تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

اجاره خانه روزانه و بازدید از جاهای دیدنی اطراف تهران

 

اجاره خانه روزانه در تهران

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر اهل سفر باشید میدانید که پیدا کردن محل مناسبی برای اقامت داشتن در طی سفر از مهم ترین کارهایی است که قبل از سفر باید انجام دهید.از زمانهای قدیم نیز چنین بوده است. اقامتگاه ها در طی زمان با تغییر خواسته های مردم و مسافران تغییرات زیادی به خود دیده اند. در گذشته بسیاری از مردم به اقامت داشتن در یک کاروانسرا قانع بودند، برخی نیز به مسافرخانه ها و یا به خانه‌ی اقوامشان  میرفتند. بعدها نیز پای هتل ها به میان آمد و امروزه آپارتمان های مبله.با توجه به تغییر شرایط هر کدام از این موارد میتوانست در برهه ای از زمان بهترین گزینه باشد. در دنیای امروز نیز یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن اقامتی راحت در طی سفر اجاره آپارتمان مبله است. اجاره خانه روزانه در تهران از مزایای بسیاری برخوردار است ، بخصوص در شرایط ویژه ای که با شیوع کرونا پیش آمده. اگر قصد سفر به تهران را دارید فراموش نکنید که تهران علاوه بر تمام جازبه های گردشگر درون خود بسیاری جای دیدنی در اطراف خود نیز دارد که تهران مبله قصد دارد در ادامه شمارا با جاهای دیدنی اطراف تهران و مزایای اجاره روزانه خانه در تهران بیشتر آشنا کند.

 

  • هتل ها محل اسکان تعداد افراد بسیار زیادی در طی روز هستند. در این ایامی که کرونا شیوع پیدا کرده باید تا جایی که میتوان از محل هایی که تعداد افراد زیادی در آنها تردد میکنند پرهیز کرد. راه حل این مسئله اجاره آپارتمان مبله از طریق سایت تهران مبله در تهران است، چرا که با اجاره روزانه آپارتمان در تهران در محلی اقامت میکنید که تعداد افراد کمتری در آنها سکونت میکنند. همچنین خبری از فضاهای اشتراکی مثل لابی ها و رستوران ها نیست و تمام فضاهایی که در اختیار دارید شخصی و خصوصی است.
  • اگر با خانواده سفر میکنید رزرو اتاق در هتل ها بسیار هزینه بر خواهد بود، این در حالی است که با اجاره آپارتمان روزانه در تهران میتوانید برای چند روز صاحب خانه ای با قیمتی اقتصادی شوید که دیگر لازم نیست به تعداد نفراتی که همراهتان هستند هزینه ای جداگانه بپردازید و با پرداخت هزینه برای یک واحد آپارتمان مبله میتوانید با تمام همراهانتان اقامتی راحت داشته باشید.
  • با شرایط کنونی مراجعه به رستوران ها و تهیه غذا از آنها چندان ایمن نخواهد بود. بنابراین با اجاره آپارتمان مبله از طریق سایت تهران مبله در تهران میتوانید خودتان آشپزی کنید. همانطور که میدانید خانه های مبله دارای آشپرخانه های مجهزی هستند که شما تنها با تهیه مواد اولیه غذایی خودتان میتوانید به تهیه غذا در آنها بپردازید و خودتان را در معرض ویروس کرونا قرار ندهید.
  • همانطور که میدانید هتل ها تعداد بسیار زیادی اتاق دارند و تعداد اندکی خدمه که به نظافت این اتاقها میپردازند. با توجه به تعداد زیاد اتاق هتل ها نظافتچی ها وقت محدودی برای تمیز و ضد عفونی کردن صد در صدی اتاق ها دارند. این درحالی است که با اجاره روزانه آپارتمان در تهران میتوانید از ضد عفونی بودن اتاقهایتان مطمئن باشید چرا که با توجه به کم بودن تعداد این آپارتمان ها خدمه مدت زمان بیشتری صرف تمیز مکردن این واحد ها میکنند.

همچنین اگر بخواهید میتوانند عمل ضد عفونی کردن اتاقتان را در حضور خودتان انجام دهد تا خیالتان از هر نظر راحت باشد.

  • همانطور که میدانید هتل ها در یک سری از نقاط خاص تهران در دسترس اند این در حالی است که آپارتمانهای مبله در تمام نقاط تهران وجود دارند. با اجاره روزانه آپارتمان در تهران و در نزدیکی منطقه مورد نظرتان میتوانید رفت و آمدهای غیر ضروری خود را تا حد امکان کاهش دهید تا کمتر در معرض ابتلا به کرونا قرار بگیرید.

معرفی جاهای دیدنی اطراف تهران

تهران درواقع یک شهر کوهپایه ای است، این شهر در اطراف خود روستاهای ییلاقی فراوانی دارد که هم از آب و هوای بسیار خوبی برخوردارند هم محل بسیار خوبی برا تفریحات پایان هفته در تهران هستند چرا که فاصله ی این مکان ها از تهران بسیار اندک است و شما با چند دقیقه رانندگی میتوانید خودتان را از فضای شهری و شلوغ تهران جدا کرده و به طبیعت بکر اطراف تهران برسانید. از جاهای دیدنی اطراف تهران میتوان به لواسان اشاره کرد. لواسان هرچند بخشی از تهران به شمار میرود اما بافتی روستایی داشته و از آب و هوای بسیار وبی برخوردار است. از دیدنی های لواسان میتوان به غار موزه وزیری اشاره کرد، باغ غار موزه وزیری یکی از دیدنی های روستای لواسان است که ترکیبی از طبیعت و هنر و معماری است. غار موزه وزیری که توسط استاد بزرگ  ناصر هوشمند وزیری ساخته شده  جذاب ترین جای دیدنی اطراف تهران به شمار میرود . اگر به تهران بی آیید با یک ساعت رانندگی میتوانید خودتان را به سمت بلوار امام خمینی ، جاده کند علیا و سفلی برسانید و در دوراهی بوجان به سمت چپ بپیچید و تا جایی که به خانه ای با پلاک 11 برسید به مسیرتان ادامه دهید.

روستای وردیج و واریش اشاره کرد یکی از مشهور ترین جاهای دیدنی تهران می باشد که فاصله بسیار کمی از شهر تهران دارد. در جاده ای که در مسیر این روستا وجود دارد، آدمک های سنگی ای وجود دارند که افسانه ها و داستان های عجیب و جالبی در خصوص آن ها گفته میشود و دیدن آنها برای هرکسی هیجان انگیز خواهد بود. کن سولقان یکی از زیباترین و خاص ترین جاهای دیدنی در اطراف تهران می باشد. این منطقه گردشگری از زمان های بسیار قدیم یکی از جاذبه های گردشگری اطراف تهران محسوب می شد و بسیاری از پادشاهان و بزرگان ایران، به بازدید از این منطقه می آمدند. مراکز گردشگری اطراف تهران مانند شهر تهران پر است از دیدنی هایی که عمدتا جاذبه های گردشگری تهران به شمار میروند. برای بیشتر آشنا شدن با این مراکز میتوانید به سایت تهران مبله مراجعه کنید.