تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

جاهای دیدنی پاریس در 2022 | در پاریس چه باید کرد. آیا برنامه‌ای دارید؟ ما در هم اقلیم یک پلن مسافرتی فوق العاده جذاب و متفاوت را برای سفر به پاریس برایتان آماده کرده‌ایم. فصل بهار در ماه‌های مارس و آوریل به پاریس بازمی‌گردد و رویدادهای زیادی را با خود به ارمغان می‌آورد. در اینجا لیست ما از رویدادهایی است که نباید از دست ندهید!

برنامه سفر به جاهای دیدنی پاریس

جاهای دیدنی پاریس که نمی‌شناسیم کجاست؟ اگر بتوانید به پاریس سفر کنید. تورهای داخلی زیادی در این شهر وجود دارد که جدا از مکان‌های معروف دیدنی شناخته شده، شما را به قلب مکان‌های خاص می‌برد. ما سعی کردیم با معرفی این تورها و مکان‌های خاصی که ارائه می‌دهند. شما را به یک سفر کاملا متفاوت در پاریس دعوت کنیم.  ما در اینجا مهم‌ترین تورها و برنامه‌های بازدید که به صورت داخلی از مکان‌های جالب در پاریس دیدن می‌کند را به شما معرفی می‌کنیم.

اجاره روزانه خانه در تهران

در سال 2022 در پاریس چه باید کرد؟

 بازدید از خانه یونسکو

شرایط عمومی و اختصاصی

  1. پاسپورت الزامی است. 2. مکان بازدید تور Ecole Militaire. مدت بازدید تور: یک ساعت و سی دقیقه. 4 نام و نام خانوادگی هر شرکت‌کننده در هنگام ثبت‌نام لازم است. 5. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی Cambronne (مترو خط 6 ) – Ecole Militaire (خط 8 مترو) . زبان راهنامی تور انگلیسی است.

شرح بازدید از خانه یونسکو یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی پاریس

خانه یونسکو در پاریس در منطقه هفتم پاریس، نزدیک به فضای سبز مارس[1] (Champ de Mars) و نزدیک برج ایفل واقع شده است. این مکان از سال 1958 مقر آژانس تخصصی خانه یونسکو سازمان ملل متحد (UN) در پاریس بوده است. این خانه گنجینه‌ای از معماری مدرن است. این مقر حاصل همکاری چند چهره نمادین قرن بیستم، از جمله سه معمار با نام‌های برنارد زهرفوس، مارسل بروئر و لوئیجی نروی است.

یونسکو

این تور راهنما که بر اقدامات و تأثیر سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد متمرکز است، به شما امکان می‌دهد تا عملکرد و ارزش‌های این سازمان را متوجه شوید. با همراهی راهنمای خود، در این مکان از فضاهای نمادین موسسه مانند اتاق‌های کنفرانس مجلل، مسیرهای پیاده‌روی، راهروهای سیمانی، تنها باغ ژاپنی پاریس، یا فضای مراقبه آن (که توسط معمار مشهور ژاپنی تادائو آندو طراحی شده است) عبور خواهید کرد.

این بازدید همچنین فرصتی برای کشف آثار هنری استثنایی است که در خانه یونسکو نگهداری می‌شود: از میرو تا پیکاسو، از جاکومتی تا کالدر، مجموعه‌ای منحصربه‌فرد و غیرمنتظره از بیش از 600 شاهکار معاصر در طول مسیر برای شما آشکار می‌شود.

اگر به مأموریت‌های یونسکو علاقه‌مند باشید، یا اینکه علاقه‌مند به هنر و معماری هستید، یا صرفاً می‌خواهید بدانید این سازمان معروف چگونه کار می‌کند، این تور غیرمعمول با راهنما در قلب پاریس کنجکاوی شما را برانگیخته و الهام‌بخش شما خواهد شد.

