تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

استانبول، بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه است که مرکز اقتصادی و فرهنگی آن نیز به شمار می‌رود. این شهر تاریخی و زیبا به دلیل جاذبه‌های متنوع گردشگری و تفریحی، مسافران زیادی را در تمام فصول سال به خود جذب می‌کند و جزو برترین شهرهای توریستی دنیا است. زیبایی و خاص بودن استانبول را می‌توان در موقعیت جغرافیایی آن و جاذبه‌های تاریخی متعددش دانست. جغرافیای این شهر به صورتی است که از چند جهت به آب راه دارد. چرا که در کنار تنگه‌ی بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است. همچنین استانبول تنها شهر دنیا محسوب می‌شود که هم در اروپا و هم در آسیا واقع شده است.

بلیط تهران استانبول

یک وجه جذاب دیگر شهر استانبول، وجود بناهای تاریخی و موزه‌های متعدد است که نظر اکثر توریست‌ها را جلب می‌نماید. از لحاظ جاذبه‌های طبیعی نیز، استانبول حرف‌های زیادی برای گفتن دارد! غارها، جنگل‌ها، دریاچه‌ها و رودخانه‌های زیادی در داخل و به خصوص اطراف این شهر وجود  دارد که آن را خاص‌تر هم می‌کند. علاوه بر این مراکز خرید متعدد شهر استانبول و پیشرفت اخیر کشور ترکیه در صنعت پوشاک، سبب شده است که این شهر محل مناسبی برای خرید کردن به حساب بیاید.

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر شما هم قصد سفر به یک شهر همه چیز تمام را دارید، می‌توانید استانبول را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید. همانطور که اشاره کردیم، استانبول از همه لحاظ یک شهر جذاب برای توریست‌ها است. اما همانطور که احتمالا می‌دانید، انواع مختلفی از تورهای استانبول وجود دارد و ممکن است که انتخاب بین آن‌ها کمی مشکل به نظر برسد. این تورها در طول مدت سفر، هتل، ایرلاین، زمان سفر و بسیاری از فاکتورهای دیگر با هم تفاوت دارند. در این مقاله نیز به یکی از انواع تورهای استانبول یعنی تور یکروزه خواهیم پرداخت. بدین ترتیب تصمیم‌گیری تا حد زیادی آسان‌تر خواهد شد. فراموش نکنید که می‌توانید قیمت بلیط تهران استانبول رفت و برگشت را از طریق سایت علی بابا بررسی نموده و خریداری نمایید. در خصوص بلیط هواپیما استانبول به تهران تور استانبول و هتل‌های این شهر نیز این امکان وجود دارد.

بلیط استانبول به تهران

تور یکروزه استانبول برای چه کسانی مناسب است؟

همان طور که احتمالا می‌دانید، تور شامل مجموعه‌ای از عناصر سفر مثل حمل و نقل، تغذیه، اقامت، گشت و… است که در قالب یک بسته سفر ارائه شده و به فروش می‌رسد. در خصوص تور استانبول نیز همین موارد در اکثر تورها گنجانده می‌شود. اما یک تور استانبول باید حداقل شامل بلیط رفت به مسیر استانبول، هتل محل اقامت و بلیط برگشت، مثل پرواز استانبول تهران، باشد.

همانطور که گفتیم، یکی از فاکتورهای متغیر در تورها، مدت زمان آن است. اما تصمیم برای مدت زمان تور، کاملا به هدف اشخاص از سفر بستگی دارد. به طور مثال این نوع تور استانبول، یعنی تور یک روزه، برای افرادی مناسب است که برای ساعاتی در استانبول مشغول بوده و سپس قصد بازگشت دارند. مثلا این امکان وجود دارد که هدف یک شخص از یک روز اقامت در استانبول انجام یک کار اداری فوری باشد. بدین ترتیب تور یک یا دو روزه مفید خواهد بود. چرا که رزرو یک تور هزینه‌ کمتری نسبت به تهیه هر یک از خدمات به صورت جداگانه خواهد داشت. اما در صورتی که هدف افراد از سفر به استانبول گشت و گذار، خرید یا دیدن جاذبه‌های توریستی این شهر باشد، زمانی که در تور یک روزه در اختیار افراد است، کافی نخواهد بود. چرا که برای یک سفر مفصل و تماشای تمام جاذبه‌های توریستی استانبول، حداقل به یک هفته زمان نیاز خواهید داشت. از طرفی شاید  تورهای کوتاه‌مدت قیمت ارزان‌تری داشته باشند، اما زمان ناکافی می‌تواند سبب نارضایتی شما از سفر باشد.

بلیط استانبول

چطور می‌توان تور یک روزه استانبول را تهیه نمود؟

همانطور که پیشتر ذکر کردیم، شما می‌توانید از طریق سایت علی بابا قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول رفت و برگشت و همینطور تور یک روزه استانبول را بررسی نموده و سپس رزرو نمایید. اما این رزرو یا خرید تور به چه صورت انجام می‌شود؟ به منظور تهیه تور یک روزه استانبول، کافی است پس از جستجوی مقصد و تاریخ سفرتان در سایت، فهرست ارائه شده از تورهای استانبول را بررسی نمایید. این فهرست شامل تورهای مختلفی است که در تاریخ‌ها، مدت زمان، هتل و… متفاوتی برگذار می‌شوند. سپس با توجه به مدت زمان مد نظر خود و بودجه‌ای که در نظر دارید، به انتخاب خواهید پرداخت. پس از آن نیز به راحتی پرداخت خود را از طریق درگاه بانکی انجام می‌دهید و بدین ترتیب تور مورد نظر شما خریداری خواهد شد.

تور استانبول

قیمت تور یک روزه استانبول

فراموش نکنید که نرخ بلیط هواپیما با توجه به عوامل مختلفی تغییر خواهد کرد. از جمله این عوامل می‌توان به نوسانات ارزی، زمان پرواز و… اشاره نمود. بنابراین نرخ بلیط پرواز و در پی آن نرخ تور یک روزه استانبول در زمان‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. به همین دلیل نمی‌توان یک نرخ معین را به عنوان پایین‌ترین قیمت تور استانبول اعلام کرد. بنابر این در هر زمان که قصد تهیه بلیط یا رزرو تور را داشته باشید باید فهرست تورهای علی بابا را براساس ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب کنید. بدین ترتیب تورهای اقتصادی متعددی به شما معرفی خواهد شد.