تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

  کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

مقدمه ای بر کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز، موضوع بحث ما است. خلیج‌فارس جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد اما یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر این بخش، جزیره هرمز است. امروزه کمتر کسی با این منطقه رنگین آشنا نیست و افراد زیادی در طول سال به‌ویژه از اوایل زمستان تا بهار عازم این جزیره زیبا و حیرت‌انگیز می‌شوند. هرمز، این جزیره رنگین و متنوع در کنار جزیره قشم قرار گرفته و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر کردن است. اما هنگامی که وارد این جزیره زیبا می‌شوید، اولین چیزی که بعد از پیداکردن یک اقامتگاه مناسب در ذهنتان می‌آید، این است که کجا غذا بخورید؟

آیا کیفیت غذا در همه رستوران‌های جزیره هرمز بالا است؟ کدام رستوران‌ها بهترین غذا را برای مسافرین سرو می‌کنند؟ چه کافه و رستورانی در جزیره هرمز معروف است؟ در پاسخ به این دسته سؤالات باید به شما بگوییم، یکی از بهترین و معتبرترین رستوران‌های جزیره، کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز است. در ادامه همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

معرفی بهترین کافه رستوران جزیره هرمز

در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین کافه و رستوران‌های معتبر جزیره هرمز آشنا کنیم. کمتر کافه و رستورانی در هرمز همان چیزی را به مشتری ارائه می‌کند که او انتظار دارد.

عطر و طعم انواع غذاها در کنار یک محیط زیبا، لوکس، تمیز به همراه موسیقی و تخت سنتی برای اکثر مشتریان اهمیت فراوانی دارد. هر شخصی هنگام مسافرت علاقه دارد تا در یک محل دنج و آرام غذا یا نوشیدنی خود را میل کند و بتواند کمی خستگی سفرش را برطرف سازد. همچنین بسیاری از مسافران علاقه دارند تا در کنار امکانات عالی یک رستوران مجهز، از قیمت مناسب و کیفیت عالی هم برخوردار شوند.

متأسفانه اگر بدون شناخت قبلی به جزیره هرمز بروید، امکان دارد آن چیزی که مد نظرتان هست را نیابید و تجربه‌ای تلخ در سفر خود باقی بگذارید. ما امروز قصد داریم تا شما را با بهترین و مجلل‌ترین رستوران جزیره یعنی کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز آشنا کنیم تا هنگامی که به این جزیره زیبا و دیدنی سفر کردید، هرگز دغدغه خورد و خوراک را نداشته باشید و با بهترین قیمت و کیفیت از خدمات این رستوران معتبر و مجهز استفاده کنید.

کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

رستوران ساحل سرخ در مجموعه تفریحی و اقامتی ساحل سرخ واقع در قلب جزیره هرمز قرار دارد. این رستوران یکی از تمیزترین و نوسازترین رستوران‌های جزیره هرمز است که دارای فضای داخلی و فضای روباز است. در رستوران ساحل سرخ انواع آب‌میوه، انواع نوشابه و دلستر، انواع چای و نسکافه، سیب‌زمینی و ساندویچ، انواع صبحانه و املت، ماهی و میگو سوخاری، خوراک و کوکو و… برای مشتریان سرو می‌شود.

منوی کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

1- میگو سوخاری

این غذای خوشمزه و لذیذ فست‌فودی است که در جنوب کشور با برنج و سیب‌زمینی سرو می‌شود و طرف‌داران زیادی دارد. قیمت و کیفیت این غذا در رستوران ساحل سرخ بسیار مناسب است و این فست‌فود از غذاهای پرطرف‌دار و پرفروش رستوران محسوب می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتی یکبار هم که شده میگو سوخاری ساحل سرخ را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

2- ماهی سوخاری

ماهی‌های سوخاری رستوران ساحل سرخ در کنار طعم دلچسب و متفاوتی که دارد که دارند، خواص زیادی هم برای سلامت دارند. ماهی سوخاری خوشمزه و چیپسی رستوران ساحل سرخ را هرگز از دست ندهید. این غذا از ماهی‌های تازه‌ای که مردم جزیره هرمز صید می‌کنند، تهیه می‌شود و پیش از سرخ شدن در روغن داغ و تازه گیاهی، مزه‌دار و مرینت می‌شود تا باب میل مشتری باشد. خوردن این غذا را در کنار میگو سوخاری به‌شدت به شما عزیزان توصیه می‌کنیم.

3- کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز: ساندویچ دریایی

این غذای بیرون بر در کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز با بهترین کیفیت و مواد اولیه تازه و درجه یک تهیه می‌شود. طعم این ساندویچ دریایی بی‌نظیر است. در این ساندویچ از میگو و ماهی صید روز به همراه سبزیجات تازه و ترد استفاده می‌شود.

