مسافرت خارجی به ویژه سفرهای تفریحی همیشه نیازمند داشتن آرامش و حس و حال خوب است. وقتی پس از یک مدتی کار و فعالیت قرار است با صرف هزینه به یک سفر خارجی برویم، دوست داریم بتوانیم بهترین شرایط مسافرتی را برای خود و خانواده‌مان فراهم کرده، آرامش کافی را برای تمدد اعصاب داشته و به اصطلاح خوش بگذرانیم. سفر به استانبول به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی کشور همسایه‌مان ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 استانبول به عنوان یک مقصد گردشگری کامل و همه‌چیز تمام به شمار می‌آید که با آثار باستانی، مراکز تفریحی، مراکز خرید، دریا و… و قیمت‌های مناسب از گردشگران پذیرایی می‌کند. رزرو هتل استانبول با هر قیمتی امکان‌پذیر است و برای همه افراد اعم از کسانی که در جستجوی یک سفر اقتصادی هستند یا دوست دارند یک مسافرت لاکچری داشته باشند، حرفی برای گفتن دارد. به ویژه اگر پلتفرم مناسبی را برای خرید بلیط و رزرو هتل انتخاب کنیم. آرامش سفر به استانبول با فلایتیو یکی از چیزهایی است که نمی‌توان آن را فراموش کرد.

آرامش سفر به استانبول

انواع راه های افزایش آرامش در سفر

پیش از هر چیز باید بدانیم چگونه می‌توان آرامش در سفر، به ویژه برای سفرهای خارجی را افزایش داد. راز این امر در چند نکته مهم نهفته است: رسیدن به مقصد با آرامش، اقامتی آرامش بخش در مقصد و صرف هزینه مناسب و به قیمت. برای رسیدن به مقصد سفر، در هر جای جهان که باشد باید بلیط هواپیما و یا وسایل نقلیه دیگر را خریداری کنیم. بنابراین برای خرید بلیط هواپیما که این روزها به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم‌ها صورت می‌گیرد، باید از پلتفرم معتبری اقدام نماییم. در این صورت تصویر بلیط همان لحظه برایمان صادر شده و می‌توانیم به راحتی در فرودگاه کارت پرواز دریافت نماییم.

یکی دیگر از موارد آرامش‌بخش در سفر داشتن اقامتگاه مناسب است. برای این کار در یک سفر خارجی باید برای رزرو هتل خارجی اقدام نماییم و راز افزایش آرامش در داشتن اقامتگاه مناسب با قیمت خوب و امکانات کافی است. اقامت در هتل خوب و با کیفیت، با قیمتی استاندارد و متناسب با امکانات آن، باعث می‌شود که در طول سفر احساس آرامش زیادی داشته باشیم، هم از آن روی که اقامت راحتی داریم و هم از این جهت که هزینه زیادی برایش صرف نکرده و در جایی متناسب با قیمت و بودجه‌مان اقامت داریم.

چه شهرهایی برای یک سفر آرامش بخش مناسب است؟

در جهان شهرهای زیادی هستند که می‌توان آنها را به عنوان مقصدی برای سفر آرامش بخش انتخاب کرد. با این همه بعضی از شهرها دلایل بیشتری دارند برای این که جزو لیست شهرهای مناسب برای سفر آرامش بخش قرار بگیرند. در هر یک از این شهرها به دلایل متنوعی می‌توان آرامش را تجربه کرد.

سفر به استانبول

استانبول شهری نزدیک به ایران، توریستی با امکانات فراوان تفریحی است. این شهر که شاهراه بین آسیا و اروپا بوده و تنها شهر جهان است که دارای دو قسمت آسیایی و اروپایی است، دارای جاهای دیدنی تاریخی و مراکز تفریحی فراوان به همراه مراکز خرید متنوع است. این سه مقوله باعث می‌شود هر فردی با هر سلیقه‌ای در سفر به این شهر، مورد آرامش بخش خودش را پیدا کند. همجواری با دریا و به ویژه داشتن جزایر هفت‌گانه در استانبول، امکان کشتی سواری، دیدن مناظر بی‌نظیر و اقامت در این جزایر را به مسافران می‌دهد. همه این موارد با هم باعث می‌شود مسافران امکان سفری بی اندازه آرامش بخش را پیش رو داشته باشند.

سفر به دبی

دبی شهر برترین‌هاست که از همه نظر می‌تواند سفری با آرامش فراوان را برایمان ایجاد کند. دبی یکی از امن‌ترین شهرهای جهان است و از این جهت، گشت و گذار در این شهر موجب ایجاد آرامش فراوانی می‌شود. از سوی دیگر ترکیب مناظر طبیعی و دست ساز بشر، برج‌ها و آسمان‌خراش‌های زیبا، مناظر جنوبی خلیج همیشه فارس و مراکز خرید فوق‌العاده به همراه تفریحات لاکچری و مراکز سنتی شهر، همه و همه امکان وقت‌گذرانی، گشت و گذار و تمدد اعصاب را برای مسافران فراهم می‌کنند. به همین جهت دبی یکی از آرامش بخش‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌آید که مسافران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند.

