تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

کوه وینیکانسا

کوه های وینیکانسا در حدود 5 سال پیش کشف شدند. در طول مسیر رسیدن به این کوه ها با پیاده روی های زیاد و ارتفاعات اذیت کننده ای مواجه خواهید شد. خطوط ضخیم رنگین کمانی که گویی در کوهستان نقاشی شده اند به علت انباشت مواد معدنی است  که در طول میلیون سال پیش انباشته شده اند .در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این نقاشی طبیعی بیشتر آشنا شوید.

کوه ها وینیکانسا

اجاره روزانه خانه در تهران

معرفی کوه 

این کوهستان برای افراد محلی مقدس به شمار می رود. باید بگوییم که این کوه با لقب خدای کوسکو  هر روز میزبان عبادت های روزانه مردم بومی پرو می باشد و همچنین محل ارائه دادن پیشکش های مردم کسکو است. آنها وجود رنگ های بی شمار کوه را اتفاقی خارق العاده می دانند و به همین علت آن را مقدس شمرده و آن را مورد احترام قرار داده اند.

این منطقه تا قبل از گرم شدن کره زمین ناشناخته بوده و بعد از گرن شدن هوای زمین و آب شدن برف های این منطقه این کوه ها قابل رویت شده اند.

کوه ها وینیکانسا

دسترسی به کوه وینیکانسا

برای رفتن به این منطقه از کوسکو حدود سه ساعت با ماشین زمان می برد.برای رسیدن به مقصد باید 6 روز پیاده روی کنید و در ارتفاع چهارصد بیست و شش متر حرکت کنید. در این مسیر زیبای شگفت انگیز قرار گرفته که سختی مسیر را لذت بخش می کند.

آدرس کوه های وینیکانسا

آندس،منطقه کوسکو، توابع پرو

تشکیل کوه های وینیکانسا

دلیل به وجود آمدن این رنگ ها آب شدن یخی است که این منطقه را می پوشاند. وقتی یخ های این منطقه شروع به ذوب شدن می کنند، آب با مواد معدنی که بر روی کوه ها وجود دارند ترکیب می شود، و رنگ زمین را به رنگ های مختلف تبدیل می کند. نواحی قرمز به دلیل وجود ترکیبات زنگ آهن، نواحی زرد و نارنجی به دلیل وجود سولفید آهن، رنگ بنفش به دلیل وجود گوتیت یا لیمونیت اکسید شده، و رنگ سبز به دلیل وجود کلریت می باشد.

کوه ها وینیکانسا

بهترین زمان برای دیدن کوه وینیکانسا

در وقتی که هوا بارانی و برفی است به این منطقه نروید زیرا که بالا رفتن از کوه بسیار دشوار است،و در روز هایی آفتابی ممکن است عکس هایی واضح نتوانید بگیرید. بعد از طلوع و قبل از غروب بهترین زمان برای بازدید است.

کوه ها وینیکانسا

کار مردم محلی این منطقه

به دلیل رونق گرفتن گردشگری در این منطقه تقریبا 500 نفر از بومی ها به عنوان راهنما به این منطقه آمده اند و اسب های خودشان  را به گردشگران اجاره می دهند تا بتوانند برای بالا رفتن از کوه ها از اسب ها استفاده کنند و حتی گروه هایی  از بومیان منطقه تشکیل شده است که گردشگران را با فرهنگ محلی این منطقه آشنا کنند. اگرچه تنها حدود ۳ دلار برای هر فرد هزینه می کنند، سالانه در حدود ۴۰۰.۰۰۰ دلار از این طریق درآمد کسب می کنند.

کوه ها وینیکانسا