اگر قصد دارید در خارج از رستوران، بساط یک پیک‌نیک خاطره‌انگیز را در کنار ساحل مهیا کنید و غذای خود را این‌گونه میل کنید، این غذا گزینه مناسبی برای لحظات خوش شما خواهد بود. در ادامه باید افزود که قیمت این ساندویچ دریایی بسیار مناسب است و نسبت به مواد اولیه باکیفیت استفاده شده در آن کاملاً ارزان‌قیمت و اقتصادی است.

4- نان توموشی

از غذاهای لذیذ و محلی جزیره هرمز که قیمت ارزانی هم دارد، می‌توان به نان توموشی اشاره کرد.این نان توسط بانوان بومی جزیره در رستوران پخته می‌شود و از آن می‌توان در صبحانه و عصرانه یا میان وعده استفاده کرد. عطر و بوی عالی نان توموشی هنگام طبخ آن مشتریان را برای خرید و خوردن آن وسوسه می‌کند.

کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

5- کباب ماهی

کباب ماهی گاریز از دیگر غذاهای موجود در منوی رستوران ساحل سرخ است که بر روی تابه مخصوص صاف هرمزگان و روی زغال طبخ می‌شود. کباب ماهی از لذیذترین غذاهای رستوران سرخ محسوب می‌شود و از کباب کردن ماهی‌های گاریز کوچک تهیه می‌گردد. این غذا برای شام گزینه بسیار مناسبی است و به‌صورت گرد و دایره‌ای روی تابه چیده شده و همراه سبزی‌ها آماده سرو مشتریان می‌شود.

 

کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

خصوصیات یک کافه رستوران خوب| کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

دکوراسیون و محیط کافی‌شاپ

از مهم‌ترین مسائل در یک کافه و رستوران دلباز بودن آن و زیبایی دکوراسیون فضای آن است. وجود حیاط بزرگ و دلباز در کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات آن است. این رستوران کاملاً نوساز بوده و جهت راحتی مشتریان از تخت‌های سنتی، چتر، آلاچیق و پخش موسیقی ملایم و همه‌پسند در محیط کافه و رستوران خود استفاده کرده است.

کیفیت خدمات و غذاها

همان‌طور که قبلاً نیز گفته شد، کیفیت حرف اول را می‌زند و از مهم‌ترین خصوصیات یک کافه یا رستوران خوب کیفیت بالای آن و ارائه خدماتی نظیر سالاد بار، انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای باکیفیت و تازه است. این ویژگی در کافه رستوران ساحل سرخ به‌خوبی و به بهترین نحو رعایت شده است.

کیفیت خدمات‌رسانی در این کافه رستوران با بهترین کافه‌های دیگر شهرهای بزرگ نظیر تهران یکی است و رضایت مشتریان برای این رستوران در اولویت مجموعه قرار گرفته است. به عبارتی این رستوران در نوع خود در جزیره بی‌همتا است.

محیط بیرونی کافه رستوران

محیط بیرونی یک کافه و رستوران پرطرف‌دار باید کاملاً جذاب باشد. استفاده از گیاهان، گل‌ها، آب‌نماها و درختان می‌تواند به جذابیت این فضا کمک کند. کافه ساحل سرخ دارای محیطی زیبا و خاطره‌انگیز است. شما می‌توانید در این رستوران علاوه بر سرو بهترین انواع غذاهای محلی و خوشمزه، از فضای بیرونی زیبای آن نیز لذت ببرید و به عکاسی و فیلم‌برداری بپردازید.

قیمت مناسب کافه یا رستوران

قیمت مناسب در کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز بسیار مناسب است و از این نظر هیچ جای نگرانی نیست. تمامی مسافران و توریستان با هر بودجه‌ای می‌توانند در این رستوران بهترین غذا را سفارش دهند. محیط این رستوران بسیار امن و دلنشین است و مشتریان می‌توانند همه‌روزه در ظهر و شب تا چند ساعتی از محیط دلنشین آن لذت ببرند.

رفتار خونگرم و مهمان‌نوازانه

برخورد کارکنان از مهم‌ترین ملاک‌های یک رستوران خوب است، در کافه و رستوران ساحل سرخ هرمز پرسنل این رستوران رفتار مثبت و مهمان‌نوازانه‌ای با مشتریان دارند و همین موضوع سبب پرطرف‌دار شدن این کافه و رستوران شده است.

کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز: سخن آخر

کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز با ظرفیت قبول 100 مسافر در روز، سعی کرده است تا فضایی مفرح و شاداب و دلنشین و درعین‌حال آرام را برای میهمانان، همشهریان و مسافرین ایجاد کند. شب‌نشینی در این رستوران با وجود سرویس‌دهی عالی و تکمیل، موسیقی محلی، غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب و فضای تمیز و نو و دلباز، بسیار خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی خواهد بود.

در این رستوران بیشتر غذاهای دریایی نظیر میگو و ماهی برای مشتریان گرامی سرو می‌شود و همچنین افرادی که تمایل به نوشیدن چای و قهوه یا استفاده قلیان داشته باشند هم می‌توانند از فضای رستوران و کافه ساحل سرخ استفاده کنند. از اینکه تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید، ممنونیم.

مقالات بیشتری بخوانید