لطفاً توجه داشته باشید که برای رسیدن به نقطه شروع باید یک بررسی امنیتی را پشت سر بگذارید. توصیه می‌کنیم 15 دقیقه قبل، مراجعه حضوری داشته باشید. مدرک شناسایی نیز الزامی است. دسترسی به بازدیدکنندگان بدون مدرک شناسایی ممنوع خواهد بود.

محله  Choisy-le-Roi

شرایط اختصاصی و عمومی استفاده از تور بازدید از choisy-le-roi :

مکان بازدید  Choisy-le-Roi است. مدت‌زمان تور بازدید دو ساعت و سی دقیقه است. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی از طریق(Gare de Choisy-le-Roi (RER C  امکان‌پذیر است. زبان راهنمای تور فقط به فرانسوی است، اما ما پیشنهاد می‌کنیم حتما در این تور شرکت کنید.

شرح بازدید از choisy-le-roi

قدم زدن در اطراف Choisy-le-Roi کمی شبیه سفری در تاریخ بشریت است. این شهر یادآور بسیاری از وقایع گذشته است، ازجمله رژیم سلطنتی قرن 18 و انقلاب صنعتی قرن 19 و همچنین تاریخ سیاسی اخیر قرن بیستم؛ از تبعید ارامنه گرفته تا جنگ داخلی اسپانیا، قراردادهای صلح ویتنام به الجزایر و اخیراً مهاجرت از آفریقا. در این تور با برخی از ساکنان Choisy-le-Roi ملاقات می‌کنید و داستان‌های فردی پشت سفرهای آن‌ها را کشف  می‌کنید. این پیاده‌روی به شما دیدگاه جدیدی از تاریخ مشترک مردم فرانسه خواهد داد.

7UEYFVDOMTHUQVACZ3WNDMQLWY

اگر برای بازدید از اینجا در تور آن ثبت نام کردید، هنگامی‌ که رزروتان تأیید شد، جزئیات مکان دقیق تور را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. یک سفر کوتاه با اتوبوس با راهنما خواهید بود که در خارج از ایستگاه مترو با شما ملاقات خواهد کرد.

کارگزاران فرهنگ، پروژه‌ای است که توسط دپارتمان Val-de-Marne با مشارکت Tourisme & Loisirs، انجمن Bastina، دانشگاه پاریس-دکارت، INALCO و موزه ملی تاریخ مهاجرت تأمین می‌شود. این تور با راهنما با حمایت دفتر گردشگری Fontenay-sous-Bois توسعه‌یافته است.

اردوگاه تبعید درانسی و یادبود شوآه Drancy Deportation Camp and Shoah memorial) )

ساختمان Cité de la Muette ابتدا در سال 1941 یک اردوگاه توقیفی تبعیدی بود، و از تاریخی ترین جاهای دیدنی پاریس است. اما پس‌ازآن در سال 1942 به‌سرعت به اردوگاه گروهی از یهودیان فرانسوی تبدیل شد که قرار بود به اردوگاه قتل‌عام تبعید شوند. بین مارس 1942 و اوت 1944، حدود 63000 یهودی از درانسی تبعید شدند و در این میان 76000 یهودی تبعیدشده از فرانسه به این محل نیز وجود داشت.  یادبود Drancy Shoah، که در سال 2012 افتتاح شد، مکانی برای تاریخ و آموزش است، که در مقابل ساختمان  Cité de la Muette قرار دارد.

شرایط اختصاصی و عمومی شرکت در تور بازدید از Shoah memorial برای دیدن جاهای دیدنی پاریس

زبان راهنمای بازدید فقط به زبان فرانسوی است. مکان بازدید Drancy است. حداقل سن از 12 سال به بالا توصیه می‌شود. مدت‌زمان بازدید یک ساعت و نیم است. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی امکان‌پذیر است.

