تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

سفر کردن یک تجربه فوق‌العاده است و به معنای واقعی کلمه، به انسان انرژی و خوشحالی می‌بخشد. از گشت و گذار در مناظر طبیعی زیبا گرفته تا یادگیری فرهنگ‌ها و سنت‌های جدید، سفرها و اقامت در هتل‌هایی چون هتل سیمرغ تهران، به انسان این فرصت را می‌دهند که به دور دنیا بروند و تجربیاتی بی‌نظیر را کسب کنند.

از دیدگاه سلامتی روحی و روانی، سفرها می‌توانند به ترازوی انسانی افزوده شده و به افراد کمک کنند تا از بیماری‌های روانی و افسردگی دوری کنند. به علاوه، آموختن در محیط‌های جدید و حل مشکلات مربوط به سفرها می‌تواند توانمندی‌های شناختی و تصمیم‌گیری را بهبود ببخشد.

اجاره روزانه خانه در تهران

با توجه به اهمیت سفرها برای روحیه انسان، حداقل یک بار در سال، اقدام به سفر کردن می‌تواند به تعادل روحی کمک کند. این تجربه می‌تواند به عنوان یک فرصت برای آرامش، خودشناسی و بازسازی ذهنی در نظر گرفته شود که به انسان‌ها کمک می‌کند از زندگی لذت ببرند و انگیزه زندگی خود را تقویت کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا تجربه سفر به تهران، سفر به شیراز و اقامت در هتل‌های معروف آن با را با شما به اشتراک بگذاریم.

خاطره سفر من از تهران و شیراز

هتل سیمرغ تهران

تابستان بود. من، خواهرم، مادرم و پدرم تصمیم گرفتیم که سفر به تهران را تجربه کنیم. ما در مورد هتل سیمرغ تهران بسیار شنیده بودیم و به همین دلیل این هتل را برای اقامت در نظر گرقتیم. ابتدا وارد سایت ایران هتل آنلاین شدیم و درمورد هتل سیمرغ مطالبی را مطالعه کردیم. هتل سیمرغ در تهران دارای 93 اتاق مختلف است که شرایط هر یک از آن‌ها به صورت زیر معین شده است:

• اتاق یک تخته لوکس غربی: این اتاق برای یک نفر طراحی شده است و دارای یک تخت سینگل است.
  • اتاق دو تخته دبل لوکس غربی: این اتاق برای دو نفر مناسب است و دارای یک تخت دبل است.
  • اتاق دوتخته توئین لوکس غربی: این اتاق نیز برای دو نفر آماده شده و دارای دو تخت سینگل است.
  • سوئیت نرمال لوکس غربی: این سوئیت برای دو نفر طراحی شده و دارای یک تخت دبل است.
  • سوئیت رویال لوکس غربی: این سوئیت نیز برای دو نفر طراحی شده و دارای یک تخت دبل است.

هتل سیمرغ با این تنوع در اتاق‌ها، به مسافران امکان انتخاب بر اساس نیاز و ترجیحاتشان را می‌دهد تا اقامتی راحت و لذت‌بخش از سفر به تهران داشته باشند.

ما تصمیم گرفتیم که اتاق دوتخته توئین لوکس غربی و سوئیت نرمال لوکس غربی را رزرو کنیم. ما با ماشین به آنجا رفتیم و پس از اینکه به تهران رسیدیم، برای پارک به پارکینگ رفتیم. هتل سیمرغ از یک پارکینگ مسقف با امکانات حفاظتی برای مهمانان خود بهره‌مند بود. این پارکینگ به عنوان یک سرویس ارائه می‌شد و هزینه اضافی نداشت. ما بدون نیاز به رزرو، خودرو را در این پارکینگ، پارک کردیم.

بعد به اتاقمان رفتیم و کمی استراحت کردیم؛ سپس تصمیم گرفتیم در ادامه سفر به تهران، به مکان‌های نزدیک هتل برویم. برخی از مکان‌هایی که از آن دیدن کردیم عبارت بودند از: کلیسای سرکیس مقدس، گنبد مینا تهران، موزه فرش تهران، کاخ مرمر، پارک آب و آتش تهران و برج میلاد.

