تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

با اینکه قطر کشوری پیشرفته و چشم نواز است. اما ضعف بزرگ آن نبود طبیعت خاص است. شاید تنها نعمت طبیعی آنها وجود خلیج فارس است. پس آنها سعی کرده اند با تمرکز روی همین ویژگی سواحل زیبایی برای گردشگران ایجاد کنند. در ادامه مطلب با هم اقلیم همراه باشید تا شما را با بهترین سواحل قطر آشنا کنیم.

سواحل قطر

قطر با بیش از 560 کیلومتر خط ساحلی و آب و هوای زیبای ساحلی در بیشتر سال، مقصدی ایده آل برای تعطیلات ساحلی فراموش نشدنی است. فرهنگ ساحل بخشی از دی ان ای کشور است و اگر ترجیح می‌دهید همراه با مطالعه کتاب کمی آفتاب بگیرید و اجازه دهید بچه‌ها با خیال راحت خود را سرگرم کنند، سواحل این کشور چه عمومی و چه خصوصی، مکان مناسبی برای انجام این کار است.

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر به قطر سفر کنید نیاز دارید تا هتل‌های مناسب آن را برای اقامت بشناسید.

گراند حیات دوحه

گرند حیات[1] با ساحل خصوصی 400 متری و امکانات مدرن، مکان مناسبی برای استراحت خانوادگی در دوحه است. این ساحل شنی ایمن و با آبی کم عمق است که آن را برای بچه‌ها ایده‌آل می‌کند، این در حالی است ‌که دمای آب دلپذیر آن برای استراحت زمستانی در برابر آفتاب عالی است.

سواحل قطر

استراحتگاه و ویلاهای ساحلی هیلتون سالوا

سالوا بیچ ریزورت، رویایی واقعی از راحتی و آرامش است که 3.5 کیلومتر ساحل خصوصی در محیطی سرسبز به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. کودکان بدون شک بهشت ​​خود را در پارک آبی و ماجراجویی در Desert Falls، بزرگترین پارک آبی قطر پیدا خواهند کرد.

دوحه بین قاره ایاینترکانتیننتال دوحه با ساحل شنی، خصوصی و  طولانی، استخرهای شنا و رستوران‌های نفیس در باغ‌های زیبا، بهترین مقصد شما برای استراحت با خانواده خواهد بود.

ریتز کارلتون دوحه

ساحل ریتز کارلتون[2] در جزیره‌ای خصوصی قرار دارد و همراه با استخرهایش، مکانی ایده‌آل برای استراحت و برای لحظات ‌ارزشمند و عالی خانوادگی است.

ساحل کاتارا

یکی از سواحل دوستدار کودکان در قطر، ساحل کاتارا است که در دهکده فرهنگی کاتارا واقع شده است. این ساحل فعالیت‌های متنوع و محیطی امن برای کودکان ارائه می‌دهد و به راحتی قابل دسترسی است. در این ساحل تفریحات مفرحی برای خوشحال نگه داشتن کل خانواده وجود دارد.

سواحل قطر

ساحل سیمایسما

سیمایسما با شن‌های نرم و آب‌های کم عمق، محیطی واقعاً امن را برای کودکان شما فراهم می‌کند تا از اوقات فراغت با کیفیت لذت ببرند. در عین حال، برای پیاده‌روی طولانی و آفتاب گرفتن ایده آل است.

ساحل فویریت

ماسه‌های سفید پودری و آب‌های آبی این مکان را برای یک فرار خانوادگی عالی می‌کند. بزرگ‌سالان می‌توانند از شنا یا کایت‌سواری لذت ببرند، درحالی‌که بچه‌ها می‌توانند در آب‌های کم‌عمق بازی کنند. اینجا یکی از بهترین سواحل قطر است.

سواحل قطر

ساحل دریا

در ساحل دریا[3] ، یکی از نمادین‌ترین مکان‌های قطر، فعالیت‌های زیادی برای سرگرمی کل خانواده وجود دارد. به‌غیراز شنا و استراحت در حین تحسین غروب‌های نفس‌گیر، فعالیت‌های مختلفی مانند شترسواری یا تپه نوردی وجود دارد که مطمئناً همه اعضای خانواده را مشغول می‌کند. ساحل ال تاکیراساحل ال تاکیرا که مکانی محبوب برای گردهمایی‌های خانوادگی است، مکانی عالی برای کودکان و بزرگ‌سالان است.

تفریحات ساحلی- دریایی

علاوه بر تفریح ​​در کنار ساحل، می‌توانید یک سفر کایاک سواری به حرا آل تاکیرا ترتیب دهید، تجربه‌ای واقعاً باورنکردنی که همه آن را به یاد خواهند آورد. جزیره و ساحل بنانادر هتل بنانا[4]  و جزیره موز ، که جزیره‌ای هلالی شکل با مارینا و صخره‌های زیبا است، نهایت تجمل را تجربه کنید.

سواحل قطر

گر می‌خواهید مکان‌های بیشتری در قطر را ببینید، مطالب زیر را دنبال کنید

این استراحتگاه مقصد شما برای همه چیزهای سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش است. از ماجراجویی‌های زیر آب مانند غواصی گرفته تا فعالیت‌های زمینی مانند بولینگ و گلف، اقامتگاه جزیره موز اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. اقامتگاه جزیره موز فقط با قایق قابل‌دسترسی است. از ترمینال الشیوخ، واقع در مرکز شهر، 25 دقیقه با کشتی فاصله دارد.

این جزیره که درست در سواحل شهر پر جنب‌وجوش دوحه قرار دارد، 20 دقیقه قایق‌سواری دارد و یک فرار هیجان‌انگیز از شلوغی شهر فراهم می‌کند. امکانات کلاس جهانی آن شامل استخر مردابی در کنار ساحل شنی و استخر کم‌عمق برای کودکان، استخر موج‌سواری با مربیان حرفه‌ای، سالن بولینگ، سینمای 20 نفره، زمین گلف، زمین‌های تنیس و مرکز تناسب‌اندام است.

سواحل قطر

این جزیره یک استراحت‌گاه عالی در محیطی بدون الکل است که برای همه سنین مناسب خواهد بود. پس از یک روز هیجان‌انگیز، در اسپا استراحت کنید. از حمام ترکی، ماساژ تایلندی، سونا یا جکوزی لذت ببرید یا از درمان صورت برای احیای پوست خود لذت ببرید. انبوهی از امکانات اسپا را در این جزیره خصوصی با مناظر خیره‌کننده اقیانوس دریابید که آرامش بیشتری به شما می‌دهد و برای پایان دادن به یک روز عالی، از یکی از رستوران‌های متعدد دیدن کنید تا طعم‌های سنتی عربی، ایتالیایی، خاورمیانه‌ای یا آمریکایی را از دست سرآشپزهای مشهور  تناول کنید و بنوشید. غذاخوری در اتاق و باربیکیو در ویلا نیز موجود است.


[1] Grand Hyatt

[2] Ritz-Carlton

[3] Sealine

[4] Banana Island Resort Doha by Anantara