تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

خرید پلاک اسم به عنوان هدیه

این روزها در بین طلا و جواهرات، بیشترین چیزی که به عنوان طلا و جواهرات پرطرفدار و عین حال شخصی سازی شده به چشم می خورد، گردنبند و پلاک اسم است. معمولا این نوع پلاک از جنس طلا( چه سفید و چه زرد)، استیل یا نقره است و گاهی نیز از الماس و دیگر سنگ های قیمتی در ساخت آن استفاده می شود. پلاک های اسم در واقع آویزی برای زیورآلات شماست که به شکل اسم اشخاص، جمله خاص و یا حتی مصرعی از یک بیت شعر برای گردنبند، انگشتر، دستبند اسم، گوشواره، پابند و … ساخته می شود.

کاربرد های پلاک اسم

گردنبند اسم مدت هاست که جای خود را به عنوان یک گزینه به شکل آویز اسم روی زنجیر گردنبند، دستبند چرم و … برای هدیه دادن در بین ما باز کرده است.

اجاره روزانه خانه در تهران

پلاک اسم در واقع علاوه بر اینکه توسط ستارگان هالیوود، موسیقی دانان و سلبریتی ها مورد استفاده قرار گرفت و پا به دنیای مد و فشن گذاشت، در حال حاضر یکی از شخصی ترین سبک زیورآلاتی است که در واقع بازتابی از یک خاطره یا اتفاق خاص برای هر شخص می تواند باشد.

طراحی پلاک اسم به عنوان هدیه

از آنجایی که صدا زدن اسم افراد تاثیر زیادی روی مخاطب شما دارد و برای او خوشایند است؛ هدیه ای با همین عنوان نیز می تواند حتی به اندازه یک حلقه ازدواج نیز تاثیرگذار باشد.

اما بیشترین سوالی که در گالری طلا و جواهرات زرنام هنگام خرید پلاک اسم از ما می شود این است که آیا طراحی پلاک، تنها به صورت اسم امکان پذیر است؟ البته که نه! همانطور که پیش تر نیز گفته شد، پلاک اسم تنها یکی از انواع طلاهای شخصی سازی شده است و علاوه بر اسم، شما می توانید مثلا تاریخ آشنایی، متن های خاص، شعر، اسم یک مکان یا نمادی از یک خاطره خوب با هر فونت و برای هر جنسیتی را به صورت گردنبند، دستبند، گوشواره، انگشتر، پابند و …. در بیاورید.

گردنبند اسم حتی می تواند با مهارت دست یا دستگاه لیزر و البته جدیدا نیز با پرینتر های ۳ بعدی، در شمایل اشیاء، حیوانات، گیاهان و … طراحی و ساخته شود. با پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از کامپیوتر و اپلیکیشن های مربوط به طراحی، کار طراحی پلاک اسم بسیار ساده تر شده است.

در این قسمت چند نمونه از پلاک اسم های اجرا شده توسط گالری طلا و جواهرات زرنام به عنوان یک سایت پیشگام در تهیه و ساخت گردنبند اسم در اصفهان را با هم خواهیم دید. شما عزیزان نیز می توانید با سفارش انواع طرح ها بهترین هدیه را به عزیزانتان هدیه دهید.

نحوه سفارش پلاک اسم

برای سفارش طراحی و ساخت پلاک اسم طلا در گالری طلا و جواهرات زرنام، ابتدا شما نام، متن یا شکل موردنظر خود را ارسال کرده، تا طراحان متوجه سلیقه شما شوند و چند نمونه از طراحی های انجام شده را برای شما ارسال کنند. در مرحله بعد شما از بین طرح های ارسال شده، طرح مورد نظر خود را انتخاب می کنید. بعد از آن گردنبند اسم طلا به سفارش شما وارد مرحله ساخت می شود. مرحله ساخت آویز اسم معمولا بین 3 تا 10 روز به طول می انجامد که متناسب با میزان ترافیک کاری، جنس مورد نظر و مهمتر از آن پیچیدگی طرح انتخابی شما متغیر است. تخمین این زمان بعد از نهایی شدن طرح انتخابی شما امکانپدذیر است و تا قبل از آن نمی توان نظر دقیقی برای زمان تحویل سفارش داد. در کل تمامی شرایط بستگی به طرح انتخابی شما دارد.

شما می توانید با ارائه سایز، ابعاد، ضخامت، وزن و هزینه پیشنهادی خود، جهت ساخت هر کدام از طلا و جواهرات مورد پسندتان، اقدام کرده و با انتخاب یک طرح از بین مدل های مختلف طراحی شده، به طرح و ایده خود جامه عمل بپوشانید.

فقط کافیست از طریق راه های ارتباطی ما مثل: واتس اپ ، اینستاگرام و … با گالری طلا و جواهرات زرنام در تماس باشید تا در نهایت محصول سفارشی خود را تحویل بگیرید.

با پلاک اسم می توانید هدیه ای خاص و به یاد ماندنی را به عزیزان خود تقدیم کنید. علاوه بر این نام خود را با طرحی دوست داشتنی در قالب گردنبند زنانه، گردنبند مردانه، دستبند چرمی(با تنوع چرم بالا)، آویزساعت و … ساخته و برای همیشه آن را همراه خود خواهید داشت.

پلاک اسم طلا

گالری زرنام با هر وزن و طبق بودجه شما این کار را برایتان انجام خواهد داد. به خاطر داشته باشید که در صورتی که از طریق سایت و اینستاگرام درخواست خود را ثبت نمایید، 9 درصد تخفیف مالیات به شما هدیه خواهد داد. علاوه بر این در نظر داشته باشید که گالری زرنام در مناسبت های مختلف از قبیل شب یلدا، روز مادر، روز پدر و … تخفیف‌های شگفت انگیزی ارائه می کند.

قیمت پلاک اسم

برای قیمت گذاری پلاک اسم، پارامترهای مختلفی دخیل هستند. به عنوان مثال این که سفارش شما نگین دارد یا خیر؟ در این صورت ابتدا نوع و جنس نگین بررسی می شود. مورد دیگر وزن و نوع طلای انتخابی شما بسیار اهمیت دارد. از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت نوع طراحی است. هرچه طراحی پیچیده تر و ظریف تر باشد، وقت بیشتری برای آن صرف شده و قطعا روی هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت.

بنابراین حتما سعی کنید سفارش خود را در یک گالری مطمئن ثبت کنید تا از نحوه قیمت گذاری اطمینان داشته باشد.