تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران اس پی یو

رستوران­ گردی یکی از تفریحات خوشمزه تهرانی­ ها است و افراد زیادی آخر هفته­ ها به همراه خانواده به دل طبیعت می­ زنند و از محله­ های باصفای اطراف تهران دیدن می­ کنند. در این بین انتخاب یک رستوران با کیفیت برای صرف غذا و تجدید انرژی از دست رفته اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما هم اهل رستوران­ گردی هستید و به دنبال یک ایده و محل جدید برای صرف غذا می­ گردید، پیشنهاد ما رستوران اس پی یو درکه تهران می­ باشد.در ادامه برای آشنایی بیشتر با این رستوران همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید

رستوران اس پی یو

معرفی رستوران اس پی یو

کافه رستوران اس پی یو یکی از محبوب­ترین و جذاب­ترین رستوران­ های تهران است که در منطقه خوش آب و هوای درکه واقع شده و محیطی سرسبز و دلباز دارد. این مجموعه دارای چندین آلاچیق و تخت­ های فرش شده است که فضایی دنج و دل­ انگیز را برای صرف یک وعده غذای لذیذ در دل طبیعت مهیا می­ کند. پس از یک پیاده­ روی و کوهنوری دلچسب، صرف غذا در رستوران اس پی یو حسابی شما را سرحال می­ آورد و خاطره ه­ای فراموش نشدنی را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد.

اجاره روزانه خانه در تهران

رستوران اس پی یو

منوی رستوران اس پی یو

در رستوران شیک و زیبای اس پی یو، انواع غذاهای ایرانی، کباب برگ، کباب لقمه، پیش غذا، دسر، سوپ و سالاد سرو می­ شوند. همچنین شما می­ توانید بعد از ظهر خود را در کافه اس پی یو با صرف یک فنجان نوشیدنی گرم یا یک لیوان نوشیدنی خنک و گوارا سپری کنید و از طبیعت بکر اطراف لذت ببرید. لازم به ذکر است که کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالا بوده و تمام غذاهای منو توسط سرآشپزهای ماهر مجموعه و با استفاده از مواد درجه یک طبخ و سرو می ­شوند. یکی از علل محبوبیت رستوران اس پی یو را می­ توان طعم فراموش­ نشدنی غذاهای آن دانست.

رستوران اس پی یو

خدمات رستوران اس پی یو

رستوران اس پی یو درکه تهران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و خیال مشتریان را از بابت جای پارک راحت می­ کند. با توجه به شهرت و محبوبیت زیاد این مجموعه، ممکن است در برخی روزهای هفته با تعداد زیادی از مشتریان مواجه شوید یا آلاچیق خالی برای صرف غذا پیدا نکنید. برای اینکه در پیدا کردن جای پارک یا آلاچیق خالی دچار مشکل نشوید، بهتر است تا قبل از ظهر خود را به رستوران برسانید یا اینکه از طریق تماس تلفنی، آلاچیق رزرو نمایید.

امکان درخواست قلیان در این رستوران وجود دارد. کارکنان خوش­ برخورد و مسئولیت­ پذیر رستوران اس پی یو آماده هستند تا نیازهای مشتریان را در کوتاه­ ترین زمان ممکن برآورده ساخته و با احترام تمام به آن­ها خدمت ­رسانی کنند. مزیت خاص این رستوران ، موقعیت مکانی بسیار عالی آن و قرار گرفتن در دل طبیعت سرسبز درکه است. صرف غذایی خوش ­طعم و درجه یک در فضای باز و استفاده از هوای پاک بی شک یکی از خاطره ­انگیزترین تجربه­ های شما را تشکیل خواهد داد و در دفعات بعدی نیز تمایل خواهید داشت که ساعاتی را در رستوران اس پی یو بگذرانید و از غذا لذت ببرید.

ساعات کار رستوران اس پی یو

آدرس رستوران: درکه، بین میدان و پل درکه

ساعات کار مجموعه: همه روزه از ساعت 11:30 تا 15:30 و از ساعت 19 تا 23

تلفن تماس جهت رزرو: 02122173705

رستوران اسپیو

سخن پایانی

با توجه به تعدد رستوران ­ها در شهر تهران، ممکن است در انختاب یک رستوران عالی گیج و سردرگم شوید. پیشنهاد ما برای شما رستوران اس پی یو است که در محله ­ای دنج و دوست­ داشتنی قرار گرفته و با صرف غذا در این رستوران می­ توانید چند ساعتی را به دور از هیاهوی شهر از طبیعت اطراف لذت ببرید.