تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

یافتن بهترین هتل و اقامت در یک هتل خوب دغدغه بسیاری از گردشگرانی است که به جزیره کیش سفر می‌کنند. هتل فلامینگو یکی از هتل‌های معروف چهارستاره کیش است که در هرسال مسافران زیادی برای اقامت در کیش به آن می‌روند. با مجله گردشگری هم اقلیم همراه شوید تا اطلاعات کاملی درباره امکانات هتل فلامینگو، اتاق‌ها و ویژگی‌های آن کسب نمایید.

معرفی هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در سال 1374 به بهره‌برداری رسید. همچنین آخرین بازسازی آن در سال 1398 صورت گرفت. این هتل که در ضلع غربی بلوار ساحل قرار دارد، دارای فاز ویلایی 1 و 2 و فاز آپارتمانی بوده و دارای 200 اتاق و سوئیت است. لازم به ذکر است که هتل فلامینگو یکی از مجهزترین هتل‌های چهارستاره با موقعیت عالی در جزیره کیش است.

اجاره روزانه خانه در تهران

هتل فلامینگو کیش

امکانات هتل فلامینگو کیش

همان‌طور که ذکر کردیم هتل دو فاز ویلایی و آپارتمانی دارد. همچنین اگر به این هتل مراجعه کنید شاهد آب‌نمای زیبا و گیاهان سرسبز در فضای خارجی هتل فلامینگو خواهید بود. نکته مهمی که وجود دارد این است که چشم‌انداز هتل رو به ساحل است و دید مناسبی نسبت به دریا دارد. در ضمن تمام اتاق‌های هتل فلامینگو به دریا دید دارند و دارای آشپزخانه نیز هستند.

امکانات دیگر هتل فلامینگو کیش، سالن کنفرانس و همایش نهم است. جالب است بدانید که یک خشک‌شویی در هتل فلامینگو جهت انجام خدمات اتوی لباس و شستشو برای گردشگران وجود دارد. افرادی که به‌صورت زمینی سفر می‌کنند هم می‌توانند از پارکینگ این هتل جهت پارک خودرو خود استفاده نمایند. همان‌طور که ذکر کردیم این هتل در قلب جزیره و در ضلع غربی بلوار دریا قرار دارد. اتاق‌های این هتل دارای امکانات فراوانی هستند. به‌عنوان‌مثال می‌توانیم به سیستم تهویه‌مطبوع، تختخواب‌های راحت، فضای نشیمن، میز و صندلی، کتری برقی و یخچال اشاره نماییم. همچنین حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی هم در همه اتاق‌ها وجود دارد.

اتاق‌های هتل فلامینگو کیش

اتاق‌های هتل فلامینگو دارای تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی به‌صورت اسپیلیت، کتری برقی، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت پرسرعت هستند. همچنین در سرویس بهداشتی لوازم بهداشتی و سشوار نیز برای مسافران عزیز قرار دارد. در کنار تمامی این مزایا، طراحی مدرن این اتاق‌ها باعث تجربه‌ای شیرین در هتل فلامینگو کیش برای مسافران می‌شود. ازاین‌رو، اتاق‌ها دارای طراحی داخلی زیبایی هستند و امکانات رفاهی کاملی دارند. اتاق‌های هتل فلامینگو کیش عبارت‌اند از:

اتاق‌های ویلایی لوکس

این‌گونه اتاق‌ها از اتاق‌های دیگر کمی بزرگ‌تر و نوسازتر هستند. همچنین از امکانات بیشتری نیز برخوردار هستند. در ضمن دارای دکوراسیون بسیار زیبا و دلنشینی هستند. نکته مهم دیگر این است که اتاق‌های لوکس ویلایی به محوطه اصلی هتل فاصله کمتری دارند.

اتاق‌های ویلایی

فاز ویلایی هتل فلامینگو محیطی آرام و سرسبز دارد. این محیط باعث آرامش و آسایش مسافران خواهد شد. اتاق‌های ویلایی کمی بزرگ‌تر از اتاق‌های هتلی هستند. همچنین این اتاق‌ها در محوطه زیبای هتل قرار دارند. به همین دلیل شما می‌توانید از فضا سازی‌های محوطه این هتل لذت بسیاری ببرید.

