تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تونل درختی میث

تونل درختی میث ،یکی از مرموز ترین تونل هاست که در شهر دوبلین در کشور ایرلند کشف شد است.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این تونل در جنگل قدیمی بیشتر آشنا شوید.

تونل درختی میث

اجاره روزانه خانه در تهران

معرفی تونل درختی میث

در کشور ایرلند در نزدیکی شهر دوبلین و روستا آرموی در جاده فرعی پرچین پیدید عجیب کشف شده است،

در قسمتی از مسیر درختان راس در کنار هم به شکل منظم قرار گرفته اند و شاخه آن در هم تنیده اند این باعث ایجاد یک تونل تماشایی و عجیب شد که در سر تا سر جهان جز عجایب صحبت می شود.

تا سال 1998 هیج توریستی از این منطقه دیدن نداشت وفقط ساکنان روستا از این تونل عبور و مرور انجام می دادندولی در سال 1998 که انجمن ملی یک لست برای معرفی مکان توریستی این کشور فهرست کرد و نام تونل درختی میث در این فهرست بود و باعث شد پایی گردشگران به این منطقه باز شود.

تونل درختی میث

دگرشگران از سراسر دنیا با دوربین های عکاسی به این منطقه می آیند. و لحظات خاطر انگیز خود را به ثبت می رسانند در نزدکی این تونل صومعه قدیم,گورستان ،قلعه و دانشگاه وجود دارد ولی وجود گورستان در اطراف تونل این مکان را ترسناک جلوه می دهد که در نزدیکی شب و تاریکی هوا به خوبی میتوان آن را حس کرد.

این جاده زیبا و دوست داشتنی مکان بسیار مناسبی برای عکاسی به شمار می رود. خوب است بدانید در فاصله نزدیکی از این تونل یک ایوان، قلعه، دانشگاه و تعدادی گورستان قرار دارد. وجود گورستان در اطراف این تونل، کمی آن را ترسناک جلوه می دهد که به هنگام شب و تاریکی هوا آن را بیشتر می توان حس نمود.

این مکان در سه قرن گذشته ایجاد شد است.

تونل درختی میث

 آدرس تونلی از جنس درخت در ایرلند

ایرلند/شهر دوبلین/در نزدیکی روستای آرموی/جاده فرعی پرچین

تونل درختی میث