راه های افزایش آرامش در سفر

سفر به قطر

کشور قطر و به ویژه پایتختش شهر دوحه، یکی دیگر از نقاط جذاب و آرامش بخش برای سفر است که با توجه به نزدیک بودنش به ایران، باعث می‌شود در این لیست جای مناسبی داشته باشد. این شهر با جاهای دیدنی طبیعی، جزایر مصنوعی و موزه‌هایش، به همراه مراکز خرید، رستوران‌های شیک و هتل‌های لاکچری یکی از جاهایی است که سفر به آن باعث آرامش ما خواهد شد.

سفر به آنتالیا

اگر دوست داشته باشیم به شهری نزدیک در کشور ترکیه برویم اما ‌نخواهیم از آثار باستانی دیدن کرده و قصد داشته باشیم در کنار دریا آرامش را احساس کنیم، بدون تردید آنتالیا یکی از بهترین مقاصد برای ما خواهد بود. ساحل زیبای آنتالیا، هتل‌های عالی و مراکز خرید جذاب، به همراه رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه ترکی، باعث سفری آرامش بخش به آنتالیا می‌شوند.

سفر به پاریس

پاریس شهر عشاق است و قطعا سفر به این شهر زیبای اروپایی، بسیار لذت بخش و آرامش بخش است. در پاریس همه چیز رنگ و بوی عشق می‌دهد. از خیابان معروف شانزه‌لیزه تا برج ایفل گرفته، موزه‌های شهر و مراکز مد که همگی باعث می‌شوند حس و حال سفر به پاریس رنگی آرامش بخش داشته و مسافرتی دلنشین را برایمان رقم بزند.

آرامش سفر به پاریس

سفر به مالدیو

مجمع‌الجزایر مالدیو یکی از لاکچری‌ترین و آرامش‌ بخش‌ترین نقاط دنیاست که مسافران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند. سواحل آرام، اقیانوس آبی رنگ هند، هتل‌های بی‎نظیر و رستوران‌های زیر آب، باعث می‌شود که بتوانیم در مالدیو نهایت آرامش را داشته باشیم. این کشور که در منطقه جغرافیایی استوایی واقع شده طبیعت بی‌نظیری را به ما عرضه می‌کند که موجبات رفع خستگی و آرامش در یک سفر خارجی را با بهترین امکانات برایمان ایجاد می‌کند.

سفر به بالی

این جزیره زیبای آسیای شرقی، با طبیعت زیبایش و مناظر بدیع دریا و جنگل، یکی از آرامش‌ بخش‌ترین جاهای جهان است که مسافران فراوانی را به خود می‌کشاند. این جزیره با جنگل‌های بارانی‌اش به قدری سبز است که چشم‌هایمان می‌توانند تا مدت‌ها استراحت کند و خستگی تماشای مناظر شهرهای سیمانی را فراموش نماید. بالی که جزیره‎ای در اندونزی است با طبیعت زیبا و مردمان مهمان‌نوازش برای سفری آرامش بخش بسیار مناسب است.

سفر به بالی

فلایتیو بهترین پلتفرم خدمات سفر

چنان که گفته شد انتخاب یک پلتفرم مناسب و قابل اطمینان که خدمات سفر از قبیل فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل را ارائه می‌دهد، می‌تواند موجب آرامش سفر ما بشود. زمانی که وارد سایت فلایتیو شده و یا از طریق اپلیکیشن آن برای دریافت خدمات سفر اقدام می‌کنیم، می‌توانیم مطمئن باشیم که بهترین قیمت‌ها را بیشترین خدمات پیش رو داریم.

فلایتیو تمامی برای خرید بلیط گزینه‌های روی میز اعم از چارتری و سیستمی متعلق به تمامی ایرلاین‌ها را به ما ارائه می‌دهد. از سوی دیگر هنگام رزرو هتل خارجی از طریق این پلتفرم می‌توانیم با پرداخت ریالی و بدون نگرانی از نداشتن کارت‌های اعتباری بین‌المللی، هتل مورد نظر خود را از میان گزینه‌های فراوانی که فلایتیو پیش رویمان می‌گذارد، انتخاب کنیم. از این جهت با داشتن دو مورد یعنی بلیط و هتل با قیمت خوب و امکانات متناسب، می‌توانیم سومین شرط برای داشتن سفری آرام یعنی مسافرتی به قیمت مناسب را نیز به دست آوریم.