بعد از بازدید از نقاط دیدنی تهران که باتوجه به فاصله اندک آن‌ها با هتل دسترسی بسیار راحتی داشت، تصمیم گرفتیم سری به رستوران هتل بزنیم. رستوران معتبر و برجسته سیمرغ درون هتل قرار دارد و در طول وعده‌های صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را به همه میهمانانی که در هتل باشند، ارائه می‌‌دهد.

هتل سیمرغ تهران

توصیه می‌کنیم در صورت سفر به تهران برای تجربه غذاهای خوشمزه، حتماً به رستوران سیمرغ مراجعه کنید. این رستوران در بالای هتل سیمرغ واقع شده است و با ارائه غذاهای متنوع ایرانی به صورت سلف سرویس، شگفتی‌هایی را برای شما آماده می‌کند. شما می‌توانید در رستوران سیمرغ از غذا لذت ببرید؛ زیرا غذاها توسط سرآشپزان حرفه‌ای آماده می‌شوند.

همچنین، اگر علاقه‌مندید طعم غذاهای فرانسوی را تجربه کنید، به رستوران سیمرغ بروید. چون ما غذای فرانسوی رستوران را نیز میل کردیم و واقعا طعم لذیذی داشت. شما می‌توانید قبل از سفر به تهران و رفتن به رستوران، میز خود را رزرو کنید، با اطمینان کامل در محیط دلخواهتان نشسته و از غذاهای لذیذ خود لذت ببرید.

در حین غذا خوردن در این رستوران ما ‌توانستیم از پنجره‌های رستوران چشم‌انداز آراسته خیابان سرزنده ولیعصر را مشاهده کنیم. همچنین در کافی شاپ فوق‌العاده که در لابی هتل قرار دارد، نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و دسر را سفارش دادیم که واقعا طعم‌های لذیذی داشتند.

نکته جالب این بود که در طول اقامت در این هتل، صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان به همه میهمانان ارائه می‌شد.

تسهیلات ارائه‌شده در این هتل بسیار برتر از انتظاراتمان بود. این هتل لوکس دارای یک سالن کنفرانس مجهز نیز است که شما در صورت سفر کاری به تهران، با اطمینان کامل می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری خود را در اینجا برگزار کنید.

در لابی هتل، شما می‌توانید از مغازه‌های سوغاتی‌فروشی استفاده کنید و محصولات لوکسی را به عنوان یادگاری از سفر به تهران خریداری و به خانه ببرید. ما برای دوستان و اقوام سوغاتی‌های خاصی خریدیم.

در هتل لوکس سیمرغ، برای راحتی ما، خدماتی از قبیل اتاق چمدان، آسانسور، سرویس تاکسی و تور گردشگری، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، سالن آرایش و زیبایی، دستگاه خودپرداز و سرویس بهداشتی نیز ارائه شد که خیلی برای ما جالب بود.

بعد از چند روز اقامت که غرق جذابیت و امکانات هتل شده بودیم، تصمیم گرفتیم از مدیریت و کارکنان هتل، توضیحات بیشتری دراین‌باره بپرسیم و اطلاعات بیشتری درباره هتل سیمرغ کسب کنیم. در ادامه توضیحاتی که درباره هتل به ما داده شد را بازگو می‌کنیم:

هتل سیمرغ یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در شهر تهران است و به عنوان یکی از هتل‌های لوکس و جذاب در پایتخت شناخته می‌شود. این هتل در سال ۱۳۷۹ در مکان ممتازی در خیابان ولیعصر و در نزدیکی پارک ساعی ساخته شد و در سال ۱۳۹۶ طی یک بازسازی کامل به‌لوز شد.

طبق گفته مدیر هتل با توجه به موقعیت استراتژیک تهران، در طول سال، مسافران زیادی از شهرهای مختلف برای سفرهای کاری، تجاری و همچنین سفرهای تفریحی به تهران می‌آیند. انتخاب بهترین هتل در سفر به تهران برای اقامت از جمله عوامل مهم در سفر است.

هتل سیمرغ به علت موقعیت مرکزی خود، جذابیت زیادی برای مسافران داشته و گاهی اوقات مسافران از نقاط دیگر کشور و حتی سایر کشورها، این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند تا  تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای خود و خانواده‌شان ایجاد کنند.

نکته‌ای که نمیدانستیم و از مدیر هتل شنیدیم، این بود که در گذشته، هتل سیمرغ با نام هتل میامی شناخته می‌شد و دارای دو ساختمان شرقی و غربی بود. این هتل خدمات منحصربه‌فردی در اماکن مختلف ارائه می‌دهد و اقامتی بی‌نظیر را برای مسافران فراهم می‌کند.

