تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تجربه اقامت خارج از زمین در هتل فضایی آرورا

شاید فکر کنید عنوان را اشتباه خواندید و یا ما عنوان را اشتباه نوشتیم!باید بگوییم که هیچ اشتباهی در کار نیست و افراد علاقمند به اقامت در فضا می توانند در هتل فضایی آرورا اقامت داشته باشند.گردشگران و عاشقان سفر شاید تابحال در بهترین هتل های جهان در کشورهای مختلف اقامت را تجربه کرده باشند اما شاید فقط تعداد کمی از آن ها به این فکر افتاده باشند که اقامت در هتل فضایی و خارج از زمین را تجربه کنند.با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از سرمایه گذاران و افراد ثروتمند دنیا به فکر سفر به فضا و اقامت در آن می افتند و سعی می کنند تمام امکانات لازم برای یک فضانوردی خاطره انگیز را فراهم کنند.شاید جالب باشد بدانید که هم اکنون هتلی در فضا به درخواست شرکت  Axiom Space به نام هتل فضایی آرورا ساخته شده و افراد علاقمند می توانند در آن اقامت داشته باشند.

اجاره روزانه خانه در تهران

هتل آرورا

آشنایی با اولین هتل فضایی دنیا

همانطور که گفتیم اولین هتل فضایی در دنیا هتلی با نام آرورا می باشد که هتلی تجاری و گردشگری است.گفته شده ساخت این هتل در سال 2020 به اتمام می رسد و اولین گردشگر خود را در این سال به خود می بیند.

فیلیپ استارک سازنده این هتل گفته کلیه قواعد و اصولی که برای حضور انسان ها در این هتل نیاز است رعایت شده و مشکلی پیش نخواهد آمد.


همچنین بخوانید : پیش فروش بلیت سفر به فضا


بیشترین لذت در این هتل تماشای زمین از نمایی شگفت انگیز و متفاوت است.نکته جالب در مورد هتل فضایی آرورا این است که هر دو ساعت یک بار به دور زمین می چرخد و مسافران می تواند 16 بار طلوع و غروب خورشید را تماشا کنند چیزی که شاید در باور نگنجد!

هتل فضایی آرورا

برای اقامت در هتل آرورا باید هزینه بسیار زیادی پرداخت شود و به همین دلیل هر کسی نمی تواند از پس هزینه آن برآید.ضمن اینکه در هر سفر بجز خدمه هتل فقط 4 مسافر می توانند در هتل حضور داشته باشند.این هتل دارای تعدادی اتاق کوچک است که با لامپ های ال ای دی تزئین شده اند.

طبق گفته سازنده این هتل در این طرح ایجاد هماهنگی با حرکات بدن انسان در شرایط بی وزنی در نظر گرفته شده است و مسافران احساس آزادی و راحتی خواهند داشت.

همانطور که گفتیم ساخت این هتل در سال 2020 به پایان می رسد و به فضا پرتاب می شود.تعدادی مسافر از مدت ها قبل برای اقامت در این هتل نام نویسی کرده اند.برای یک اقامت 10 روزه در این هتل می بایست افراد ابتدا ثبت نام کنند و به مدت 15 روز آموزش های لازم را دریافت نمایند.این افراد به تاریخ شمسی از تاریخ خرداد سال 1397 مورد آموزش قرار گرفتند و برای اقامت در این هتل نیز مبلغ 55 میلیون دلار پرداخت کرده اند.

هتل در فضا

هزینه اقامت در هتل فضایی آرورا

هزینه اقامت در این هتل باور نکردنی از طرف سازمان ناسا به ازای هر نفر 35 هزار دلار برای هر شب اعلام شده است.ضمن اینکه هزینه آموزش ها نیز به این هزینه ها افزوده می شود.

جالب است بدانید دکوراسیون هتل فضایی آرورا بسیار مدرن و زیبا است و جالب تر از آن این است که مسافر می تواند بنا به سلیقه خود دکوراسیون را تغییر دهد.


همچنین بخوانید : کشف کهکشانی خارج از منظومه شمسی که اکسیژن دارد


اولین تجربه اقامت در هتل آورا متصل به ایستگاه فضایی انجام می شود اما در سفرهای بعدی امکان پرواز جداگانه نیز وجود دارد.

هتل فضایی