تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

در آمریکا با قطار به کجا می‌توان رفت؟

تهیه بلیط قطار و سفر با آن در ایالات متحده جذابیت‌های بی‌نظیری دارد. درحالی‌که از کنار آسمان‌خراش‌های شمال شرقی و از داخل چمن‌زارهای غرب میانه عبور می‌کنید، به رودخانه‌های جوشان و مناظر بیابانی و کوه‌های غربی آمریکا خواهید رسید. قطارهایی که از کنار جاذبه‌های تاریخی، ستون‌های مرمری، طبیعت بکر و عجیب می‌گذرتد مثل ماشین‌‌های زمانی هستند که شما را در عرض چند ساعت از قرن‌ها قبل به دل یک زندگی مردن و امروزی در آمریکا می‌آورند. مسیری که می‌تواند دروازه‌ای برای بسیاری از پارک‌های ملی و جاذبه‌های فرهنگی کشور ارائه دهد. درحالی‌که با آرامش به مقصد خود می‌روید، از اتاق‌های مجلل، ماشین‌های غذاخوری و امکانات مدرن قطار استفاده کنید و از مناظر دیدنی لذت ببرید. ما در این مطلب لیستی از مکان‌ها و جاذبه‌هایی که با قطارهای آمریکا می‌توانید به آنجا بروید را برای شما آورده‌ایم:

اجاره روزانه خانه در تهران

1.       راه‌آهن گرند کنیون (Grand Canyon Railway)

با واگن‌های تاریخی راه‌آهن گرند کنیون به یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های ملی کشور بروید. خط راه‌آهن این منطقه در سال ۱۹۰۱ افتتاح شد و در حال حاضر سوخت آن از طریق بازیافت روغن نباتی به دست آمده از رستوران‌های ویلیامز، آریزونا و حاشیه جنوبی تامین می‌شود. این قطار شش کلاس خدمات شامل First ، Coach ، Pullman ، Observation Dome ، Luxury Dome و Luxury Parlor ارائه می‌دهد. سفر به کنیون، سفر رفت و برگشتی یک‌روزه است. در تمام طول مسیر از دیدن شگفتی‌‌ها و مناظر چشمگیر گرند کنیون حیرت زده خواهید شد. از وسط جنگل‌های کاج، دشت‌های وسیع و قله‌های سانفرانسیسکو عبور می‌کنید تا به بخش‌های دیگری از پارک کنیون برسید. هنگامی که به دیگر قسمت‌های پارک رسیدید، می‌توانید فعالیت‌های مختلفی در این پارک انجام دهید. از جمله گشت‌وگذار با موتور کوچ در Grand Canyon  و توقف در نقاطی مثل Hermits Rest ، Mohave Point ،Abyss  و Pima Point جزء مناطق دیدنی و فضاهایی است که می‌توانید سفر و گشت‌وگذار خود را در آن‌ها ادامه دهید.

2.       زفیر کالیفرنیایی (Amtrak California Zephyr)

به‌خاطر خطوط راه‌آهن بین‌قاره‌ای و مسیرهای جدید، Amtrak’s California Zephyr  مسافران در این قطار یک سفر فوق‌العاده دوروزه را تجربه می‌کنند. این سفر ۲۳۰۰ مایلی و ۵۱ ساعته که به‌عنوان دیدنی‌ترین مسیر ریلی در این کشور معرفی می‌شود، از شیکاگو شروع شده و در امریویل، کالیفرنیا، واقع در خارج از سانفرانسیسکو به پایان می‌رسد.

قطار با عبور از چمنزارهای بی‌پایان نبراسکا، کوه‌های زیبا راکی ​​در منطقه‌ای خارج از دنور، منطقه صخره‌ای سرخ ناهموار در یوتا و سیرا نواداس پوشیده از برف به مسیر خود ادامه می‌دهد. امکانات و واگن‌های این قطار شامل ناهارخوری، سالن دیدنی‌ها و واگن‌های Sleepliner است که دارای اتاق‌خواب و سوئیت اتاق‌خواب هستند (برخی از آنها به‌راحتی می‌توانند تا شش نفر را در خود جای دهند). توقف‌های اصلی در بخش‌های اوماها، دنور و سالت لیک سیتی است. این قطار Wi-Fi ندارد و سرویس تلفن همراه آن هم ضعیف است.