اردوگاه پاریس

شرح تور بازدید از اردوگاه

یادبود Drancy Shoah یک نمایشگاه دائمی مستند و غنی برگزار می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ Cité de la Muette و همچنین تعیین نقش اصلی آن در تبعید یهودیان فرانسه از اردوگاه Drancy در طول جنگ جهانی دوم داشته باشد. این نمایشگاه دائمی با استفاده از آرشیو ویدئویی، اسناد و عکس‌های آن دوره، تاریخ اردوگاه درانسی، زندگی روزمره زندانیان، سازمان‌دهی تبعیدها از 1941 تا 1944 و همچنین تاریخچه ساخت‌وساز را مرور می‌کند. اردوگاه یادبود پس از نمایشگاه جنگ، بازدیدکنندگان را به خانه کودکان (Maison des enfants) می‌برد و به بازدیدکننده اجازه می‌دهد تا از طریق عکس، سرنوشت کودکان زندانی را کشف کند. شما می‌توانید به آنچه آن‌ها در نامه‌های خود که در اردوگاه نوشته‌اند گوش دهید. دوازده فیلم مستند به تهیه‌کنندگی پاتریک روتمن در فضای نمایشگاه پخش می‌شود.

اردوگاه پاریس

  • این بازدید توسط آنیاگ لوفور( Annaïg Lefeuvre)، هماهنگ‌کننده آموزشی یادبود شوآه هدایت خواهد شد.
  • شهر دانشگاه بین‌المللی( (Cité Internationale Universitaire: پردیس دانشجویی بین‌المللی پاریس

شهر دانشگاه بین‌المللی( (Cité Internationale Universitaire: پردیس دانشجویی بین‌المللی پاریس

به این تور بازدید پیاده‌روی راهنما در شهر بین‌المللی (Cité Internationale) بپیوندید، یک پردیس دانشجویی زیبا در محدوده شهر جنوبی پاریس در نزدیکی پارک مونتسوریس. راهنمای این تور، آنیا، تاریخچه این سایت استثنایی را از انگیزه‌های بنیان‌گذاران تا نقش امروزی آن توضیح خواهد داد.

شهرک دانشگاهی پاریس

شرایط عمومی و اختصاصی بازدید

توصیه می‌شود از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی استفاده شود. مکان بازدید شهر دانشگاهی مونستسوریس است. مدت‌زمان بازدید از این مکان دو ساعت و سی دقیقه است. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی امکان‌پذیر است. زبان تور به فرانسوی برگزار می‌شود.

شرح محل بازدید

پردیس بین‌المللی دانشجویی پاریس در سال 1920، در شرایط سیاسی آشفته دوره بین دو جنگ، که در فرانسه نیز با بحران مسکن روبه‌رو  بود، تأسیس شد. هدف این بود که به دانشجویان و دانشگاهیان از سراسر جهان مسکن ارائه شود تا دوستی بین ملت‌ها به‌عنوان پیش‌نیاز صلح پایدار جهانی تقویت شود. این سایت منحصربه‌فرد که معمولاً به‌عنوان “Cité U” شناخته می‌شود، امروزه بزرگ‌ترین پردیس دانشجویی در منطقه پاریس است که برای بیش از 5700 دانشجو و دیدار یا دانشگاهیان، پژوهشگران، هنرمندان و ورزشکاران و زنان از بیش از 140 کشور جهان امکانات فراهم می‌کند. خانه‌های این شهر ملک خصوصی هستند، بنابراین ما آن‌ها را فقط از بیرون مشاهده خواهیم کرد. به‌غیراز ساختمان اصلی، تور پیاده‌روی در فضای باز برگزار می‌شود.

راهنمای شما در این بازدید، آنیا گوئینی اسکلیار، دکترای تاریخ هنر دارد. موضوعات تخصصی او هنرهای زیبا و معماری است. او در حال حاضر تاریخ جواهرات را در تعدادی از کالج‌ها تدریس می‌کند. این مکان یکی از بهترین جاهای دیدنی پاریس است.

