تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین تور فرانسه | بازدید از شهر رویایی پاریس

 اگر اهل سفر باشید، می‌دانید که یکی از بهترین راه‌های سفر به کشورهای دیگر استفاده از تورهای مسافرتی است. در این بین تور اروپا نوروز 1403 آژانس رز آبی، یکی از تورهای گردشگری باکیفیت محسوب می‌شوند. اگر قصد سفر با تور فرانسه یا تور پاریس برای سال ۱۴۰۳ را دارید نیاز است که اطلاعاتی را درباره جاذبه‌های دیدنی پاریس و فرانسه و قیمت‌های تور فرانسه کسب کنید.

پس از معرفی جاذبه‌های گردشگری فرانسه در مورد، بهترین زمان تور فرانسه، مدارک مورد نیاز توضیحات کافی داده می‌شود. با ما همراه باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

جاذبه‌های گردشگری فرانسه

مکان‌های دیدنی فرانسه

 در لیست تور اروپا نوروز 1403، تور فرانسه و تور پاریس چه به صورت ترکیبی و چه به صورت تکی از محبوبیت بالایی برخوردارند و معمولا نیز به سرعت تکمیل ظرفیت می‌شوند.

بدیهی است که آنچه سبب محبوبیت تور فرانسه و تور پاریس شده است، جاذبه‌های گردشگری این مناطق است. در واقع استقبال گردشگران از تور فرانسه و تور پاریس، سبب شده است که کشور فرانسه نیز در تمامی شهرهای پر بازدید خود، کلیه امکانات رفاهی از قبیل هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، وسایل حمل‌ونقل و همینطور مراکز خرید لاکچری و… را فراهم کند.

از مهم‌ترین جادبه‌های گردشگری تور فرانسه و تور پاریس عبارتند از:

  • قلعه ورسای

قلعه ورسای، یکی از جاذبه‌های تاریخی این کشور است و شما در سفر با تور فرانسه می‌توانید از آنجا بازدید کنید و اطلاعات لازم را از تورلیدتان کسب کنید. این قلعه که در 16 کیلومتری پاریس قرار گرفته است دارای معماری منحصر‌به‌فردی است. چراکه سابقا این کاخ یکی از اقامتگاه‌های سلطنتی پادشاهان فرانسه بوده است.

کاخ ورسای در دهکده‌ای خوش‌آب‌وهوا با همین نام واقع شده است و در واقع می‌توان گفت بازدید از این قلعه یک تیر و چند نشان است. چراکه طبیعتی زیبا، آب و هوایی مطبوع، و معماری خاص را درون خود جای داده است.

در واقع بی علت نیست که این کاخ به نماد ملی کشور فرانسه شهرت یافته است. در تور فرانسه و یا تور پاریس بازدید از قلعه ورسای در اولویت قرار گرفته است.

  • برج ایفل

کمتر کسی را می‌توان سراغ داشت که نام برج ایفل را نشنیده باشد. چراکه برج ایفل فرانسه که در شهر رویایی پاریس قرار گرفته است در بین تمامی مردم جهان سمبل زیبایی است. این برج بلندترین سازه دنیاست که به ثبت جهانی یونسکو نیز رسیده است و هر گردشگری را ناخودآگاه به سمت خود جذب می‌کند.

 بازدید از این برج خارع‌العاده در لیست جاذبه‌های دیدنی تور فرانسه و تور پاریس گنجانده شده‌اند. ناگفته نماند که در اطراف برج ایفل رستوران‌ها و مراکز خرید شیک و مجللی نیز قرار دارند که لذت بازدید از این برج رویایی را دو چندان می‌کنند.

برج ایفل

  • بیاریتز

بیاریتز از دیگر شهرهای دیدنی در تور فرانسه است. این شهر ساحلی در خلیج بیسکای قرار گرفته است. این شهر ساحلی دارای آب و هوایی بی نظیر در تمامی فصول سال است و به دلیل حضور گردشگران از نظر امکانات پیشرفت قابل توجهی داشته است. در واقع بیاریتز، یک تفرجگاه کامل و مجهز از تمامی جهات است. معمولا بسیاری از گردشگرانی که سابقا تجربه تور فرانسه و یا تور پاریس را داشته‌اند، خاطرات سفر به بیاریتز را برای همیشه در ذهن دارند و در بیشتر مواقع جهت تجدید خاطرات، مجددا از رزرو تور فرانسه استقبال می‌کنند.

