تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

متل قو، از مناطق توریستی مازندران

از تفریحات دلچسب مناطق شمالی، سفر به سواحل مازندران و گشت‌وگذار در فضاهای توریستی آن است. سلمان شهر یکی از مناطق توریستی در ساحل مازندران است که بیشتر با نام متل قو آن را می‌شناسیم.

متل قو اماکن تفریحی دیدنی رامسر

یکی از نمادهای متل قو برج‌های دوقلوی «الماس خاورمیانه» است که 25 طبقه ارتفاع دارند. شمال متل قو را دریای مازندران پوشانده و جنوب آن به رشته‌کوه‌های البرز می‌رسد. نمک آبرود، کلارآباد و چالوس در شرق این منطقه و شهرهایی همچون تنکابن، رامسر و عباس آباد در غرب آن دیده می‌شوند.

اجاره روزانه خانه در تهران

فاصله رامسر تا متل قو در حدود 60 کیلومتر و معادل با یک ساعت رانندگی است. به همین دلیل مسافران متل قو به سراغ جاهای دیدنی رامسر نیز می‌روند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به جاذبه‌ها و امکانات متل قو داشته باشیم و از ویژگی‌های توریستی آن برایتان بگوییم. اگر اهل سفر به مناطق شمالی ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت نابرو بروید تا در مورد متل قو، جاهای دیدنی رامسر و سایر مناطق استان مازندران بیشتر بدانید.

متل قو جاهای دیدنی رامسر.jpeg ۲
متل قو جاهای دیدنی رامسر

با متل قو و جاذبه‌های طبیعی آن آشنا شوید

متل قو در 216 کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است و می‌توانید از جاده چالوس به آن برسید. این شهر با ساحل دریای مازندران معنی پیدا می‌کند و خوش‌گذرانی در ساحل و استفاده از امکانات آن، یکی از خاطرات خوش مسافران سلمان‌شهر است. بنابراین بزرگ‌ترین جاذبه متل قو، ساحل دریای مازندران است. در این ساحل می‌توانید علاوه‌بر لذت از آرامش دریا، سراغ بازی‎های آبی همچون شاتل، جت اسکی، قایق‌سواری، پاراسل و… بروید یا ورزش‌های دسته‌جمعی مثل والیبال و فوتبال ساحلی را تجربه کنید.
فاصله کم دریا و جنگل در متل قو، از دیگر مزیت‌های این منطقه است و به‌راحتی می‌توانند بعد از گشت‌وگذار ساحلی، به انتهای خیابان «دریا گوشه» بروید تا به «تیلار کنار»، جنگل سرسبز متل قو برسید و از این پدیده طبیعت حسابی لذت ببرید. غار آبی دانیال یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی متل قو است که در حدود 5 کیلومتر با روستای دانیال فاصله دارد و به همین دلیل هم‌نام شده‌اند. دانیال از بزرگ‌ترین غارهای آبی ایران است و «گرده کوه» و «چاری» از نام‌های دیگر این غار هستند.

 

دریای متل قو
دریای متل قو

مراکز تجاری لوکس متل قو

در متل قو مراکز تجاری لوکس بسیاری وجود دارد که برندهای معروف پوشاک را می‌توانید در آن‌ها پیدا کنید. برندهایی مثل ریباک، پوما، آدیداس، نایکی، کوتون، ال‌سی‌وایکیکی، زارا، پولو، تامی هیلفیگر و… در این مجتمع‌های تجاری وجود دارند. یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید در متل قو برندهای معتبر پوشاک را پیدا کنید، طبقه همکف «برج الماس خاورمیانه» است که طراحی زیبایی دارد و از نمادهای متل قو شده است. این برج‌های دوقلوی 25 طبقه با اصول مدرن مهندسی بنا شده‌اند و زیبایی چشم‌نوازی به متل قو بخشیده‌اند. در پروژه قوی الماس خاورمیانه بخش‌هایی همچون مجتمع مسکونی، مرکز تجاری قوی الماس خاورمیانه، مجموعه ورزشی، هتل و… وجود دارد. برای بررسی جزئیات بیشتر در مورد این پروژه و برج‌های دوقلو، می‌توانید به سایت www.nabro.ir بروید.

 

مناطق زیبا متل قو
مناطق زیبا متل قو

سفر به متل قو

سفرهای نوروزی و تابستانی در متل قو بسیار پرطرفدار هستند و در نیمه اول سال در این منطقه مسافران بسیاری را خواهید دید. متل قو یک شهر مدرن و لوکس توریستی است و سفر به این منطقه شما را با سبک جذابی از مناطق شمالی روبه‌رو می‌کند. پس هرگز سفر به این منطقه را ازدست ندهید.
از دیگر مناطقی که در استان مازندران حتماً باید به سراغ آن بروید، جاهای دیدنی رامسر است که سفرتان را کامل می‌کند. رامسر با متل قو در حدود 60 کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به آن آسان است. همچنین رفتن به جاهای دیدنی تنکابن و عباس آباد و دیگر شهرهای نزدیک متل قو خالی از لطف نخواهد بود. سایت نابرو از متل قو و بیشتر جاذبه‌های نزدیک آن مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد. امیدواریم سفر لذت‌بخشی را در شهر توریستی متل قو تجربه کنید.