  • مکان ملاقات دقیق بازدید در پایان رزرو از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  • فاحشه خانه قدیمی پاریسی مرغ های زیبا (Belles Poules) قرن 20
  • تاریخچه این ساختمان اصیل پاریسی را با معماری و دکوراسیون شگفت‌انگیز آن در دهه 1920 طی یک بازدید  کشف کنید!

 

فاحشه خانه قدیمی پاریسی مرغ های زیبا (Belles Poules) قرن 20

مکان این تور بازدیدی در  Bourse – Sentier  است. مدت‌زمان  بازدید یک ساعت و نیم است. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی(مترو خط 4، 8، 9) Strasbourg-Saint-Denis  امکان‌پذیر است. زبان راهنما فرانسوی است.

شرح

بخشی از بناهای تاریخی، فاحشه‌خانه قدیمی مرغ‌های زیبا تنها ساختمانی از این نوع است که شیوه تزئینات و دکوراتیو معماری دهه 1920 پاریس را عملاً دست‌نخورده نگه‌داشته است. درواقع، فاحشه‌خانه‌های معروف دیگری مانندLe Sphinx»، «Le Chabanais یا «One Two Two» تقریباً ناپدید شده‌اند. موزاییک‌های افسانه‌ای و نقاشی‌های دیواری وابسته به عشق شهوانی که در این مکان می‌بینید، زیبایی‌شناسی بورژوایی را نشان می‌دهد که آسیب‌پذیری زنانی را که در آنجا کار می‌کردند منعکس می‌کند.

پاریس

حداکثر 31 نفر از آن‌ها حدود 20 اتاق‌خواب مشترک داشتند. «Aux Belles Poules» از سال 1870 وجود داشت اما دوره موفقیت خود را در دهه 1920 می‌دانست. در سال 1948، دو سال پس از قانون مارت ریچارد که وجود فاحشه‌خانه‌ها را ممنوع ‌کرد، «بلز پولز» بسته شد و زندگی جدیدی را آغاز کرد. در سال 2012، Caroline Senot که این ساختمان را برای نصب دفاتر خرید، این گوهر معماری و تاریخی را کشف کرد. او داستان‌های دیوانه‌وار این مکان را برای شما تعریف می‌کند و تاریخ ناشناخته فاحشه‌خانه‌های پاریس را در طول بازدید با راهنما توضیح می‌دهد.

هدف این بازدید همدردی با فحشا یا درد ناشی از آن نیست. تنها حمایتی است از بازدیدکنندگان  که به هر کسی که می‌خواهد اجازه می‌دهد تا در مورد تاریخ این مکان بیاموزد.

پشت صحنه یک فروشگاه لوکس (Le Printemps)

در طول این بازدید، پشت صحنه فروشگاه پرینتمپس را کشف خواهید کرد. از زیرزمین تا پشت بام باغ، از کنار گنبد هنر دکو نیز می‌گذرید.

شرایط عمومی و اختصاصی

نشان دادن پاس سلامت اجباری است (برای کوید-19). مکان بازدید از Opéra – Grands Boulevards شروع می‌شود. مدت‌زمان تور بازدید یک ساعت و نیم است. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی امکان‌پذیر است. راهنمای تور بازدیدبه زبان فرانسوی است.

شرح

در سال 1865 است که ژول ژالوزوت یک تاجر جوان و همسرش تصمیم می‌گیرند Grands Magasins du Printemps

را به وجو آورند. اگرچه بلوار هاوسمان به دلیل کارهای مداوم کاخ گارنیه و ایستگاه پر سروصدای لازار، مکان ایده آلی نبود،  اما آن‌ها می‌خواستند آن را تبدیل به معبد مد کنند. یک ماجراجویی جنجالی شروع می‌شود: پرینتمپس قرنی از انقلاب‌های اجتماعی، فنی و معماری را در خود دارد. مردم عاشق کشف آخرین نوآوری‌های ارائه‌شده توسط مرکز خرید هستند؛ از اولین آسانسورهای هیدرولیکی گرفته تا روشنایی الکتریکی، معماری شیشه‌ای و آهنی و غیره. پرینتمپس از جنگ و آتش گذشت و صحنه اختراعات بسیاری بود. نمای آن‌ که عنوان(بنای تاریخی) را دارد، دستان ده‌ها تکنسین و صنعتگر را در خود پنهان دارد  که هرروز برای نگهداری از بنا، این گروه در 4 سازه مشترک در 48 طبقه و بیش از 90 هکتار، کار می‌کنند.