سفر به تهران واقعا خاطره خوبی به همراه داشت. همچنین، به دلیل موقعیت برجسته خود در نزدیکی پارک ساعی، این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری تهران مانند بازار بزرگ تهران، پل طبیعت، کاخ و موزه گلستان و بسیاری دیگر را داراست. اما نکته حیاتی این هتل این بود که پرسنل هتل سیمرغ با خوش‌رویی از مهمانان استقبال می‌کنند و تمام تلاش خود را برای فراهم کردن یک تجربه اقامت بی‌نظیر انجام می‌دهند.

بعد از این سفر جذاب ما تصمیم گرفتیم به شهر خود برگردیم. بعد از برگشت سوغاتی‌ها را به اقوام تحویل دادیم و همگی خوشحال شدند. حتی از خاطرات سفر به تهران که تعریف می‌کردیم همه شگفت‌زده شده بودند. حالا آن‌ها دوست داشتند که با سفر به تهران، اقامت در هتل سیمرغ را تجربه کنند.

هتل بزرگ شیراز

بعد از گذشت مدتی تصمیم گرفیم سفر به شیراز را تجربه کنیم؛ زیرا در مورد شیراز بسیار شنیده بودیم. شیراز که شهر فرهنگ و شعر است، قطعا خاطره جذابی را بری ما ایجاد می‌کند. تصمیم گرفتیم در سفر به شیراز، در سایت هتل آنلاین به دنبال یک هتل مناسب بگردیم که در کنار قیمت مناسب، به جاذبه‌های گردشگری شیراز هم نزدیک باشد. بعد از بررسی‌های متعدد هتل بزرگ شیراز را برای اقامت انتخاب کردیم.

هتل بزرگ شیراز که از نقاط دید شهر جذابیتش به چشم می‌خورد، سه نوع اتاق دارد. در ادامه سعی کردیم جزئیات هر نوع از اتاق‌ها را بررسی کنیم تا به یک جمع‌بندی برای انتخاب اتاق برسیم.  در ادامه اطلاعاتی که در مورد این هتل‌ها به دست آوردیم را به اشتراک می‌گذاریم.

اتاق سوئیت کانکت

این سوئیت متصل به دو اتاق است. هر اتاق دارای حمام جداگانه است. درون سوئیت، وسایل اقامتی متنوعی نظیر یخچال حاوی اقلام گوناگون، صندوق امانات الکترونیکی، دستگاه چای ساز، سرویس چای، کمد لباس، دو حوله پالتویی، قبله‌نما، قرآن، جانماز، چادر نماز (اگر درخواست شده باشد)، مبلمان، کاناپه، میز آرایش، تلفن، آباژور، تلویزیون LED، میز چمدان و اینترنت رایگان وجود دارند.

در یکی از اتاق‌ها یک تخت دو نفره با ابعاد 2*2 و در اتاق دیگر دو تخت یک نفره با ابعاد 2*140 قرار دارد. تمام سوئیت‌های هتل دارای یک تراس با میز و صندلی صبحانه هستند؛ به طوری که شما میهمانان محترم با تماشای طبیعت، کوه و جنگل شهر زیبای شیراز می‌توانید از صبحانه لذت ببرید. سرویس بهداشتی سوئیت دارای وان، دوش، سشوار، ست حوله و میز آرایش است.

اتاق سینگل

اتاق سینگل در واقع یک اتاق دونفره است که دارای یک تخت 2*2 راحت است. این اتاق دارای امکاناتی از قبیل مینی بار، صندوق امانات الکترونیکی، دستگاه چای ساز، سرویس چای، کمد لباس، دو حوله پالتویی، قبله نما، قرآن، جانماز، چادر نماز (با درخواست مهمان)، مبلمان، میز آرایش، تلفن، آباژور، تلویزیون LED، میز چمدان و اینترنت رایگان است. همچنین، سرویس بهداشتی اتاق سینگل به وان، دوش، سشوار، ست حوله و میز آرایش مجهز است.

اتاق تویین

اتاق تویین که گزینه مناسبی برای مسافرت‌های دونفره است، دو تخت تک نفره به ابعاد 140*2 دارد تا به‌راحتی بتوانید بر روی آن‌ها استراحت کنید. امکانات این اتاق با اتاق سینگل مشابه است.

