تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

مجتمع تفریحی شمالمجتمع تفریحی توریستی در شمال

همانطور که می دانید نمک ابرود جزو بزرگترین مجتمع های تفریحی توریستی واقع در شمال کشور بوده که از امکانات ویژه ای برخوردار است و اگر تا به حال نرفته باشید حداقل نام آن را شنیده اید و برایتان آشناست ، حال مجتمع تفریحی توریستی دشت نور از نظر رتبه بندی وسعت در بین شهرک های شمال بعد از نمک آبرود قرار دارد با این تفاوت که دشت نور به طور خصوصی در شمال کشور بنا شده و این ویژگی بارز، باعث برتری شهرک دشت نور در بین کل شهرک های شمال شده است.

این مجموعه جزو وسیع ترین و مدرن ترین مجموعه های تفریحی و توریستی شمال کشور محسوب میشود که در بهترین منطقه خوش اب و هوایی در شمال ایران و شهر نور، در زمینی به مساحت 35 هکتار بنا شده و تنها مجتمع تفریحی و توریستی خصوصی در ایران است که بعد از انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر احداث شده است . مجتمع تفریحی توریستی دشت نور در کیلومتر 5 جاده نور به سمت امل در سال 1394 توسط رییس جمهور محترم جناب آقای روحانی با کاربری تفریحی و توریستی افتتاح و به بهره برداری رسید .

اجاره روزانه خانه در تهران

مجتمع تفریحی شمال

فازهای اقامتی مجموعه دشت نور

در فاز اقامتی این مجتمع ویلا ها و آپارتمان های لوکس با معماری بی نظیر بنا شده که به جرات میتوان گفت لوکس ترین ، مدرن ترین و پر امکانات ترین ویلاهای شمال محسوب میشوند .

مجموعه آپارتمان های دشت نور با الگو برداری ازکشورهای درحال رشد خاورمیانه در متراژ های متنوع به صورت واحدهای دوبلکس و فلت به بهره برداری رسیده اند .

از مهمترین ویژگی هایی که هنگام اجاره ویلا یا خرید آپارتمان در شمال باید به آن توجه داشت، معماری ساخت، بکارگیری اصول معماری نوین، امنیت منطقه، چشم انداز زیبا و دسترسی آسان به دریا و جنگل، امکانات رفاهی و تفریحی ، امکانات داخلی ویلا و آپارتمان نظیر(فضا و معماری داخلی، نو ساز و مدرن بودن، پارکینگ، روف گاردن، استخر، باربیکیو، تراس، نگهبانی 24 ساعته، اتاق خواب مستر، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، سرویس ایرانی و فرنگی و ….) است.

ویلا و آپارتمان های واقع در دشت نور با دکوراسیون و ظرفیت های متفاوت ،اقامت خوشی را برای مسافران و توریستان فراهم کرده است.

جهت رزرو ویلا و آپارتمان با مراجعه به سایت دشت نور میتوانید ویلا و آپارتمان دلخواه خود را قبل از سفر رزرو کنید. همچنین از تخفیفات اقامت در مجموعه باخبر شوید و برای خرید و مالکیت ویلا ها و آپارتمان ها میتوانید با شماره 1859 از تلفن ثابت تهران و یا شماره 09194617263 تماس حاصل فرمایید . گردشگران محترم میتوانند با اجاره یا خرید ویلا و آپارتمان های واقع در دشت نور از امکانات تفریحی مجموعه نیز به صورت رایگان بهره مند شوند.

مجتمع تفریحی شمال

امکانات تفریحی مجموعه دشت نور

افرادی که قصد اقامت در مجموعه را ندارند یا خود ساکن شهر های شمال هستند میتوانند به صورت یک روزه از امکانات تفریحی دشت نور لذت ببرند و یا با پرداخت هزینه سالیانه به عضویت مجموعه درآمده و از تخفیفات ویژه بخش های مختلف بهره مند شوند.

امکانات تفریحی و ورزشی دشت نور نظیر : قایقرانی، ماهیگیری ،گشت در جنگل با اسب و سوار کاری ، پارک بازی کودکان ،لیزرتگ،ارچری تگ، فوتبال حبابی،باشگاه بدنسازی، جاده تندرستی، دوچرخه سواری ، اسپا و ماساژ، زمین ورزشی فوتبال، بسکتبال، تنیس، والیبال، مینی گلف و دیگر امکانات ویژه تفریحی است .

مجتمع تفریحی شمال