تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ایتالیا یکی از کشورهای دیدنی قاره اروپاست که شاهکارهای هنری و معماری زیادی در آن وجود دارد.جاذبه‌های فرهنگی در این کشور بسیار بیشتر از کشورهای دیگر است اما ایتالیا در کنار جاذبه‌های فرهنگی از جاذبه‌های گردشگری دیگری نیز برخوردار است.سواحل ، جنگل ها و دریاچه‌های شگفت انگیزی هم در ایتالیا وجود دارند که در این مطلب به یکی از زیباترین آن ها یعنی دریاچه کومو می‌پردازیم.با هم اقلیم همراه باشید.

دریاچه کومو ایتالیا

دریاچه کومو کجاست؟

دریاچه کومو معروف‌ترین دریاچه ایتالیاست که در 50 کیلومتری شهر میلان و در بین استان‌های کومو و لکو قرار دارد.این دریاچه پس از دریاچه گاردا و دریاچه ماگیور سومین دریاچه بزرگ در ایتالیاست.

اجاره روزانه خانه در تهران

زیبایی‌های دریاچه کومو گردشگران را همواره شگفت زده کرده و به سمت خود کشیده است.کومو که عمیق ترین دریاچه ایتالیا محسوب می شود یکی از چندین دریاچه‌ی ناحیه لومباردی است و شکل ظاهری آن مانند حرف Y برعکس است.

همانطور که گفتیم دریاچه کومو بین دو شهر کومو و لکو قرار دارد و اطراف آن پر است از ویلاهای با شکوه و جنگل‌های رویایی که می توانند روزهای لذت بخشی را در یک سفر خاطره انگیز برای شما رقم بزنند.

این دریاچه که در شمال ایتالیا قرار دارد مکانی عالی برای گذراندن تعطیلاتی چند روزه است.استراحت و ماجراجویی در جاذبه های اطراف آن از کارهاییست که باید در این چند روز انجام دهید.


سایر دیدنی های ایتالیا که خواندن آن را به شما پیشنهاد می کنیم:

تفریحات دریاچه کومو

در این دریاچه می توانید تفریحات مهیجی از جمله دوچرخه سواری ، قایق سواری ، کوهنوردی ، موج سواری و دوچرخه سواری روی کوه را تجربه کنید.اگر در آخر هفته به این منطقه سفر کنید می‌توانید سوار کشتی کروز شوید و اطراف دریاچه را از نزدیک و به خوبی ببینید. در ادامه به معرفی جاذبه های اطراف دریاچه می‌پردازیم.

شهر کومو

کومو شهر کوچکی‌ست که در نزدیکی دریاچه قرار دارد و نام دریاچه کومو نیز از این شهر گرفته شده است.بد نیست در سفر به ایتالیا از این شهر کوچک و موزه‌ی ابریشم آن بازدید کنید.در موزه ابریشم می‌توانید درباره پارچه‌های سنتی منطقه کومو اطلاعات کسب کنید.

ویلاهای بسیار زیبا و متمرکزی در این شهر وجود دارد که از قرن 16 تا با امروز محل سکونت نجیب زادگان این ناحیه بوده است.این شهر به سرزمین معماران نیز معروف است،بنابراین در خانه‌های آن شاهد مدرن ترین سبک معماری اروپایی خواهید بود.

دریاچه کومو

کلیسای جامع کومو

کلیسای جامع کومو یکی از زیباترین کلیساهای منطقه لومباردی است که پیشنهاد می‌کنیم اگر به دریاچه کومو سفر کردید حتما از آن بازدید کنید.نمای کلیسا به قدری زیباست که با دیدن آن مشتاق می‌شوید داخل آن را هم ببینید.روبروی این کلیسا کافه‌ها و رستوران‌هایی قرار دارند که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها از خوردن غذاهای ایتالیایی لذت ببرید.

دریاچه کومو

ویلا دل بالبیانلو

این ویلای زیبا در بخش غربی دریاچه قرار دارد و چشم انداز های زیبایی از اطراف را به شما هدیه می‌دهد.برای رفتن به این ویلا می‌توانید پیاده‌روی کنید و یا از قایق استفاده کنید.سبک معماری این بنا به قرن 16 برمی‌گردد و ترکیبی از هنر و طبیعت در آن دیده می‌شود.

ویلا دل بالبیانلو

قلعه‌ی دی فوئنتس

قلعه‌ی تاریخی دی فوئنتس از اهمیت زیادی در بین مردم این منطقه برخوردار است چراکه یکی از معدود آثار باقی مانده از زمان سلطه اسپانیایی‌ها محسوب می‌شود.این قلعه که در بخش شمالی دریاچه قرار دارد دارای قدمتی 400 ساله است.

دریاچه کومو

طبیعت گردی در دریاچه کومو

یکی از تفریحات دوست داشتنی این منطقه طبیعت گردی در اطراف دیاچه کومو است.یکی از مسیرهای محبوب برای پیاده روی در اطراف دریاچه مسیر Sentiero Del Viandante است.این مسیر 45 کیلومتر است که به 4 مسیر مختلف تقسیم می‌شود و از قسمت شرقی دریاچه شروع می‌شود.در این مسیر می‌توانید از چندین جاذبه‌ی تاریخی نیز بازدید کنید.

دریاچه کومو ایتالیا