنت بی‌سیم دارد.

هتل دیوان (Divan Ankara)

هتل چهار ستاره دیوان آنکارا امکانات بسیار خوبی مانند باشگاه سلامت و سونا، اینترنت، مرکز تجاری، کافی شاپ و … ارائه می‌دهد. دسترسی این هتل به مراکز خرید و جاهای دیدنی آنکارا بسیار خوب است.

ارزان ترین هتل های ازمیر

ارزان ترین هتل های ازمیر | فلای تو دی

ازمیر هم از شهرهای توریستی ترکیه است. دانشگاه‌های معتبری در این شهر قرار دارند و نمایشگاه‌های بسیاری در ازمیر برگزار می‌شوند. بنابراین شاید مایل باشید به این شهر ترکیه سفر کنید و اقامت ارزانی داشته باشید.

هتل گرند کورنر (Grand Corner Hotel – Boutique Class)

این هتل چهار ستاره در مرکز شهر ازمیر قرار گرفته است. این هتل بوتیک تنها 5 دقیقه پیاده‌روی تا نمایشگاه بین‌المللی ازمیر فاصله دارد. سونا و مرکز اسپا، خدمات عروسی، اتاق ملاقات، رستوران و … امکانات این هتل بوتیک است.

هتل بایلان ینیسهیر (Hotel Baylan Yenisehir)

این هتل دو ستاره در مرکز شهر قرار دارد. اینترنت بی‌سیم رایگان، صبحانه بوفه رایگان ، خدمات خشکشویی تعدادی از خدمات و امکانات این هتل است.

رزرو هتل ارزان در همه شهرهای ترکیه با فلای تودی

نمونه‌هایی که گفته شد، تنها تعدادی از هتل های ارزان در شهرهای استانبول، آنتالیا، آنکارا و ازمیر بودند که می‌توانید رزرو آنها را با بهترین قیمت در فلای تودی انجام دهید. برای رزرو هتل در دیگر شهرهای ترکیه مانند بدروم، آدانا، مارماریس و … هم می‌توانید با مراجعه به وبسایت فلای تودی و انتخاب مقصد، ارزان‌ترین گزینه‌ها را مشاهده کرده و رزرو کنید.

سفر ارزان به ترکیه واقعی است

اگر می‌خواهید در سفر به ترکیه بیشتر برای تفریح، خوراکی و … خرج کنید و اقامت در هتل لوکس و لاکچری برایتان اولویت ندارد، رزرو هتل ارزان را امتحان کنید. با مراجعه به وبسایت فلای تودی و تعیین زمان و مقصد سفر، می‌توانید همه گزینه‌های اقامتی در قیمت‌های مختلف را ببینید و با توجه به اطلاعات و امتیاز هر یک، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

پس از رزرو هتل، نوبت تهیه بلیط هواپیماست. بلیط هواپیما استانبول یا هر شهر دیگر ترکیه را نیز می‌توانید توسط فلای تودی با بهترین قیمت تهیه کنید. بلیط هواپیما را نیز به صورت چارتری و لحظه آخری می‌توانید با قیمت پایین تهیه کنید. در ضمن، فلای تودی امکانی فراهم کرده تا با ثبت ایمیل خود، از آخرین تغییرات قیمت هم برای هتل و هم بلیط هواپیما مطلع شوید و ارزان‌ترین‌ها را خریداری کنید.