اتاق‌های هتلی

همان‌طور که از نامش پیداست، اتاق‌هایی است که داخل خود هتل قرار دارند. لازم است بدانید که این اتاق‌ها دارای امکانات خوبی هستند. ما به شما اتاق‌های درون هتلی را پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا دسترسی شما به امکانات داخل هتل مانند رستوران، لابی و … نیز بسیار آسان‌تر خواهد شد.

همچنین هتل دارای یک سالن همایش با ظرفیت 100 نفر است. شما با استفاده از امکانات کامل صوتی و تصویری و پرسنل مجرب، همایش‌ها و سمینارهای بسیار عالی خواهید داشت. لازم است بدانید که اتاق کنفرانس هتل هم دارای 25 نفر ظرفیت است. این اتاق مکان مناسبی برای برگزاری جلسات کاری و اداری است. ضمناً واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دو‌تخته (دبل و توئین)، سه تخته و چهار تخته هستند. همان‌طور که ذکر کردیم ویلاها چشم‌اندازی رو به دریا دارند و علاوه بر امکانات استاندارد، دارای آشپزخانه هم هستند.

هتل فلامینگو کیش

قیمت هتل فلامینگو کیش

قیمت هتل فلامینگو برابر با هتل‌های 4 ستاره کیش است. قرارگرفتن در غرب بلوار ساحل باعث شده است تا این هتل به مراکز مهم شهر دسترسی داشته باشد. همچنین این هتل دسترسی راحت به اسکله تفریحی و تفریحات آبی دارد. قیمت هتل فلامینگو کیش با توجه به امکاناتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است. همچنین مشتریانی که در این هتل اقامت داشتند؛ از قیمت و امکانات هتل نیز رضایت کامل دارند. اتاق‌های هتل فلامینگو کیش طبق ظرفیت خود، از نرخ 560 هزار تومان تا 940 هزار تومان به گردشگران  ارائه می‌شوند.

رستوران و کافی‌شاپ هتل فلامینگو کیش

رستوران و کافی‌شاپ هر دو در طبقه همکف هتل قرار دارند. این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی و دریایی را برای شما مسافران عزیز سرو می‌کنند. همچنین جالب است بدانید که کافی‌شاپ مجموعه به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمان رسانی به شما است. لازم به ذکر است که ظرفیت رستوران ۲۰۰ نفر و کافی‌شاپ مجموعه ۶۰ نفر است.

همچنین رستوران هتل با سرو لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی همراه با انواع پیش‌غذا، سوپ و سالاد به شما خدمت‌رسانی خواهند کرد. از طرفی، اگر به دنبال فضایی مناسب برای استراحت و معاشرت با هم‌سفران خود هستید؛ کافی‌شاپ هتل مکان مناسبی است. شما در این کافه می‌توانید از صرف انواع نوشیدنی، کیک و دسرهای خوشمزه همراه با هم‌سفران خود لذت ببرید.

اگر به دنبال قدم‌زدن و عکس گرفتن هستید ما به شما محوطه زیبای هتل فلامینگو را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا این محوطه دارای آب‌نما‌ها، باغچه‌ها و درختان زیبایی است و موجب آرامش شما می‌شوند. لازم به ذکر است که هتل دارای دو رستوران با نام‌های فلامینگو و دلفین است. این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در محیطی لوکس برای مسافران عزیز سرو می‌کنند.

همچنین اگر به دنبال نوشیدنی و رفع تشنگی هستید؛ کافی‌شاپ هتل فلامینگو با نام پرگو انواع نوشیدنی‌های سردوگرم را سرو می‌کند. خبر خوبی که برای طرف‌داران چای وجود دارد این است که یک چایخانه سنتی نیز در فضای خارجی رستوران قرار دارد.

رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش

فاصله هتل فلامینگو تا مقاصد گردشگری جزیره کیش

  • شهر باستانی حریره  7.3 کیلومتر
  • پارک دلفین‌ها  6.5 کیلومتر
  • باغ پرندگان  6.3 کیلومتر
  • فرودگاه  1 کیلومتر
  • بازار کیش مال  9 کیلومتر
  • بازار مرجان  6 کیلومتر
  • کشتی یونانی  13.9 کیلومتر
  • پلاژ بانوان  6 کیلومتر
  • شهر زیرزمینی کاریز  7.4 کیلومتر
  • بازار پردیس 2،  9.3 کیلومتر

منوی صبحانه هتل فلامینگو کیش

جالب است بدانید که اگر در هتل فلامینگو کیش اقامت کنید؛ صبحانه رستوران این هتل برای شما رایگان خواهد بود. همچنین در منوی صبحانه، انواع صبحانه‌های رژیمی و معمولی سرو می‌شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که با‌کیفیت‌ترین مواد غذایی در منوی صبحانه برای مسافران عزیز مهیا شده است.

