تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

دبی که به خاطر معماری آوانگارد، مرکز خریدهای مجلل و شیوه زندگی فوق‌العاده‌اش مشهور است، به سرعت به یکی از پربازدیدترین مقاصد جهان تبدیل شده است. هر منطقه از شهر دبی خصوصیت منحصربه‌فردی دارد. منطقه دیره که در آن هتل آوانی دیره دبی نیز قرار دارد، پر از بازارهای قدیمی است، جمیرا بیچ برای رستوران‌گردی و تفریح مناسب است و در هر منطقه‌ای بخش ویژه‌ای خواهید یافت. در این مقاله به معرفی بهترین مناطق دبی برای اقامت و گردش می پردازیم.

بهترین منطقه برای رزرو هتل دبی

بهترین منطقه دبی برای رستوران گردی: جمیرا بیچ رزیدنس (JBR)

بسیاری از رستوران‌های کوچک برنده جوایز مختلف و همچنین محبوب‌ترین رستوران‌ها در این منطقه قرار دارند. در میان چندین رستوران تایلندی، هندی و ژاپنی، هنوز هم می‌توان غذاهای خاورمیانه‌ای را در جمیرا بیچ رزیدنس امتحان کرد. در این منطقه می‌توان به بهترین رستوران‌ها با جذابیت محیطی در کنار ساحل دسترسی داشت.

اجاره روزانه خانه در تهران

بهترین منطقه دبی برای اقامت خانوادگی: اقامتگاه ساحلی جمیرا (JBR)

دبی تفریحات متنوعی از لگولند تا پارک آبی Aquaventure را برای خانواده‌ها ارائه می‌دهد. بسیاری از این جاذبه‌ها در ساحل دوست‌داشتنی جمیرا بیچ قرار دارند. بیشتر هتل‌ها و استراحتگاه‌ها در این منطقه امکاناتی مناسب برای خانواده‌ها مانند استخر کودکان، کلوپ کودکان و زمین بازی ارائه می‌دهند. برای کاوش بیشتر، یک سرویس تراموا در اطراف منطقه و دبی مارینا می‌چرخد و به مترو در سطح شهر متصل می‌شود.

اقامتگاه ساحلی جمیرا (JBR)

بهترین منطقه دبی برای ساحل گردی: جمیرا بیچ رزیدنس (JBR)

خط ساحلی گسترده شهر به نام جمیرا شامل چندین ساحل عمومی به اضافه یک ساحل است که توسط استراحتگاه ها در امتداد منطقه‌ای به نام JBR اداره می‌شود. در همه آن‌ها می‌توان آب آرام، شن و ماسه سفید پاک را مشاهده کرد. این منطقه برای کسانی که می‌خواهند از جذابیت‌های ساحل لذت ببرند، فوق‌العاده است.

بهترین منطقه در دبی برای بازارگردی: دیره

یکی از قدیمی‌ترین مناطق دبی که دارای چندین بازار محلی است، دیره نام دارد. هتل آوانی دیره دبی نیز در این منطقه قرار دارد. از معروف ترین بازارهای این منطقه می‌توان به بازار طلا و ادویه اشاره کرد. کسانی که علاقه‌مند به گشت‌وگذار در بازارهای قدیمی هستند، منطقه دیره بهترین مکان برای آن‌هاست.

بهترین منطقه دبی برای فعالیت در فضای باز: اقامتگاه ساحلی جمیرا

چندین استراحتگاه در اطراف منطقه JBR ، انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی از جت اسکی و پاراسلینگ گرفته تا قایق‌های پارویی و کایاک‌سواری ارائه می‌دهند. سایر فعالیت‌های مربوط به منطقه عربی، مانند بالون‌های هوای گرم، دوچرخه‌های چهارچرخ و شترسواری را می‌توان از طریق هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی ترتیب داد.

