تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

باز شدن مرزهای تایلند به روی گردشگران از 11 تیر

مجله گردشگری هم اقلیم :: با کمتر شدن روند شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان برخی از کشورها خصوصا کشورهای توریستی در حال کاهش محدودیت های اعمال شده هستند.ازین رو کشور تایلند نیز در نظر دارد از تاریخ 11 تیر ماه مرزهای خود را به روی گردشگران خارجی باز کند.

خبر خوب این است که گردشگرانی که قصد سفر به کشور تایلند را دارند می توانند از یک ماه دیگر به این کشور سفر کنند.در حال حاضر فرودگاه های این کشور در حال آماده سازی باری پذیرش مسافران از تاریخ یک ژوئیه هستند.هم اکنون وضعیت اضطراری در شهرهای تایلند از جمله شهر توریستی پوکت برقرار است و فروشگاه این جزیره زیبا نیز بسته می باشد.

اجاره روزانه خانه در تهران

ساحل جامتین پاتایا

در این کشور نیز مانند ایران برخی از کسب و کارها،جاذبه های گردشگری و موزه ها برای بازدید گردشگران داخلی باز شده اند و همچنین رستوران ها نیز می توانند با رعایت قوانین فاصله گذاری به مشتریان خود خدمات ارائه دهند.برخی از اقامتگاه ها و هتل ها بازگشایی شده اند و برخی مکان های تفریحی مانند سینما ها،تئاترها و باغ وحش ها می توانند از تاریخ یکم ژوئن یعنی 12 خرداد با ریعایت پروتکل های بهداشتی مشغول فعالیت شوند.


همچنین بخوانید : راهنمای سفر به تایلند


دولت تایلند طی اطلاعیه ای اعلام کرد که تمام محدودیت های مربوط به فعالیت ها و مشاغل و همچنین سفرهای داخلی و خارجی از تاریخ یکم ژوئیه یعنی 11 تیر برداشته می شود.به گفته دبیر کل شورای ملی تایلند این روند منجر به بازگشایی کامل کشور خواهد شد اما استفاده از ماسک و برخی تدابیر دیگر یک قانون اجباری می باشد.

این خبر خوبی برای گردشگران دوست دار تایلند است اما افرادی که قصد سفر به تایلند را دارند باید توجه داشته باشند که پس از بازگشایی قوانین سختگیرانه همچنان ادامه خواهد داشت و طبق گفته مقامات کشور تایلند همکاری و مشارکت مردم برای بازگشایی کشور بسیار مهم و حیاتی است.

اگر قصد سفر به تایلند را دارید پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین زمان سفر به تایلند را هم مطالعه بفرمایید.

مقالات بیشتری بخوانید