3.       راه‌آهن ورد کانیون (Verde Canyon Railroad)

ورد کانیون هم یکی دیگر از قطارهای دیدنی آمریکا است. چه تنهایی مسافر این قطار می‌شوید یا چه به‌عنوان عضوی از یک تور مسافرتی راه‌تان به این قطار بیفتد، حتماً خانه‌های صخره‌ای بومیان سیناگوآ بومیان آمریکا و سایت‌های قدیمی معدن را ببینید و حواستان به حیات‌وحش بومی مانند عقاب‌های طاس و آنتلوپ باشید.

4.       راه‌آهن کواست استرلایت (Amtrak Coast Starlight)

در امتداد خط ساحلی حیرت‌انگیز اقیانوس آرام سفر کنید و به مرکز شهری غربی در افسانه محلی Amtrak Coast Starlight برسید. راه‌آهن استرلایت مجهز به واگن‌ها اتاق‌خواب، سالن تفریح ​​و غذاخوری و امکانات دیگری است که شما را در سفری ۳۶ ساعته از سیاتل به لس‌آنجلس می‌رساند. این مسیر در پورتلند، ساکرامنتو، منطقه خلیج سانفرانسیسکو و سانتا باربارا متوقف می‌شود و از کنار صخره‌های ساحلی چشمگیر، کوه راینیر، کوه‌های آبشار و پوگت سوند می‌گذرد.

5.       وایت پاس و راه‌آهن یوکان (White Pass & Yukon Railway)

پیستی که در مسیر قطار راه‌آهن یوکان و وایت پاس قرار دارد در سال ۱۸۹۸ و در مسیر طلایی کلوندایک ساخته شده. یک جاذبه توریستی بسیار جذاب است که هیچ مسافری بعد از دیدنش آن را فراموش نخواهد کرد! این قطار در ارتفاع ۲۸۸۵ پا از طریق تونل‌ها، از کنار صخره‌های سر به فلک کشیده و آبشارهای بلند و خروشان عبور می‌کند. هنگام عکاسی از چشم‌اندازها کوه‌های پوشیده از برف، تنگه‌های سرسبز و یخچال‌های طبیعی، هوای تازه آلاسکا را نفس بکشید. گردش در قله دو ساعت و نیم طول می‌کشد و به طور مختصر از منطقه یوکان کانادا می‌گذرد و در نقاط دیدنی مانند آبشارهای پرده عروس، دره عذاب‌آور و چشم‌انداز اسکاگ وی توقف می‌کند.

6.       آدیرونداک (Amtrak Adirondack)

در دره رودخانه هادسون نیویورک در Amtrak Adirondack طبیعت بی‌نظیر پاییزی را تجربه کنید. این قطار سریع‌السیر شما را از طریق ایالت نیویورک در سفری ۱۰ تا ۱۲ ساعته در امتداد رودخانه هادسون و با عبور از دریاچه چاپلین، عمارت‌های قدیمی، جنگل‌ها و مزارع، به ایستگاه Gare Centrale در مونترال، کانادا می‌رساند. توقف‌های موجود در طول مسیر شامل شهرهای Poughkeepsie ، Saratoga Springs ، Whitehallو Ticonderoga است.

7.       دورانگو سیلورتون (Durango & Silverton Narrow Gauge Railroad)

با یک قطار کوچک از دورانگو به سیلورتون و کلرادو سفر کنید. این مسیر ریلی در طول زمان رونق استخراج و تجارت نقره ساخته شده است و از سال ۱۸۸۲ به طور مداوم مورداستفاده قرار می‌گیرد. هنگامی که رونق تجارت این منطقه فروکش کرد، قطار فرصتی برای مسافران مشتاق شد تا مسیر معدنچیان و مرزنشینان را تجربه کنند. امروزه، این خط آهن جزو معدود خطوط راه‌آهن بخار با عرض باریک در کشور است. این گشت‌وگذار سه و نیم ساعته از دورانگو در امتداد رودخانه زیبای Animas در خطوط ریلی که به طور خاص برای حرکت در پیچ‌ها در امتداد دامنه‌های تند کوه طراحی شده است، ادامه پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد دیوارهای صخره‌ای تنها چند اینچ از پنجره‌ها فاصله دارند و سوت بخار در منطقه طنین‌انداز می‌شود. طبیعت، صحنه و آواز خوشی که از سوت قطار و آبشارها و صدای محیط به گوش و چشم می‌رسد، یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین مسیرها و تجربه‌ها است.