قوانین و مقررات رزرو هتل فلامینگو کیش

همه گردشگران جهت اقامت در این هتل باید به یک سری قوانین و مقررات عمل کنند. این قوانین عبارت‌اند از:

  • شما نمی‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل در صورت رزرو بیشتر از دو شب، استفاده کنید.
  • شما باید شناسنامه و کارت ملی عکس‌دار خود و هم‌سفرانتان را به همراه داشته باشید.
  • درصورتی‌که کودک خود را به همراه دارید؛ رزرو هتل برای یک کودک زیر 3 سال خود (بدون تخت) در هر اتاق، رایگان است. همچنین فرد بالای 3 سال نفر کامل به‌حساب خواهد آمد و ملاک کودک همراه بر اساس شناسنامه در روز ورود به هتل است.
  • زمان تخلیه اتاق، ساعت 12 و زمان تحویل اتاق، بعد از ساعت 14 است.
  • هتل دررابطه‌با جاماندن وسیله یا تأخیر و لغو سفر شما هیچ‌گونه مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد.

قوانین ابطال رزرو هتل فلامینگو کیش

در صورت باطل کردن رزرو این هتل، در بعضی از موقعیت‌ها، مجبور به پرداخت جریمه برابر هزینه رزرو هتل برای یک یا چند شب خواهید شد.

شماره تماس هتل فلامینگو کیش

جهت رزرواسیون: ۰۷۶-۴۴۴۲-۰۸۵۸

فکس: ۰۷۶-۴۴۴۲-۴۱۳۴

فاصله هتل فلامینگو کیش با دریا

 هتل فلامینگو کیش تا ساحل دریا فاصله بسیار کمی دارد. به همین دلیل شما می‌توانید فقط با 10 دقیقه پیاده‌روی به دریای نیلگون خلیج‌فارس برسید.

هتل فلامینگو کیش

ویژگی مهم هتل فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش، یکی از بهترین هتل‌های کیش است. این هتل چهارستاره دارای ویژگی‌هایی هم از نظر موقعیت مکانی و هم از نظر امکانات است. همین ویژگی‌ها باعث جذب گردشگران به سمت این هتل شده است.

موقعیت مکانی هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در میدان شلوغ امیرکبیر، بلوار دریا قرار دارد. همچنین از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار آسان و راحتی دارد. این هتل به بازارهای مروارید، زیتون، مرکز تجاری، ونوس، بیست و مریم بسیار نزدیک است. در ضمن به ساحل و اسکله تفریحی و امکانات متنوع آن‌ها دسترسی کامل دارد. به همین دلیل از موقعیت مکانی بسیار مناسبی هم برخوردار است.

 کیفیت هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو بعد از هتل آرامیس پلاس کیش 5 ستاره، هتل لیلیوم کیش 4 ستاره و… جزو بهترین هتل‌های چهارستاره کیش است. همچنین لازم به ذکر است که کیفیت آن بسیار بالا است. به همین دلیل اغلب افراد را از اقامت در آن راضی هستند. لازم است بدانید که هتل آرامیس کیش هم در گروه هتل‌های 4 ستاره باکیفیت کیش قرار دارد.

کلام آخر

ما در این مقاله برای شما مطالبی را درباره هتل فلامینگو کیش شرح دادیم. همان‌طور که ذکر کردیم شما با اقامت در هتل فلامینگو در تمام فضاها به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت. نکته قابل‌توجه این است که در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل هم بهره ببرید. همچنین ترانسفر فرودگاهی، سرویس بازدید از مراکز تجاری و گشت جزیره هم برای همه مسافران فراهم است.

درصورتی‌که دغدغه تمیزی لباس خود را دارید باید بگوییم که خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشو و اتوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید ما به شما هتل فلامینگو کیش را پیشنهاد می‌کنیم.