بهترین منطقه دبی برای تاریخ گردی: الفهیدی

قدیمی‌ترین منطقه دبی که با وجود بازسازی همچنان جذابیت خود را حفظ کرده، منطقه الفهیدی است. در این منطقه می‌توان از ساختمان‌هایی به سبک عربی از «خشت های گلی» و برج های بادگیر دیدن کرد. بسیاری از آن‌ها به زیبایی به گالری‌ها، موزه‌ها و همچنین مهمانخانه‌ها و کافه‌های اطراف حیاط ها تبدیل شده‌اند. کاوش در منطقه را در مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد آغاز کنید.

بهترین منطقه در دبی برای شادابی و فرهنگ: نهر دبی

هر دو طرف نهر دبی که شبیه رودخانه است؛ اما در واقع خروجی دریاست که به خوبی دنیای قدیمی عرب را با دبی مدرن ترکیب می کند. هتل‌‌های سطح ‌بالا، زمین گلف و پارک‌های بزرگ با اسکله‌هایی برای قایق‌های سنتی، همگی جذابیت تاریخی این منطقه را نمایان می‌کنند.

بهترین منطقه در دبی برای تازه واردان: بر جومعان

این منطقه مسکونی درون شهر تنها یک سفر کوتاه با تاکسی یا مترو از فرودگاه فاصله دارد. بور جمعان بین دبی امروزی، با همه مراکز خرید و رستوران‌های کوچک کنار ساحل و مناطق قدیمی‌تر نهر دبی (با قایق های سنتی و «رستوران‌های شناور») و دیره (مملو از بازار) قرار دارد.
اگر برای اولین بار به دبی می‌روید، می‌توانید با اقامت در هتل آوانی دیره دبی به این بخش از شهر نیز دسترسی داشته باشید. این منطقه گسترده همچنین به اندازه بخش‌های قدیمی‌تر شهر مملو از جمعیت نیست و مانند بخش‌های جدیدتر پرترافیک محسوب نمی‌شود.

سیتی سنتر

بهترین منطقه دبی برای مراکز خرید: سیتی سنتر

اماراتی ها، گردشگران و مهاجران، خرید کردن را بیشتر در مراکز خرید مدرن دوست دارند تا بازارهای سنتی. اکثر مراکز خرید در دبی بسیار بزرگ و دارای سینماها، شهربازی‌ها و فودکورت‌های وسیع هستند.
در مرکز این شهر، دبی مال که بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان است، دارای یک پیست اسکیت روی یخ، آکواریوم و حتی یک اسکلت دایناسور واقعی است. دیگر مراکز خرید این منطقه مانند مرکز خرید امارات و WAFI مال نیز به راحتی با استفاده از مترو در دسترس قرار دارند.

بهترین منطقه برای دسترسی به حمل و نقل عمومی: دیره

تقریبا همه از طریق سفر هوایی به دبی می‌رسند و کسانی که مدتی در آن اقامت دارند مانند مهمانان هتل آوانی دیره دبی، احتمالا از خط مترویی که از فرودگاه تا مارینا دبی امتداد دارد، استفاده خواهند کرد.
از مزایای اقامت در دیره می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • با تاکسی یا مترو، فاصله کوتاهی از فرودگاه فاصله دارد.
  • این منطقه دارای چندین ایستگاه مترو، از جمله یک تقاطع در میدان یونیون است.
  • دیره در نزدیکی نهر دبی قرار دارد که در امتداد آن تاکسی‌های آبی سنتی ابرا به مناطق بر دبی و الفهیدی متصل می‌شوند و پر از تاکسی‌های ارزانقیمت است.

بهترین قیمت رزرو هتل های دبی در فلای تودی

هر منطقه از دبی دارای شخصیت منحصر‌به‌فردی است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، می‌توانید با آشنا شدن با هر منطقه، هتل خود را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند می‌توانید در منطقه دیره و هتل آوانی اقامت داشته باشید یا یکی از هتل‌های جمیرا بیچ رزیدنس را رزرو کنید. برای رزرو انواع هتل های دبی کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و با مقایسه قیمت‌ها، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. فلای تودی مسیر سفر شما را به دبی هموار می‌کند.