  • ریویرا

فرنچ ریویرا واقع در جنوب شرقی فرانسه و یکی از زیباترین شهرهای آن پس از پاریس است. ریویرا فرانسه یکی از مکان‌های ثابت گردشگری در تور فرانسه است که طرفداران بی‌شماری نیز دارد. ریویرا نیز یک منطقه ساحلی است که دارای تفریحات آبی گسترده و هیجان‌انگیزی برای گردشگران است و به جرات می‌توان گفت که هر گردشگری را با هر نوع سلیقه‌ای راضی می‌کند.

بهترین زمان تور فرانسه

بهترین زمان سفر به کشورهای اروپایی کاملا سلیقه‌ای است، چراکه عبارت بهترین از نظر هر گردشگر مفهوم خاصی دارد. به عنوان مثال، گردشگردانی که با شلوغی و افزایش هزینه‌ها مشکلی ندارند، ماه مارس می‌تواند بهترین زمان برای آن‌ها باشد. چراکه در این ماه که از نیمه اسفند تا نیمه فروردین ماه است آب و هوای فرانسه و مخصوصا پاریس فوق‌العاده بوده و از طرفی چون در زمان تعطیلات نوروزی ایران است، می‌تواند گزینه مناسبی برای دانش‌اموزان و دانشجویان و افراد شاغل باشد. از این رو مجموعه رزآبی نیز خدمات تور اروپا نوروز 1403 را با بهترین امکانات فراهم کرده است.

اگر به فصول سرد و قدم زدن روی برف‌ها علاقه دارید می‌توانید تور فرانسه زمستانه را انتخاب کنید؛ در فصول سرد سال مکان‌های دیدنی معمولا خلوت‌تر هستند و آرامش سفر بیشتر است. همچنین هزینه‌ هتل، رستوران‌ها و حتی بلیط سفر در ماه‌های زمستان بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه‌تر است.

مدارک مورد نیاز تور فرانسه

 برای سفر به تمامی کشورهای اروپایی همچون فرانسه، به ویزا شنگن نیاز خواهیدداشت و برای گرفتن ویزا نیز مدارکی نیاز است که عبارتند از:

1)فرم درخواست ویزا

2)رسید پرداختی کلیه هزینه‌های پرداختی جهت ویزای درخواستی

3)اصل و ترجمه کارت ملی و شناسنامه فرد متقاضی

4)اصل گذرنامه فعلی و تمامی گذرنامه‌های سابق

5)ارائه کلیه مدارک بانکی و مالی فرد متقاضی جهت احراز تمکن مالی

6)ارائه مدارک اشتغال برای افراد شاغل

7)گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش‌آموزان و دانشجویان

8)ارائه مدارک مربوط به بازنشستگی

9)2قطعه عکس 4.5*3.5

10)ارائه اصل و کپی بیمه مسافرتی فرد متقاضی

11)رزرو بلیط رفت و برگشت به فرانسه

12)ارائه اصل و ترجمه سند ازدواج

قیمت تور فرانسه

قیمت تور اروپا نوروز 1403 با توجه به تورهای ترکیبی( تور فرانسه، اسپانیا، امارات- تور فرانسه، سوییس، امارات- تور فرانسه، ایتالیا، امارات و…) و یا تکی بودن تور( تور فرانسه- تور پاریس- تور روسیه و…)، مدت زمان سفر، امکانات ارائه شده در هر تور اعم از هتل، خدمات مسافرتی، فصل مسافرت و… متفاوت است و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن مشخص کرد.

شما می‌توانید قیمت تور پاریس را از وبسایت رسمی آژانس گردشگری رز آبی ببینید و براساس برنامه‌ریزی خود برای سفر به اروپا یکی از تورها را انتخاب کنید.

بی‌شک تجربه سفر با تور اروپا نوروز 1403 تجربه‌ای بدیع و تکرار نشدنی برای شما خواهد بود. ناگفته نماند که اگر قصد سفر در تعطیلات نوروزی را دارید، حتما از چند ماه قبل برای رزرو تور مدنظر خود اقدام کنید، چراکه تور اروپا نوروز 1403 در زمره محبوب‌ترین تورها هستند و به سرعت تکمیل ظرفیت می‌شوند.

سخن پایانی

 در این مقاله تور فرانسه و تور پاریس که از بهترین تور‌های اروپا نوروز 1403 هستند، معرفی شدند. در این معرفی توضیحات مختصری در مورد جاذبه‌های گردشگری فرانسه و پاریس نیز داده شد. همچنین مدارک لازم جهت اخذ ویزا فرانسه نیز مورد بررسی قرار گرفتند. در نهایت نیز در مورد هزینه‌ها و قیمت تور فرانسه و تور پاریس توضیحات لازم ارائه شد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره تور نوروز ۱۴۰۳، تور فرانسه و تور پاریس به وبسایت آژانس گردشگری رز آبی مراجعه کنید.