تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بر اساس آمارگیری‌های انجام شده متوسط هزینه زندگی در اسپانیا در سال 2022 نسبت به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا کمتر است. البته باید به این نکته اشاره کرد که وضعیت اقتصادی کشور اسپانیا همواره در حال ‌رشد بوده و شرایط زندگی نیز در شهرهای مختلف آن بسیار مطلوب است.

میزان امید به زندگی مردمان این کشور حدود 82 درصد است که نشان‌دهنده وجود امکانات پیشرفته در این کشور و متناسب بودن هزینه‌های زندگی با درآمدهای دریافتی است. افرادی که قصد مهاجرت به کشور اسپانیا را دارند بهتر است از قبل در مورد هزینه زندگی در اسپانیا و جزئیات آن اطلاعات بیشتری را جمع‌آوری کنند.

اجاره روزانه خانه در تهران

هزینه زندگی در اسپانیا در سال 2022

بررسی هزینه زندگی در اسپانیا در شهرهای بزرگ و محبوب

کشور اسپانیا در حال حاضر رتبه 39 جهان در جدول گران‌ترین کشورهای دنیا قرار دارد، البته این کشور در جدول کشورهای غنی و ثروتمند قرار گرفته است. در زیر میانگین هزینه زندگی در شهرهای محبوب و بزرگ اسپانیا آورده شده است.

هزینه زندگی در شهر مادرید

هزینه زندگی در اسپانیا در شهرهای مختلف متفاوت است. برای نمونه در شهر مادرید که پایتخت اسپانیا بوده و مرکز فرهنگ و تمدن این کشور است، متوسط هزینه ماهانه زندگی یک خانواده 4 نفره بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره خانه حدود 2446 یورو است. به عبارتی هزینه ماهانه زندگی هر فرد در شهر مادرید حدود 692 یورو بدون در نظر گرفتن اجاره خانه است.

هزینه زندگی در شهر بارسلونا و سویل

هزینه زندگی یک خانواده 4 نفره در شهر بارسلونا نیز به صورت میانگین و بدون در نظر گرفتن اجاره منزل حدود 2457 یورو در ماه است، در حالی که هزینه زندگی هر نفر در این شهر بدون اجاره خانه حدود 695 یورو در ماه خواهد بود.

در شهر سویل که یکی دیگر از شهرهای خاص و محبوب کشور اسپانیا است، میانگین هزینه‌ها زندگی نیز برای یک خانواده 4 نفره حدود 2054 یورو در ماه است. البته تمامی این برآوردهای هزینه بر اساس هزینه‌های درمان، هزینه‌های رفت و برگشت، هزینه‌هایی خورد و خوراک و… انجام شده‌اند.

هزینه خدمات درمانی و پزشکی در اسپانیا در سال 2022

هزینه‌های پزشکی بخش مهمی از هزینه زندگی در اسپانیا به شمار می‌رود، سیستم خدمات درمانی و پزشکی در این کشور یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین سیستم‌های درمانی در دنیا است.

در کشور اسپانیا تمامی شهروندان حتی افراد با تابعیت خارجی که حق شهروندی این کشور را دارند تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند. اما اگر فردی تحت پوشش بیمه در این کشور نباشد باید هزینه‌های بیشتری را در ازای دریافت خدمات درمانی پرداخت کند. برای مثال هزینه یک ویزیت پزشک عمومی به صورت متوسط حدود 40 یورو و هزینه یک آزمایش خون نیز حدود 80 یورو است.

هزینه خدمات درمانی و پزشکی در اسپانیا

هزینه خرید مسکن در اسپانیا در سال 2022

اگر قصد دارید تا در کشور اسپانیا یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود را داشته باشید، خرید ملک در اسپانیا بهترین و مطمئن‌ترین راهکار برای شما است. قیمت ملک در شهرهای مختلف اسپانیا نسبت به شهرهای سایر کشورهای اروپایی بسیار کمتر است، البته باید به این نکته اشاره کنیم که شهرهای مختلف این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی مطلوب خود همواره املاک آینده‌دار و ارزنده‌ای دارند.

اگر شما هم می‌خواهید از فرصت طلایی خرید ملک در اسپانیا بهره‌برداری کرده و از طریق آن اقامت دائم این کشور را دریافت کنید بهتر است با یک شرکت سرمایه گذاری بین‌المللی معتبر همچون altinruya در ارتباط باشید. همکاران و مشاورین شرکت آلتین رویا با پشتیبانی و خدمات رایگان می‌توانند به شما در زمینه خرید ملک در شهرهای مختلف اسپانیا اطلاعات لازم را ارائه دهند.