تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پاسپورت دومینیکا متناسب با شرایطی که برای اخذ آن تعیین گردیده و به دلیل داشتن اعتبار و مزایای بی نظیر، دارای محبوبیت زیادی است. برای اخذ پاسپورت دومینیکا معمولاً طی مدت زمان سه ماه نتیجه استعلامات به درخواست کنندگان پاسپورت دومینیکا و موافقت با شهروندی آنها در دومینیکا صادر خواهد شد.

طی مدت زمان یک تا دو ماه گواهی شهروندی و پاسپورت دومینیکا صادر گردیده و به دست شما خواهد رسید. در این محدوده زمانی نیازی نیست که شما در این کشور حضور داشته باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

از مزیت های پاسپورت دومینیکا می توان به کوتاه بودن پروسه اخذ پاسپورت اشاره کرد.

اشخاصی که قصد اخذ شهروندی و پاسپورت کشور دومینیکا را دارند،برای دستیابی به امتیازات سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴6 کشور جهان، توسعه دادن فعالیت های تجاری، داشتن حق افتتاح حساب بین المللی، گردش و دیدن فرزندان، اقوام و … از این راه اقدام می کنند.

اقامت در انگلیس

مزایای پاسپورت دومینیکا برای اقامت در انگلیس

با دریافت پاسپورت دومینیکا شما به راحتی و بدون نیاز به ویزا به کشورهای اروپایی مانند کشورهای حوزه شنگن و انگلستان سفر کنید. در صورتی که شما پاسپورت دومینیکا را داشته باشید ، می ‌توانید در مرحله اول ورود به کشور انگلیس، برای مدت شش ماه بدون ویزا اقامت داشته باشید. در صورت خروج از کشور و پس از پایان یافتن شش ماه اول و بازگشت دوباره به انگلستان به مدت ۶ ماه می‌ توانید بدون ویزا ، اقامت داشته باشید.

شما با هر بار رفت و آمد به کشور انگلستان ، می توانید برای ۶ ماه اقامت داشته باشید. به این صورت بدون نیاز به ویزای اقامتی ، زندگی در لندن را میتوانید تجربه کنید.

پاسپورت دومینیکا در کشور انگلیس به شما این امکان را می دهد که شما به سادگی برای خود حساب بانکی داشته باشید. البته جهت افتتاح حساب بانکی در انگلیس لازم است که یک ملک را اجاره کنید و آدرس مشخصی از خود در کشور انگلستان داشته باشید. شما می توانید کسب و کار مناسبی در کشور انگلیس راه اندازی کنید.

شما پس از داشتن یک کسب و کار مناسب ، می توانید به سادگی جهت دریافت اقامت در انگلیس اقدام نمایید.

با این حساب  می توان نتیجه گرفت که با داشتن پاسپورت دومینیکا ، دریافت اقامت در انگلیس برای شما آسان تر خواهد بود.

تحصیل در معتبرترین دانشگاه های اروپا و جهان با پاسپورت دومینیکا

 تحصیل در کشورهای دیگر مانند تحصیل درمعتبر ترین دانشگاه های اروپا و یا کشورهای منطقه شینگن، یکی از مسائل بسیار مهمی می باشد که افراد روی آن تمرکز دارند و همیشه در تلاش برای ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل می باشند. فرآیند تحصیل در کشورهای دیگر، فرآیند بسیار سختی می باشد، اما لازم به ذکر است که شما با گرفتن پاسپورت دوم کشور دومینیکا به راحتی می‌توانید موانع را پشت سر گذاشته و برای تحصیل در معتبرترین دانشگاه های کشورهای دیگر اقدام نمایید.

