تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بازار کرامه دبی

در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم شما را با بازار کرامه دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این بازار پرطرفدار بیشتر آشنا شوید.

کرامه دبی (Al Karama, Dubai) در بخش پایینی شهر دبی واقع شده است. کرامه دبی یک منطقه راحت و در حال پیشرفت تجاری است و سازگاری های فراوانی دارد. در این منطقه رستوران های ارزان قیمت زیادی همراه با سوپر مارکت ها، فروشگاه ها و بازار کرامه وجود دارد که انواع کالاها در آن فروخته می شود.

اجاره روزانه خانه در تهران

بازار کرامه دبی یکی از مراکز خرید محبوب و پرطرفدار در شهر دبی شناخته می شود. این مرکز خرید در جهت مخالف بازار شناخته شده وافی قرار گرفته است. بندر رشید دبی نیز در فاصله دو کیلومتری این مرکز خرید واقع شده است. این مرکز خرید در واقع در محله کاراما قرار دارد که به دلیل وجود آپارتمان های قیمت مناسب بسیار محبوب و معروف می باشد.

بازار کرامه دبی

در واقع می توان این منطقه را در درجه اول منطقه اقامتگاهی و مسکونی دانست و در درجه دوم یک مرکز خرید مناسب برای اهالی آن و خصوصاً توریست ها و گردشگران از کشورهای مختلف دنیا می باشد. این منطقه مملو از فروشگاه و مغازه هایی است که به فروش اجناس مختلف می پردازند. پیاده روی و دیدن ویترین این مغازه ها می تواند لذت خاصی داشته باشد.

مرکز خرید کرامه با داشتن چندین مجموعه فروشگاهی کنار هم بخاطر داشتن برچسب قیمت بانرخ 10 تا 25 درهم ایرانیان زیادی را برای خرید سوغات به این بازار می کشاند. در این مرکز خرید انواع و اقسام کالاهای کیف، کفش، اسباب بازی، صنایع دستی، کالاهای تزئینی را با قیمیت بین ده تا سی درهم میفروشد. میتواند گفت بازار کرامه دبی یکی از بهترین مراکز خرید برای خزید سوغاتی است.

بازار کرامه دبی

بازار کرامه دبی به خاطر داشتن قیمتی فوق العاده مناسب و ارزان، یکی از مقاصدهای همیشگی توریست های تور دبی برای خرید ارزان لوازم مورد نیاز و سوغاتی است. این بازار درواقع یک فروشگاه زنجیره ای بوده و بسیار محبوب است. یکی از اجناسی میتوان گفت تخصص این بازار است، کفش بوده که بیشتر به همین علت و قیمت ارزان خود بازدید دارد. توصیه می‌کنیم در سفر به دبی حتماً به این مرکز خرید مراجعه کنید و در کنار یک تفریح می توانید از تمامی اجناس آن نیز دیدن کرده و لذت کافی ببرید.

بازار کرامه دبی