تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ساحل ام سقیم

در این مقاله از مجله گردشگری هم اقلیم شما را با ساحل ام سقیم یا سان ست در دبی آشنا خواهیم کرد.در ادامه مطلب همراه ما باشید.

ساحل ام سقیم دبی

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر می خواهید که در زیر آفتاب و در کنار شن ها استراحت کنید می توانید ساحل ام سقیم یا ساحل سان ست نام برد که یکی از سواحل در دبی می باشد. شما می توانید در این ساحل از یک فضای آرام لذت ببرید و صبح ها برای قدم زدن یا پیاده روی یا حتی دویدن به این ساحل بروید و از گرمای خورشیدی که روی نام این ساحل دبی تاثیر داشته لذت کافی را ببرید.

این ساحل نقطه مقابل پارک ام سقیم که از مشهورترین پارکهای دبی است واقع شده .چند کیلومتر از ساحل که برویم برج العرب هم قرار دارد که مسافران و گردشگران می توانند موقع گشت و گذار از این مناطق از چشم انداز زیبا و تماشایی برج لذت کافی را ببرند.

ساحل ام سقیم دبی

امکانات ساحل

ساحل ام سقیم یک ساحل عمومی است که می توانید 24 ساعته و هر روز از آن بازدید کنید. در کنار ساحل تعدادی کابین ، دوش و امکانات ماساژ فراهم است برای کسانی که در ساحل به استراحت و تفریح می پردازند.

از دیگر امکانات این ساحل زیبا برای گردشگران می توان به حمام ، رختکن ، اتاق شستشو، اینترنت رایگان وای فای در ساحل اشاره کرد.

ساحل ام سقیم دبی

اگر قصد پیاده روی در این ساحل را دارید این ساحل 15 کیلومتری دارای یک مسیر پیاده روی 6 کیلومتری به موازات ساحل می باشد. از دیگر امکانات ساحل ام سقیم می توان به اتاق های استراحت ، کتابخانه ، نیمکت هایی برای نشستن و پارک اشاره کرد.همچنین شما می توانید با پرداخت مبلغی از پارکینگ ساحل استفاده کنید و خودروی خود را پارک کنید و از ساحل لذت ببرید.

همچنین می توانید در این ساحل از کشتی های تفریحی لاکچری در دبی هم استفاده کنید و کمی کشتی سواری کنید واز سوار شدن برروی کشتی لذت سفر را بیشتر کنید.

دسترسی به ساحل

می توانید برای رفتن به ساحل از خودرو یا تاکسی استفاده نکنید بلکه از اتوبوس هایی استفاده کنید که شما را به ساحل دبی برساند.مثلا می توانید از مرکز خرید ابن بطوطه یا ایستگاه المقرالرئیسی لشرکه دو سوار اتوبوس شوید و به ساحل برسید واز امکانات آنجا استفاده کنید.