بعد از رزرو اتاق سوئیت کانکت، برای سفر به شیراز آماده شده و به سمت این شهر حرکت کردیم. با ورود به هتل، پرسنل‌ها از ما استقبال گرمی کردند. در همان ابتدا متوجه شدیم که نظافت هتل واقعا بی‌نظیر بود و کارکنان هم به‌صورت مودبانه با میهمانان برخورد می‌کردند.

پس از جابه‌جا کردن وسایل، تصمیم گرفتم از سالن ورزشی استفاده کنم. تجهیزات ورزشی هتل بزرگ شیراز، منطبق با استانداردهای بین‌المللی، دو مجموعه ورزشی متفاوت را برای آقایان و بانوان ارائه می‌دهد. این مجموعه‌ها در طبقه سوم هتل واقع شده و به وسیله امکانات کامل و تجهیزات حرفه‌ای تکمیل شده‌اند.

رستوران هتل بزرگ شیراز

با سفر به شیراز و اقامت در این هتل، استخر با فضای شیشه‌ای، منظره‌ای آرامش‌بخش، موسیقی زیرآبی آرام‌بخش، صدای موسیقی در سالن ورزشی، دستگاه‌های چندمنظوره و باکیفیت برای بدنسازی و کافی‌شاپی مجهز به انواع نوشیدنی‌ها و عرقیجات اصیل شیرازی، همه در اختیار شما قرار می‌گیرند تا محیطی بهداشتی و پرانرژی فراهم شود و به سلامت شما عزیزان کمک کند.

هتل بزرگ شیراز چهار کافی شاپ شیک داشت که ما هر بار تصمیم گرفتیم بع یکی از آنها برویم. این کافی‌شاپ‌ها شامل کافی‌شاپ لابی ورودی در طبقه اول، کافی‌شاپ لابی اصلی در طبقه ششم، کافی‌شاپ مجموعه ورزشی بانوان و مجموعه ورزشی آقایان در طبقه سوم هستند. نوشیدنی‌ها واقعا فوق‌العاده بود و پیشنهاد می‌کنیم اگر در سفر به شیراز در هتل بزرگ اقامت کردید، حتما به کافی شاپ هتل بروید.

از رستوران‌های هتل بزرگ شیراز که هرچقدر بگوییم کم گفتیم! این هتل دو نوع رستوران ایرانی و بین‌المللی دارد که تجربه هردوی آنها خالی از لطف نیست. سه رستوران در طبقه چهارم قرار دارد که شامل دو رستوران ایرانی و ایتالیایی می‌شود و یک رستوران گردان و باربیکیو در طبقه پنجم است. هتل شیراز با این رستوران‌های متنوع به میهمانان خود امکان انتخاب از طیف گسترده‌ای از غذاهای لذیذ و متناسب با هر سلیقه را می‌دهد. با سفر به شیراز، بهترین غذاها را امتحان کردیم.

همه تمهیدات لازم را برای خلق یک محیط آرام و دلنشین در کنار چشم‌انداز بی‌نظیر همراه با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و کیک به منظور برگزاری بهترین مراسم تولد، جلسات و ملاقات شما فراهم کرده‌اند.

رستوران ایرانی هتل شیراز واقع در طبقه چهارم هتل با فضای خانوادگی و خصوصی شما را در معرض بازدید شهر شیراز قرار داده و از دیگر میهمانان جدا می‌کند تا از طعم‌های پنج ستاره غذاهای ایرانی بهره‌مند شوید. منوی این رستوران شامل پیش غذاهای گرم و سرد، کباب‌ها، خورشت‌ها، دسرها، سالادها و سوپ‌های مختلف است تا به انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها پاسخ دهد.

رستوران ایرانی با ظرفیت ۳۰۰ تا ۴۵۰ نفر تا کنون میزبان مراسمات مختلفی از جمله ختم، اعیاد، افطار ماه مبارک رمضان، شب یلدا، روزهای ملی و سایر مراسمات برگزارشده توسط مقامات دولتی، سازمان‌ها و میهمانان محترم بوده است.

این رستوران با معماری بی‌نظیر و چشم‌انداز خیره‌کننده از بالای شهر شیراز همراه با بوفه کامل و رنگارنگ خود در شب‌های پنجشنبه و ظهر آدینه جمعه به شما مهمانان عزیز خدمت می‌کند. اجرای موسیقی زنده سنتی در این رستوران در طول روزها فضای آرام و دلنشینی را در هنگام سرو غذا برای شما به ارمغان می‌آورد.

