تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

آغاز پروازهای تهران – استانبول از 31 تیر

پرواز های تهران به استانبول از تاریخ 31 تیر 99 دوباره آغار می شود :: بر اساس توافق بدست آمده در سفر وزیر امور خارجه و هیئت همراه که به ترکیه انجام شد پروازهای مستقیم تهران – استانبول که از اسفند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود از سرگرفته می شود.

رسانه های ایران به نقل از هیئت ایرانی که به ترکیه سفر کردند اعلام داشتند که پرواهای مستقیم تهران – استانبول از تاریخ 31 تیر توسط یک ایرلاین ایرانی و یک ایرلایم ترک از سر گرفته می شود.همانطور که گفته شد این پرواز ها به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال 98 به حالت تعلیق در آمده بود.

اجاره روزانه خانه در تهران

پروازهای ایران و ترکیه

طبق اعلام خبرگزاری مهر پس از سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و و هیئت همراه از مقامات صنعت هوایی ایران،دو طرف با از سر گیری پروازهای مستقیم تهران – استانبول موافقت کردند.

پیش از این پروازهای تهران – استانبول به صورت غیر مستقیم انجام می شد به صورتی که با پروازهای قطر ایرویز از تهران به دوجه و سپس به شهر استانبول ترکیه صورت می گرفت.

امیدواریم با شروع مجدد پروازها میان ایران و ترکیه شما گردشگران عزیز بتوانید به راحتی و همانند گذشته به شهرهای توریستی کشور ترکیه مانند استانبول،آنتالیا و کوش آداسی سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید.به بهانه آغاز پروازها به شهر استانبول پیشنهاد می کنیم به مقاله هایی مانند جاهای دیدنی استانبول و استعلام ممنوع الخروجی نیز رجوع کنید تا بتوانید سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

شما عزیزان می توانید با وارد شدن به سامانه استعلام ممنوع الخروجی از وضعیت ممنوع الخروجی خود مطلع شوید و قبل از اقدام به خرید بلیت از اینکه می توانید از کشور خارج شوید اطمینان حاصل کنید.امیدواریم این مطلب و خبر نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.