تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش هتلی ۵ ستاره و اولین هتل دریایی خاورمیانه است.این هتل که در شمال غربی جزیره کیش قرار دارد در بین هتل های ۵ ستاره کیش یک سر و گردن بالاتر و محبوب تر است.این هتل شامل دو مجموعه یکی از خشکی  و دیگری روی دریا و به صورت ویلاهای به هم پیوسته و با کف شیشه ای است.همراهِ هم اقلیم باشید.

هتل ترنج جزیره کیش

اجاره روزانه خانه در تهران

هتل ترنج دارای 100 سوئیت در اندازه های مختلف است که همگی بر روی دریا ساخته شده اند و دارای کف شیشه ای هستند که بسیار شگفت انگیز خواهد بود.میهمانان می توانند از درون اتاق کف دریا را ببینند.همچنین تمام سوئیت ها دارای بالکن اختصاصی هستند.

این سوئیت ها توسط یک اسکله چوبی با طول 1 کیلومتر به هم متصل شده اند و تصویر زیبایی را از بالا ساخته اند.واحد های این مجموعه به ترتیب 40 متری ، 60 متری و 120 متری هستند.

هتل ترنج کیش که اولین هتل دریایی خاورمیانه می‌باشد ئر بهمن ماه 94 شروع به فعالیت کرد.این مجموعه در دو فاز تعریف شده است؛فاز اول هتل بر روی سطح آب و فاز دوم هتل ساحلی 4 طبقه ای.

برای ساخت این هتل زیبا و فوق العاده تحقیقات زیادی انجام شد تا بهترین محل برای هتل انتخاب شود.سرانجام منطقه شمال غربیی به دلیل یکدست بودن سطح آب از ساحل تا حدود 1000 متری،انتخاب شد.

هتل ترنج

امکانات هتل ترنج کیش

این هتل دارای امکانات زیادی است؛رستوران خورشیدی بر روی دریا با کف شیشه ای امکان این را به شما می دهد که یکی از خاطره انگیزترین اقامت های خود را تجربه کنید و در یک مکان رویایی غذا میل کنید.کافی شاب ساحلی،لمکده ساحلی،آتلیه عکاسی،اتاق بازی،روم سرویس،میز بیلیارد،فوتبال دستی،سالن اسپا،خدمات لاندری،کانتر گردشگری،اجاره خودرو و … نیز بخشی از امکانات این هتل فوق العاده هستند.

برای رفاه حال گردشگران تور کیش،در این هتل سرویس روزانه به مراکز خرید کیش فراهم شده است.برای حمل و نقل مسافران از ماشی های گلف استفاده می شود و برای جابجایی وسایل روزمره و مورد نیاز اتاق ها از ماشین های ترولی گلف استفاده می شود.

یکی از اقدامات جالبی که در این هتل انجام شده است ساخت دو جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر می باشد که جلوه زیبایی به این هتل بخشیده است.

هتل ترنج کیش

موقعیت هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی این جزیره و در منطقه ای بکر با اکوسیستم طبیعی واقع شده است.موقعیت جغرافیایی و طرز ساخت منحصر به فرد این هتل باعث شده است که منظره ای فوق العاده زیبا برای مسافران و گردشگران به وجود بیاید.در این هتل مناظر زیبایی مانند غروب خورشید،دریا،امواج و مرجان ها و … را شاهد خواهید بود.


از دست ندهید : جاهای دیدنی کیش


مهندسین و مشاوران ساخت این مجموعه تمام تلاش خود را کرده اند تا هتل ترنج کیش هیچ صدمه ای به محیط زیست وارد نکند،وهمواره از میهمانان این هتل انتظار می رود که موارد حفظ محیط زیست را به طور کامل رعایت کنند.

آدرس : کیش – ابتدای جاده جهان – به سمت کلبه هور