پاریس

در این بازدید با معماری، تاریخچه و عملکرد این مکان آشنا خواهید شد. یکی از بهترین مناظر پاریس را روی پشت‌بام روی می‌بینید، سپس تا گالری‌های زیرزمینی پایین می‌روید، جایی که ماشین‌آلات و کارگاه‌های نجاری و آینه‌سازی را کشف خواهید کرد. تمام بخش‌های اصلی پرینتمپس مانند پله‌های شناور، دروازه‌های اصلی ساختمان، ضلع پنهان گنبد شیشه‌ای… را می‌بینید و از همه گذرگاه‌های مخفی و خصوصی عبور می‌کنید. از آسمان تا زیرزمین، از امپراتوری دوم تا قرن بیست و یکم، از نوکلاسیک تا دوران معاصر، این بازدید شما را به دیدن کل معبد مجلل پرینتمپس وا‌می‌دارد.

قلعه گروسبویس پاریس (Château de Grosbois)

*داخل قلعه گروسبویس قدم بگذارید و با راهنمای تور در چهار قرن تاریخ فرانسه، از زمان هانری چهارم تا امروز، به گشت و گذار بپردازید.

شرایط عمومی و اختصاصی

پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است. مکان تور از Boissy-Saint-Léger شروع می شود. زبان تور به فرانسوی برگزار می‌شود.

شرح بازدید

این قلعه نمونه خوبی از خانه روستایی قرن هفدهمی است که به سبک لویی سیزدهم ساخته شده است و دارای کاشی‌های سقف خاکستری‌رنگ، سنگ‌فرش مثلثی و نمای آجری است که سنگ‌های سفید سنگی آن توسط غروب خورشید به آتش کشیده می‌شود. این قلعه، خانه روستایی شاهزاده‌های واگرام بوده است و شرکت‌کنندگان در تور احساس می‌کنند که در حال بازدید از یک خانه خانوادگی هستند، زیرا نقاشی‌ها و مبلمانی را که تمام سبک‌های اصلی فرانسوی را نشان می‌دهند تحسین‌برانگیز  هستند. قلعه گروسبویس در یک پارک جنگلی وسیع در پانزده کیلومتری پاریس واقع شده است.

قلعه پاریس

نوادگان مارشال برتیه مبلمان و دکور این خانه خانوادگی تاریخی را با دقت حفظ کرده‌اند. این تور بازدیدکنندگان را از طریق سالن‌های متوالی که تمام سبک‌های اصلی فرانسوی در هنر و طراحی را به نمایش می‌گذارند، می‌برد. از اتاق غذاخوری با نقاشی‌های دیواری لویی سیزدهم گرفته تا کتابخانه بازسازی‌شده که توسط پسر مارشال برتیه ایجاد شده است. هنگام عبور از Salon de l’Empereur و Galerie des Batailles که توسط مارشال برتیه سفارش داده شده است، می‌توانید ردپای ناپلئون را دنبال کنید.

طبیعت و معماری در کنار رودخانه مارن در شرق پاریس

جاده پیاده‌روی  Le Perreux-sur-Marne که در یکی از جذاب‌ترین حلقه‌های رودخانه مارن در شرق پاریس قرار دارد، دارای یک پیاده‌روی سه کیلومتری (دو مایلی) در کنار رودخانه است که اخیراً بازسازی شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از فضای آرام و مناظر اطراف لذت ببرند و برخی از معماری‌های قابل‌توجه را تحسین کنند.