منوی روم سرویس رستوران ایرانی شامل پیش غذاها، انواع خوراک ها، انواع کباب ها، انواع ساندویچ ها، دسر و نوشیدنی می‌شود و به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به شما مهمانان عزیز است.

همانطور که در سفر به تهران غذای فرانسوی را تجربه کردیم، در سفر به شیراز هم طعم غذای ایتالیایی را چشیدیم. رستوران ایتالیایی هتل شیراز در طبقه چهارم و مقابل رستوران ایرانی واقع شده است. هدف اصلی این رستوران آشنایی مردم ایران با غذاهای ایتالیایی به شیوه‌ای جدید و نوست در این کشور است.

تجهیزات و امکانات این رستوران مشابه رستوران‌های ایرانی است که‌ با فضای خصوصی و خانوادگی به همراه موسیقی آرام و دلنشین که هدفشان جلب رضایت و ایجاد یک محیط آرام و به یادماندنی برای مهمانان است. منوی رستوران ایتالیایی شامل پیش غذاها، سوپ‌ها، پاستاها، پیتزاها، رول استیک‌ها، غذای مخصوص، کوکتل‌ها، لازانیا، دسرها و سالادها است و ظرفیت پذیرش آن برای ۱۷۰ نفر است.

باتوجه به اینکه سفر به شیراز را با ماشین تجربه کرده بودیم تصمیم گرفتیم از پارکینگ هتل شیراز استفاده کنیم. هتل دارای یک مجموعه پارکینگ سرپوشیده چهار طبقه است که ظرفیت 600 ماشین را داراست. این پارکینگ با زیربنایی حدود 14000 مترمربع و تکنولوژی پیشرفته مدیریت پارکینگ مجهز شده است و قادر به پشتیبانی از میهمانی‌ها و مراسمات مختلف است. محیطی مناسب برای پارک خودروها فراهم شده است تا مهمانان از فضای پارک کافی برخوردار شوند.

علاوه بر این، دو آسانسور با ظرفیت حدود 20 نفر در دسترس داشته که ارتباطی را بین پارکینگ و لابی طبقه ششم و مرکز تجاری برقرار می‌کند.

پس از سفر به شیراز و هنگام ورود به هتل بزرگ، شما می‌توانید از سرویس Valet Parking استفاده کنید. این سرویس به این معنی است که با قرار دادن سوئیچ خودرو بر روی خودرو، نیروهای مجرب هتل ماشین شما را به پارکینگ انتقال می‌دهند.

این سرویس به ویژه در مواقعی که محل پارک خودرو از محل مراسم فاصله زیادی دارد، در هتل‌های بزرگ مانند هتل شیراز برای راحتی و خدمت‌رسانی به میهمانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه، سرویس Valet Parking در مراسمات مجلل مانند عروسی‌ها و همایش‌ها بیشتر استفاده می‌شود

همچنین فاصله کم این هتل تا اماکن گردشگری موجب شد تا در سفر به شیراز بتوانیم از تمام جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدن کنیم. جاذبه‌های مثل حافظیه، سعدیه، ارگ کریم‌خان، باغ ارم و… از جمله جاذبه‌هایی بودند که در سفر به شیراز به بازدید آن‌ها رفتیم.

رزرو هتل بزرگ شیراز

سخن پایانی

سفر به تهران و همچنین سفر به شیراز هرکدام جذابیت‌های خود را برای ما به همراه داشتند. اقامت در هتل سیمرغ تهران و هتل بزرگ شیراز هرکدام با امکانات جذاب خود ما را شگفت‌زده کردند. در سفر به تهران اقامت خوبی داشتیم و از جاذبه‌های دیدنی تهران لذت بردیم.

در سوی دیگر سفر به شیراز نیز لذت‌بخش بود و اقامتی خاطره‌انگیز را در هتل مجلل شیراز تجربه کردیم. پیشنهاد می‌کنیم در صورت سفر به تهران و سفر به شیراز اقامت در این هتل‌ها را تجربه کنید. امیدوارم شما هم با سفر به این دو شهر زیبا خاطرات خاص و به یاد ماندنی را برای خود خلق کنید.