8.       راه‌آهن کوه‌های دودی بزرگ (Great Smoky Mountains Railroad)

خانواده‌ها و علاقه‌مندان به‌قطار، راه‌آهن کوه‌های دودی بزرگ را بسیار دوست دارند. در سفر آمریکا با قطار به‌وسیله این ریل و مسیر ریلی فرصتی برای تجربه سفرهایی در حومه دورافتاده غرب کارولینای شمالی و بخش‌هایی از پارک ملی کوه‌های بزرگ اسموکی ارائه می‌دهد. راه‌آهن کوه‌های بزرگ دودی همچنین در طول عید پاک (The Easter Beagle Express) ، پاییز (The Pumpkin Patch Express Express) و زمستان (Polar Express)  امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

9.       پارک ملی یخچال (Amtrak Empire Builder)

سفر با قطار پارک ملی یخچال یک‌طرفه و ۴۶ ساعته مناظر باشکوهی از دشت‌های بزرگ، رودخانه می‌سی‌سی‌پی، پارک ملی یخچال، Gassman Coulee Trestle  و کشور بزرگ آسمان مونتانا را برای مسافران دارد. این قطار دارای یک واگن برای خواب، واگن برای نشیمن و یک واگن ناهارخوری است تا سفر را برای مسافران خود تاحدامکان راحت کند. در طول مسیر ۲۰ دقیقه توقف خواهد داشت تا کمی مسافران استراحت کند، در محیط اطراف قدم بزنند و غذاهای محلی را میل کنند. در ماه‌های گرم، یک داوطلب از خدمات پارک ملی از طریق برنامه Trails & Rails  سوار قطار بین شلبی، مونتانا و سیاتل می‌شود و اطلاعاتی در مورد مناظر، زیستگاه‌ها و تاریخ ارائه می‌دهد.

10.   ستاره آلاسکا دنالی (Alaska Denali Star)

همان‌طور که از نامش مشخص است، ستاره دانالیایی آلاسکا شما را به بلندترین قله آمریکای شمالی در یکی از دیدنی‌ترین پارک‌های ملی می‌رساند. با این قطار سوار واگنی با سقف گنبدی شیشه‌ای می‌شوید تا چشم‌اندازهای عالی را مشاهده کنید. قطار از مرکز شهر آنکوریج حرکت می‌کند، در Wasilla و Talkeetna  و پارک ملی دنالی توقف‌هایی دارد و به Fairbanks می‌رسد. بهتر است باتوجه‌به مسافت و زمان در نظر گرفته شده، یک شب بمانید.

11.   شهر آمتراک شهر نیواورلئان (Amtrak City of New Orleans)

از غرب میانه به جنوب با قطار یک‌شبه از شهرهای موسیقی شیکاگو به نیواورلئان سفر کنید، با توقف در ممفیس، در شهر آمتراک نیواورلئان سفرتان را کامل کنید. درحالی‌که از ایستگاه خیره‌کننده شهر Windy به سمت دلتای می‌سی‌سی‌پی حرکت می‌کنید، با آسمان‌خراش‌های درخشان این شهرها دیداری داشته باشید. در مسیر خود به پایانه مسافربری اتحادیه نیواورلئان از شهرهای تاریخی و خلیج جنوب عمیق خواهید رسید. در ۱۹ ساعت سواری، مسافران می‌توانند از اقامتگاه‌های بزرگ Superliner که همراه غذا و نوشیدنی است، لذت ببرند. امکانات این قطار شامل دوش، سالن‌های نمایش و واگن کافه است.