شرایط عمومی و اختصاصی جاهای دیدنی پاریس

مکان تور بازدید از Le Perreux-sur-Marne شروع می‌شود. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی با قطار RER A یا RER E و اتوبوس امکان‌پذیر است. زبان تور به فرانسوی برگزار می‌شود.

داستان این بخش از رودخانه، کلیدی برای درک توسعه این منطقه روستایی است که در اوایل قرن بیستم در بین پاریسی‌ها رایج شد.  Le Perreuxدر ابتدا یک استراحتگاه برای تعطیلات بود، اما در طول دهه 1900 گسترش یافت و  به یک شهر کامل تبدیل شد. هر یکشنبه، انبوهی از بازدیدکنندگان از پاریس به آنجا هجوم می‌آوردند تا از محیط زیبای کنار آب لذت ببرند. تا قرن هجدهم، خانه‌ها در زمینی که از سمت رودخانه شیب‌دار بود ساخته می‌شد. در آن زمان، حاشیه رودخانه فقط شامل چند خشک‌شویی، قایق‌های خشک‌شویی، حمام‌های عمومی و اسکله‌های ماهیگیری بود.

رودخانه مارن فرانسه

ورود راه‌آهن و کانال‌کشی رودخانه برای تسهیل دریانوردی، منجر به دگرگونی عمده در منطقه شد. یک مسیر یدک‌کش قدیمی به یک مسیر کنار رودخانه تبدیل شد که از Joinville-le-Pont تا Neuilly-sur-Marne امتداد دارد و این امر باعث تشویق ساخت گینگت (رستوران‌هایی با موسیقی و رقص)، قایق خانه، کلوپ‌های قایق‌سواری و سایر امکانات شد. قبل از اینکه پل بری سور مارن ساخته شود، مردم از قایق‌های کوچک برای عبور از رودخانه استفاده می‌کردند.

*راهنمای بازدید خود را دنبال کنید و از این پیاده‌روی آرامش‌بخش در کنار رودخانه لذت ببرید، از مناظر طبیعی و معماری متنوع آن، از خانه‌ها در سبک‌های مختلف گرفته تا امکانات عمومی و اجتماعی مختلف لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید! این تور راهنما فقط به زبان فرانسوی موجود است!.راهنمای شما به زبان انگلیسی به شما خوشامد می‌گوید، اما تمام تفسیرها به زبان فرانسوی خواهد بود. اما اجازه ندهید این موضوع شما را دلسرد کند – هنوز فرصتی عالی برای کشف این بخش از شرق پاریس است!

منطقه Gare Montparnasse

*منطقه اطراف Gare Montparnasse را با راهنمای خود برونو گرانوزیو کاوش کنید و برخی از جواهرات معماری آن را کشف کنید.

شرایط عمومی و اختصاصی

رعایت فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک الزامی و باعث حفظ سلامتی شما خواهد بود. مکان تور از Montparnasse شروع می‌شود. مدت‌زمان تور 2 ساعت است. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی امکان‌پذیر است. زبان تور به فرانسوی برگزار می‌شود.

Gare Montparnasse

شرح بازدید

در هر گوشه از این پیاده‌روی، شگفتی‌ای وجود دارد که شما را از کلیسای نوتردام دو تراویل با فضای داخلی چدنی‌اش، از مجتمع مسکونی چشمگیر Échelles du Baroque طراحی‌شده توسط معمار ریکاردو بوفل، به محوطه خیره‌کننده Jardin می‌برد.

هنر نو و معماری دکو( Art Nouveau and Art Deco Architecture)

تور بازدید معماری با راهنمایی که سبک‌های آرت‌نوو و آرت دکو را توضیح می دهد. این سبک در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم؛ دهه‌های ۲۰ و ۳۰ در نوژانت، سور، مارن و لو پر در همسایگی Bois de Vincennes در پاریس شکوفا شد.