با گرفتن تابعیت کشور دومینیکا به راحتی می توانید در کشورهای دیگر و همچنین کشورهای اروپایی به تحصیل بپردازید:

شما برای اخذ تابعیت کشور دومینیکا به هیچ عنوان نیازی به دانش زبان انگلیسی ندارید و  با هر سطح زبانی می توانید برای دریافت تابعیت کشور دومینیکا اقدام نمایید. پس از دریافت پاسپورت کشور دومینیکا ، به سادگی می توانید برای ورود به معتبرترین دانشگاه های اروپایی و جهان اقدام نمایید و در آنجا دوره های مرتبط به زبان انگلیسی را سپری نمایید. پس ازگذراندن این دوره ها، به سادگی می‌توانید برای ورود به معتبرترین دانشگاه مورد نظرتان در کشور مقصد اقدام نمایید.

همچنین پاسپورت دومینیکا دارای مزیت های بیشمار ارزشمند دیگری نیز می باشد که از جمله آنها می توان به سفر به بیشتر از۱۴6 کشور بدون نیاز به ویزا و همچنین اخذ اقامت اروپا و دیگر کشورها اشاره نمود. با دریافت تابعیت کشور دومینیکا ، شما از امکانات بیشماری بهره‌مند خواهید شد و یکی از آن‌ها پذیرش تحصیلی با پاسپورت کشور دومینیکا در معتبرترین دانشگاه های سرتاسر جهان است.

مزایای پاسپورت دومینیکا برای اقامت در انگلیس

معافیت های مالیاتی با پاسپورت دومینیکا

شهروندانی که از برنامه های مالیاتی معاف می شوند نیازی به پرداخت هیچ نوع مالیاتی به دولت نخواهند بود. به این صورت که اگر به عنوان شهروند کشور دومینیکا در خارج از کشور خود درآمد کسب کنید، موظف نخواهید شد تا هزینه ای را به دولت کشور دومینیکا پرداخت نمایید. اما این مسئله تا زمانی می باشد که شما قصد درخواست اقامت در دومینیکا را نداشته باشید.

یکی از راحت ترین و سریع ترین روش هایی که شما می توانید از طریق آن جهت اخذ شهروندی کشور دومینیکا و پاسپورت دوم این کشور اقدام نمایید، سرمایه گذاری می باشد.

مالیات برای اشخاص حقوقی

شخص های حقوقی که در این کشور زندگی می کنند، موظف به پرداخت مالیات جهانی هستند. نرخ سود مالیات بر درآمد 30 درصد است. افراد غیر مقیم کشور دومینیکا فقط از سود دریافتی ، مالیات پرداخت می نمایند، نرخ آن 15 درصد می باشد.

برنامه معافیت های مالیاتی در کشور دومینیکا بر دارایی

در برنامه ذکر شده، مالیات بر دارایی وجود ندارد؛ با این حال، نرخ شهریه محلی میبایست سالیانه توسط صاحبان املاک پرداخت  و میزان و مبلغ آن به موقعیت و نوع ملک صاحبان ، بستگی خواهد داشت.

 تجارت کردن با کشورهای حوزه دریای کارائیب بدون پرداخت مالیات

کشور دومینیکا یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین مقصدهای مهاجرتی شناخته می شود. این کشور جزو مناطقی است که همه سرمایه های شما معاف از مالیات خواهد بود و از این رو دومینیکا امضا کننده معاهدات مالیات مضاعف است و محدودیتی در بازگشت سود و سرمایه وارداتی نخواهد داشت.

مزیت های مالیاتی فرد غیر مقیم بر افراد مقیم در دومینیکا

افرادی که در دومینیکا مقیم هستند، موظف هستند که بر درآمد خود در سرتاسر دنیا مالیات بپرادزند، در صورتیکه افراد غیر مقیم هیچ نوع مالیاتی پرداخت نمی نمایند. بسیاری از افراد ثروتمند در سرتاسر دنیا از جمله تجار، چهره های معروف و کارآفرینان ، این روش را برای افزایش سرمایه و دارایی خود استفاده می نمایند.

پاسپورت دومینیکا