تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

باغ وحش ببرهای پوکت

پوکت یکی از جزایر شگفت انگیز و بسیار زیبای تایلند است که در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران به دست آورده و هر ساله افراد زیادی را به سمت خود می کشاند.یکی از جاهای دیدنی پوکت باغ وحش ببرهای پوکت است که در این مقاله آن را به شما معرفی می کنیم.با ما همراه باشید.

آشنایی با باغ وحش ببرهای پوکت

این باغ وحش یکی از صدها جاذبه گردشگری جزیره زیبای پوکت است که می توانید از تماشای آن لذت ببرید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.پس از گشت و گذار در سواحل بی نظیر و جزایر کوچک اطراف پوکت اگر می خواهید به جاذبه ای دیدنی سر بزنید می توانید به این باغ وحش بروید و از تماشایی بررها در آن لذت ببرید.با این کار می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و هم از طبیعت پوکت لذت ببرید هم از یکی از پر بازدید ترین جاذبه های این روزهای پوکت یعنی باغ وحش ببرهای پوکت بازدید کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

تایگر کینگدام پوکت

این مکان محلی کاملا امن و کارشناسی شده برای نگهداری ببرهای باشکوه است و افراد می توانند بدون هیچگونه نگرانی آن ها را از نزدیک ببینند و هیجانی بی نظیر را تجربه کنند.هیجانی که شاید در باغ وحش های دیگر نتوانید تجربه کنید پس اگر به پوکت سفر کردید حتما به این باغ وحش سر بزنید.

بررها و امنیت بازدید کنندگان در باغ وحش ببرهای پوکت

یکی از کارهای بسیار هیجان انگیزی که می توانید در این باغ وحش انجام دهید نزدیک شده به ببرها و لمس آن هاست کاری که شاید هر کسی جرات انجام دادن آن را نداشته باشد.در این باره این سوال مطرح است که آیا این کار خطرناک نیست؟آیا ممکن نیست ببرها حمله کنند؟


همچنین بخوانید :تفریحات هیجان انگیز پوکت


باید به شما بگوییم که ببرها در این مجموعه با بهترین مربیان آموزش می بینند و سلامت و رفتار آن ها هر روز توسط مسئولان بررسی می شود تا جای نگرانی باشد.معمولا ببرها بین 20 تا 26 سال عمر می کنند اما افرادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا این ببرها بتوانند بیشتر از معمول عمر کنند.بررهایی که در این مجموعه به دنیا می آیند از والدین خود جدا می شوند چراکه بسیاری از ببرها فرزند تازه به دنیا آمده خود را از خود طرد می کنند.این ببرهای تازه به دنیا آمده از همان بدو تولد آموزش داده می شوند و تحت مراقبت هستند.

باغ وحش بررها

بخش های باغ وحش ببرهای پوکت

باغ وحش ببرهای پوکت دارای بخش های مختلفی است که می توانید از آن ها بازدید کنید.بخش های این مجموعه عبارتند از : بازی با ببرها،عکاسی،آموزش نوازش ببر،تماشای ببرها،ورود به قفس ببرها و بخش ببرهای نوزاد که هرکدام از این بخش ها جذابیت ها و هیجان خود را دارند.

علاوه بر بخش هایی که به ببرها مربوط می شوند باغ وحش ببرهای پوکت دارای بخش های رفاهی و خدماتی هم می باشد و شما می توانید از امکاناتی مانند رستوران و کافه،سرویس بهداشتی،صندوق امانات،مسیر پیاده روی،اینترنت بی سیم،فروشگاه و کلاس آموزش تربیت ببر استفاده کنید.


قبل از سفر به پوکت بخوانید : هزینه سفر به پوکت


باغ وحش ببرهای پوکت

نکات مهم در بازدید از باغ وحش ببرهای پوکت

  • اگر ببری را در حالت خواب آلود دیدید سعی در بیدار کردن آن نکنید چراکه پس از بیدار شدن رفتار دوستانه ای با شما نخواهد داشت.
  • اگر ببری قصد لیس زدن شما را داشت بهتر است برای سلامتی خود اجازه این کار را ندهید.البته همه ببرها واکسینه شده اند و بیماری ندارند.
  • تمامی نکات ایمنی در باغ وحش ببرهای پوکت به صورت کامل رعایت شده اند بنابراین نگران آسیب دیدن نباشید.
  • سعی کنید به سر و جلوی گردن ببرها دست نزنید چراکه فکر می کنند قصد بازی با آن ها را دارید و ممکن است آن ها نیز واکنش نشان دهند که شاید شامل گاز گرفتن هم باشد.
  • عکاسی در این مجموعه آزاد است اما استفاده از فلش دوربین ممنوع می باشد.
  • به ببرهای موجود در این مجموعه غذا و آب ندهید چراکه در زمان های خاص به آن ها غذا داده می شود.
  • پیش از ورود و بازدید از ببرها باید وسایل خود را تحویل دهید و کفش مخصوص بپوشید و همینطور دست های خود را بشویید.
  • هزینه بازدید از ببرها در باغ وحش ببرهای پوکت با توجه به سن و جثه هر ببر از 1.000 بات تا 3.500 بات می باشد.

آدرس : پوکت،منطقه کاتو،خیابان مو

مقالات بیشتری بخوانید