شرایط اختصاصی و عمومی

مکان این تور Nogent-sur-Marne است. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی خط 1 مترو و خط اتوبوس یا قطار RER A و اتوبوس امکان‌پذیر است. زبان تور به فرانسوی برگزار می‌شود.

شرح

انفجار جمعیت در اواخر قرن نوزدهم و توسعه فعالیت‌های تفریحی جدید در سواحل رودخانه مارن (گوئنگت یا رستوران‌های کنار آب با موسیقی و رقص، بال-موست، ورزش‌های آبی و غیره) منظر شهری را متحول کرد. سبک زندگی جدید و روش‌های جدید ساخت‌وساز باعث ایجاد دوره‌ای از خلاقیتی جدی در معماری شد که در این تور خواهید دید.

جاهای دیدنی فرانسه

این تور بازدید با راهنما فقط به زبان فرانسوی در دسترس است. راهنمای شما به زبان انگلیسی به شما خوشامد می‌گوید، اما تمام تفسیرها به زبان فرانسوی خواهد بود. اما اجازه ندهید این موضوع شما را دلسرد کند – هنوز فرصتی عالی برای کشف برخی از ساختمان‌های هنر نو و آرت دکو قابل‌توجه در این منطقه مسکونی است.

دلالان فرهنگ: داستان‌های تبعید در Fontenay-sous-Bois))

شنیدن داستان‌هایی از شیلی، آرژانتین، گینه و …  در Fontenay ، همه متفاوت از هم، اما همه داستان‌ها در مورد مردم است. در طول این پیاده‌روی با برخی از شخصیت‌های شناخته‌شده شهر آشنا خواهید شد که نه‌فقط داستان‌های زندگی خود، بلکه از طریق تجربه خود، تاریخ جوامع به‌هم‌پیوسته ما را بازگو خواهند کرد.

شرایط عمومی و اختصاصی

مکان این‌طور از  Fontenay-sous-Bois شروع می‌شود. مدت‌زمان تور دو ساعت و سی دقیقه است. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی امکان‌پذیر است. تور به زبان فرانسوی برگزار می‌شود.

شرح

فونتنای در طول تاریخ خود پناهگاهی برای افرادی بوده است که در تبعید زندگی می‌کردند. در گذشته بسیاری از آن‌ها از آمریکای لاتین آمده بودند. امروز آن‌ها از خاورمیانه یا جنوب صحرای آفریقا نیز هستند. Fontenay همچنین جایی است که دفتر فرانسه برای حمایت از پناهندگان و افراد بدون تابعیت OFPRA مستقر است. بنابراین فونتنای بخشی است که با داستان‌های شخصی مختلف و همچنین تاریخچه مهاجرت‌ها طنین‌انداز است. در طول دهه‌های 70 و 80، فونتنای به خانه تعدادی از پناهندگان سیاسی تبدیل شد و این روحیه همبستگی و شهروندی جهانی اثر خود را در این شهر به جا گذاشته است.

پاریس

این تور و پیاده‌روی هدایت‌شده شما را به دیدن برخی از مکان‌های کلیدی در تاریخ فونتنای می‌برد و با برخی از افراد درگیر ملاقات می‌کند، زیرا امروز بار دیگر پیوندهای همبستگی جدید ایجاد شده است که یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی پاریس است.

هنگامی‌که رزروتان تأیید شد، جزئیات مکان دقیق تور را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. یک سفر کوتاه با اتوبوس همراه با راهنما با شما وجود خواهد داشت که در خارج از ایستگاه مترو با شما ملاقات خواهد کرد.

کارگزاران فرهنگ، پروژه‌ای است که توسط دپارتمان Val-de-Marne با مشارکت انجمن Bastina، دانشگاه پاریس-دکارت،  Val-de-Marne Tourisme & Loisirs  ،INALCO و موزه ملی تاریخ مهاجرت تأمین می‌شود. این تور با راهنما با حمایت دفتر گردشگری Fontenay-sous-Bois توسعه یافته است.

