تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پاتایا یکی از محبوب‌ترین و مشهور‌ترین شهرهای تایلند است که به تفریحات شبانه و فستیوال های متنوع‌اش معروف است. این شهر دارای خیابان‌های پر جنب و جوش زیادی است که یکی از آن‌ها واکینگ استریت پاتایا نام دارد. در این مطلب به معرفی واکینگ استریت که یکی از جاذبه‌های گردشگری پاتایا محسوب می‌شود می‌پردازیم. با هم اقلیم همراه باشید.

خیابان واکینگ استریت

خیابان واکینگ استریت پاتایا

واکینگ استریت از زمانی که تایلند و شهر پاتایا به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان تبدیل شدند یک شب هم آرامش نداشته است! این منطقه قلب تپنده پاتایا به حساب می‌آید که گردشگران در 24 ساعت روز در آن به تفریح و خوش گذرانی مشغول هستند. اوج رفت و آمد در این خیابان پس از غروب خورشید است.

اجاره روزانه خانه در تهران

از زمانی که خورشید غروب می‌کند کم کم گردشگران به سمت این خیابان سرازیر می‌شوند و کمتر کسی پیدا می‌شود که به آن سر نزند. جالب است بدانید هر روز پس از ساعت 6 عصر عبور هرگونه وسیله نقلیه از خیابان واکینگ استریت ممنوع می‌شود و فقط افراد پیاده حق ورود به خیابان را دارند. این خیابان از جاده‌ای ساحلی شروع و به اسکله های بالی پلازا ختم می‌شود.

فستیوال های خیابان واکینگ استریت

جشن‌ها و فستیوال‌های جالبی در این خیابان برگزار می‌شود که اگر خوش شانس باشید می‌توانید در زمان سفر به تایلند در آن‌ها شرکت کنید. کافه، رستوران و بارهای زیاد و متنوعی در این خیابان آماده پذیرایی از شما هستند و هرکدام از آن ها جشن‌های مختلفی را در خود برگزار می‌کنند.

یکی از معروف‌ترین فستیوال‌هایی که در واکینگ استریت برگزار می‌شود، فستیوال رنگ‌هاست که در آن افراد روی یکدیگر رنگ می‌پاشند و در میان صدای بلند موسیقی به رقص و شادی می‌پردازند.

فستیوال کف بازی نیز از دیگر تفریحات جالب در این مکان است. در این فستیوال افراد مختلف با هر ملیت و نژادی درون یک خوض پر از کف رفته و یکدیگر را کف مالی می‌کنند.

خیابان واکینگ استریت پاتایا

خرید در واکینگ استریت

همه ما ایرانی ها در سفرهای خود برای دوستان و عزیزانمان سوغاتی تهیه می‌کنیم. در این خیابان نیز می‌توانید سوغاتی‌های خاص و جالبی را خریداری کنید. در این خیابان دستفروش‌های متعددی حضور دارند که اجناس متنوع و جالبی را با قیمت ارزان به فروش می‌رسانند.حتما بخشی از زمان خود را برای بازدید از محصولات دستفروشان کنار بگذارید؛ چراکه بی‌شک چیزهای جالبی برای خرید پیدا خواهید کرد.

هتل های خیابان واکینگ استریت

هتل های معروف زیادی در این خیابان قرار دارند که می توانید با هزینه ای مناسب در آن ها اقامت کنید.اقامت در این هتل ها مزیت های خاصی هم دارد که یکی از آن ها وجود هتل شما در شلوغ ترین و معروف ترین خیابان پاتایا است.هتل دایموند و گرند هتل از هتل های مشهور این خیابان هستند.

واکینگ استریت

رستوران ها و غذاهای دریایی

برخی از بهترین رستوران های تایلند در این خیابان شعبه دارند و پذیرایی ویژه ای از شما خواهند کرد.در رستوران های این خیابان می توانید بهترین غذاهای دریایی مانند میگو ، ماهی و صدف را که به بهترین شکل ممکن طبخ می‌شوند ، سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

اگر به غذاهای دریایی علاقه ندارید نگران نباشید ، چراکه این رستوران ها در تهیه و طبخ انواع کباب نیز مهارت دارند.پیشنهاد می‌کنیم در سفر به پاتایا حتما یک وعده غذایی را در خیابان واکینگ استریت میل کنید.

اطلاعات بیشتر

شاید برایتان جالب باشد که در برخی از روزهای سال به دلیل ازدحام جمعیت پلیس برای چند ساعت جلوی ورود افراد به این خیابان را می‌گیرد تا خیابان کمی خلوت شود و پس از خلوت شدن خیابان دوباره به افراد اجازه ورود می‌دهد.

امنیت این خیابان توسط پلیس تورسیم تامین می‌شود که در آن افرادی با ملیت های مختلف حضور دارند.

یکی دیگر از موضوعاتی که این خیابان را متمایز می‌کند صدای موسیقی است که همواره در آن شنیده می‌شود.