تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پارک ناژوان اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای تاریخی و توریستی کشور عزیزمان ایران است که جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی را در خود جای داده و می توان برخی از بهترین جاهای دیدنی ایران را در این شهر مشاهده کرد.یکی از دیدنی های شهر اصفهان پارک ناژوان اصفهان است که در این مطلب از هم اقلیم به معرفی آن می پردازیم.با ما همراه باشید.

پارک ناژوان اصفهان

اجاره روزانه خانه در تهران

آشنایی با پارک ناژوان اصفهان

پارک ناژوان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اصفهان است که طبیعت فوق العاده آن گردشگران را به سمت خود می کشاند.بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی در سفر به اصفهان از این پارک بازدید می کنند ما هم به شما توصیه می کنیم در سفر به شهر اصفهان حتما از آن دیدن کنید.

پارک ناژوان اصلهان یکی از معروف ترین پارک های شاین شهر است که وجود درختان زیاد در آن باعث شده تا محیطی جنگلی و دلنشین به وجود آید.مردم محلی اصفهان و گردشگران روزهای آخر هفته به این پارک می روند و لحظات خاطره انگیزی را برای خود و خانواده رقم می زنند.در سال های اخیر شهر اصفهان از لحاظ توسعه شهری پیشرفت بسیاری داشته اما این پارک مانند نگینی در منطقه ای صنعتی در جای خود باقی مانده است.

محیط پارک ناژوان اصفهان بسیار آرام و سالم است به همین دلیل در این پارک اردوهای دانشجویی و دانش آموزی زیادی برگزار می شود.شما هم اگر قصد سفر به اصفهان را دارید و به دنبال مکانی آرام برای استراحت و گذراندن وقت در کنار خانواده هستید پیشنهاد می کنیم پس از بازدید از جاذبه های دیگر این شهر مانند سی و سه پل و میدان نقش جهان سری هم به این پارک جنگلی بزنید.

امکانات رفاهی و تفریحی پارک ناژوان اصفهان

پارک جنگلی ناژوان

در سال های اخیر شمار افرادی که به پارک جنگلی ناژوان اصفهان می روند افزایش بسیاری پیدا کرده است و به همین دلیل مسئولان شهری به فکر این افتادند که امکانات این پارک را افزایش دهند تا گردشگران و خانواده هایی که به این پارک سفر می کنند بتوانند شرایط مطلوبی را تجربه کنند.

یکی از مهمترین امکانات پارک ناژوان اصفهان وجود محیط اختصاصی برای دوچرخه سوار است که می توانید با اجاره دوچرخه به دوچرخه سواری دور پارک مشغول شوید و لذت ببرید.پس از یک تفریح لذت بخش می توانید به کافه تریای پارک مراجعه کنید و به استراحت و نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب بپردازید.

پارک جنگلی ناژوان دارای یک عکاسخانه است که محل بسیار مناسبی برای علاقمندان به عکاسی به شمار می رود.یک پارک بادی نیز مخصوصص کودکان در این مکان وجود دارد که می توانید فرزندان خود را به آن برده و از دیدن بازی کردن آن ها لذت ببرید.برای همین است که می گوییم این پارک برای خانواده بسیار مناسب است.

آب و هوای پارک جنگلی ناژوان اصفهان

پارک ناژوان در اصفهان

این پارک معمولا آب و هوای خنک به همراه وزش نسیم های محلی دارد که باعث شده تا دمای این پارک نسبت به سایر نقاط شهر اصفهان متفاوت باشد.همین موضوع باعث شده تا افراد در فصل تابستان برای فرار از گرمای شهر اصفهان به این پارک بروند و از آب و هوای آن لذت ببرند.

بهترین گزینه برای کسانی که به دنبال مکانی آرام و خنک برای استراحت و پیاده روی و یا پیک نیک هستند می تواند پارک ناژوان اصفهان باشد.به طول کلی این پارک آب و هوای خوبی دارد و برای تفریح و استراحت مناسب است.

آدرس و دسترسی

این پارک در اصفهان بسیار معروف است و با کمی پرس و جو می توانید به راحتی آن را پیدا کنید.برای رفتن به این پارک وارد اتوبان شهید حبیب الهی در اصفهان شوید و سپس وارد خیابان الفت شوید.پارک ناژوان اصفهان در این خیابان قرار دارد.جالب است بدانید هتل های خوبی هم در نزدیکی این پارک وجود دارد که می توانید در آن ها اقامت داشته باشید.

جاذبه های گردشگری اطراف

این پارک به تنهایی جذابیت بسیاری دارد و می تواند کل روز شما را پر کند.اما در اطراف آن جاذبه های گردشگری دیگری نیز وجود دارد که که می توانید سری هم به آن ها بزنید.

از جاذبه های گردشگری اطراف پارک ناژوان اصفهان می توان به باغ پرندگان،باغ موزه پروانه ها و باغ خزندگان اشاره کرد.