معماری نظامی در فورت دو سوسی پاریس

فورت دو سوسی که بین سال‌های 1879 و 1881 ساخته شد، بخشی از «حلقه دوم» استحکامات اطراف پاریس است. یک سیستم دفاعی که توسط مهندس نظامی ژنرال سر دو ریویر پس از محاصره پایتخت در سال 1870 طراحی شده است. گشت‌های رایگان با راهنما در اولین یکشنبه ماه امکان‌پذیر است.

شرایط عمومی و اختصاصی

رعایت فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک الزامی است. مکان تور بازدید از  Sucy-en-Brie  شروع می‌شود. دسترسی با حمل‌ونقل عمومی، اتوبوس   Transdev n°5 arrêt Le Fort امکان‌پذیر است . تور به زبان فرانسوی برگزار می‌شود.

در سال 1870، در طول جنگ فرانسه و پروس، ارتش آلمان پاریس را محاصره کرد و چند ماه شهر در محاصره بود. اگرچه مجموعه‌ای از قلعه‌ها از سال 1840 از پایتخت محافظت می‌کردند، اما آلمانی‌ها به شهر بسیار نزدیک بودند (به‌طور متوسط ​​2 کیلومتر دورتر بودند، درحالی‌که در این زمان توپخانه به برد 8 کیلومتری دست‌یافته بود). در سال 1870، آلمانی‌ها روستای Sucy-en-Brie را اشغال کردند و در آنجا یک سری سنگر ساختند. پس از جنگ، فرماندهان نظامی فرانسوی تصمیم گرفتند برای حفاظت از پایتخت، یک خط متشکل از 18 موقعیت مستحکم ایجاد کنند که به حلقه دوم معروف است.

فورت دو سوسی بین سال‌های 1879 و 1881 ساخته شد. این قلعه یکی از آخرین و بهترین نمونه‌های معماری نظامی سنگی در اواخر قرن نوزدهم است. دروازه ورودی باابهت آن، خندق‌ها و سکوهای تفنگ هنوز هم عظمت آن دوره را منعکس می‌کنند. اگرچه در هیچ‌یک از جنگ‌های جهانی در منطقه درگیری نبود، اما بااین‌وجود نقش لجستیکی مهمی ایفا کرد. این پادگان می‌توانست تا 372 سرباز و 10 افسر را در خود جای دهد. متأسفانه آنجا با انفجار یک انبار مهمات در سال 1944 نابود شد. و قبل از اینکه در سال 1970 توسط شورای شهر سوسی خریداری شود، توسط ارتش واگذار شد. از سال 1996، داوطلبان برای بازگرداندن قلعه به شکوه سابق خود و سازمان‌دهی رویدادهای مختلف در طول سال تلاش کردند.

تور بازدید، با راهنما شما را در اطراف دروازه ورودی با پل متحرکی ایمن به خندق‌ها، سکوهای تفنگ، اجاق نان قدیمی و اسطبل خواهد برد. تور با راهنما توسط انجمن A la Découverte du Fort de Sucy سازمان‌دهی شده است.

[1] یکی از بزرگ‌ترین فضاهای سبز فرانسه که برای رژه‌های ارتشی کاربرد داشت.

جاهای دیدنی پاریس به این گروه بالا محدود نمی‌شود همانطور که می‌دانید شما در پاریس می‌توانید از برج ایفل، موزه لوور، خیابان شانزلیزه،طاق پیروزی و …. دیدن کنید که راهنمای همگی آنها در سایت هم اقلیم موجود است. اما ما در این مطلب سعی کردیم سفری متفاوت را از پاریس برای شما ترسیم کنیم. برای اطلاعات بیشتر از پاریس به مطلب راهنمای سفر به پاریس و نکات مهم سفر به پاریس رجوع کنید. فهرست ما یکی از بهترین‌ها درباره جاهای دیدنی پاریس است!