تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

یکی از امکانات بسیار رایج در سفر به جزیره کیش، اجاره ماشین است. بسیاری از مسافرانی که به این جزیره جنوبی کشور سفر می‌کنند، برای راحتی بیشتر در رفت‌وآمد و گردشگری خود، ترجیح می‌دهند اجاره ماشین در کیش را تجربه کنند.

قیمت مناسب اجاره خودرو در جزیره کیش و تنوع ماشین‌های موجود در این منطقه آزاد، باعث شده تا مسافران زیادی تمایل به این کار داشته باشند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به مدارک لازم و به‌طور کلی نحوه اجاره ماشین در جزیره کیش، بیندازیم؛ تا انتهای این مطلب، با ما همراه باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

اجاره ماشین در کیش

مراحل اجاره ماشین در کیش

یکی از دلایلی که مسافران زیادی علاقه‌مند به اجاره خودرو در کیش هستند، آزاد بودن این منطقه گردشگری است که باعث می‌شود خودروهای لوکس خارجی را بتوان با نرخ مناسب در اختیار داشت. برای اجاره کردن خودرو در جزیره کیش، باید به سراغ یکی از شرکت‌های اجاره ماشین بروید.

موسسه‌ها و شرکت‌های مختلفی در این خصوص در جزیره کیش، فعالیت دارند و پیدا کردن یکی از آن‌ها، کار اصلاً سختی نیست. حتی شما می‌توانید پیش از سفر به جزیره، به‌صورت تلفنی و آنلاین، رزرو خودروی مورد نظر خود را انجام دهید تا به‌محض اینکه به فرودگاه کیش رسیدید، ماشین منتظر شما باشد.

شما می‌توانید بسته به سلیقه خود، انواع ماشین اقتصادی، اسپرت، لوکس، شاسی بلند یا ون را در جزیره کیش اجاره کنید. برای این منظور کافی است که یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در کیش را پیدا کرده و با در دست داشتن مدارک لازم، به این شرکت مراجعه کنید. به این ترتیب می‌توانید بهراحتی ماشین مورد نظر خود را اجاره کرده و در طول مدتی که در جزیره کیش هستید، از آن استفاده کنید.

نکته: بسته به این که هتل محل اقامت شما در جزیره کیش، کدام باشد، فاصله تعریف شده و از پیش مشخصی برای رفت‌وآمد به مکان‌های مختلف دارید. به‌طور مثال هتل بین المللی کیش، به بسیاری از مراکز دیدنی جزیره، نزدیک است اما با این همه باز برای رفت‌وآمد، در اختیار داشتن یک خودرو، امتیازی فوق‌العاده خواهد بود.

مراحل اجاره ماشین در کیش

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش، به شرح زیر هستند:

  • اصل گواهینامه رانندگی دارای اعتبار فرد متقاضی
  • اصل کارت ملی فرد متقاضی
  • چک ضمانت یا پول نقد (برای ضمانت) که متناسب با مدل ماشین انتخابی، توسط موسسه اجاره خودرو، مشخص خواهد شد.
  • پول نقد ضمانت برای خلافی احتمالی خودرو
  • فیش واریز مبلغ اجاره یک روز خودرو

در نظر داشته باشید که آماده کردن این مدارک، موقع اجاره ماشین، باعث خواهد شد تا فرایند ساده‌تر و بهتر پیش رفته و مشکلی برای اجاره خودرو،پیش نیاید.

به‌علاوه حتماً مقررات و استانداردهای مربوط به اجاره خودرو در جزیره کیش را از موسسه مربوطه دریافت کرده و تک‌به‌تک آن‌ها را رعایت کنید تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.

آیا اجاره ماشین در کیش، مقرون به صرفه است؟

با توجه به گستردگی و پراکندگی محل‌های قرار گرفتن جاذبه‌های گردشگری کیش و همین‌طور مراکز خرید معروف جزیره، شما رفت‌وآمد زیادی خواهید داشت. حال اگر در نظر بگیریم که برای تمام این رفت‌وآمدها، بخواهید هزینه حمل‌ونقل پرداخت کرده و در ضمن برای رسیدن تاکسی منتظر و معطل بمانید، اجاره ماشین در جزیره کیش، به مراتب مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

به این شکل هم شما در هر لحظه و هر ساعتی از شبانه‌روز که مایل باشید، خودرو را در اختیار دارید و هم اینکه در نهایت تصمیم اقتصادی‌تری گرفته‌اید. البته درصورتی‌که هتل کیش مورد نظر شما، دارای ترانسفر فرودگاهی باشد، برای رفت‌وآمد به فرودگاه، می‌توانید از همین سرویس ترانسفر رایگان مربوط به هتل محل اقامت خود، استفاده کنید.

هزینه اجاره ماشین در کیش، چقدر است؟

هزینه اجاره خودرو در جزیره کیش، بستگی به این دارد که شما چه نوع ماشینی را اجاره کرده و به سراغ کدام شرکت اجاره ماشین بروید. در نظر داشته باشید که ممکن است نرخ‌ها در میان موسسات اجاره خودرو در جزیره کیش، تا حدودی با هم متفاوت باشند.

به‌علاوه اینکه چه وقتی از سال را برای سفر به جزیره کیش انتخاب کنید، این نرخ‌ها متفاوت هستند. در واقع همان‌طور که رزرو هتل در جزیره کیش، با زمان سفر در سال (این که در پیک باشد یا نه) تناسب قیمتی دارد، هزینه اجاره ماشین نیز تحت تاثیر این عامل خواهد بود.

به این شکل اگر در فصلی از سال به جزیره کیش سفر کنید که مسافر کمتری راهی جنوب می‌شود، می‌توانید اجاره ماشین را با قیمت پایین‌تری تجربه کنید. به همین ترتیب، احتمالاً نرخ اجاره خودرو در فصولی از سال که مسافر بیشتری راهی جزیره می‌شود، بالاتر است. به واقع از همان فرمول تقاضای بیشتر، قیمت بالاتر و تقاضای کمتر، نرخ کمتر تبعیت می‌شود.

هزینه اجاره ماشین در کیش، چقدر است؟

اجاره ماشین در کیش، سفری راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر

اگر می‌خواهید در سفر به جزیره کیش، بهترین تجربه را داشته و از لحظه‌به‌لحظه سفر خود، لذت ببرید، اجاره خودرو در کیش، گزینه معقول و مناسبی برای شما خواهد بود. به‌علاوه اگر بخواهید هزینه اجاره ماشین را هم کم کنید، می‌توانید ماشین ساده‌تر و معمولی‌تری را انتخاب کنید.

با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و امانت‌داری، اجاره خودرو در کیش، تجربه‌ای عالی خواهد بود که حتماً در سفرهای بعدی خود، مایل به تکرار آن هستید. در ضمن برای خرید بلیط هواپیما کیش یا رزرو هتل در جزیره، می‌توانید از اپلیکیشن اسنپ تریپ استفاده کرده و باز تجربه سفر بهتری را رقم بزنید.