تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ساحل شیشه ای کالیفرنیا

ساحل شیشه ای کالیفرنیا، ساحلی در کشور آمریکا است این ساحل بی نظیر،او را با سواحل دیگر متمایز می کند.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با ساحل شیشه ای در کالیفرنیا  بیشتر آشنا شوید.

ساحل شیشه ای کالیفرنیا

اجاره روزانه خانه در تهران

معرفی ساحل شیشه ای

اگر شما به کالیفرینا سفر کنید سواحل رنگارنگ را خواهید دید ساحلی که با بقیه سواحل فرق دارد این سواحل یکی از زیباترین سواحلی است که ممکن است تا به حال دیده باشید.

ساحل شیشه ای کالیفرنیا

علت وقوع و به وجود آمدن سواحل شیشه ای چیست؟

شما می توانید در این ساحل در فورت براگ کالیفرنیا در کشور آمریکا دیدن کنید

این ساحل از اول به این گونه نبود و مردم زباله بیش از حد در ساحل ریخته اند،بعد از شصت و هفت سال مردم تصمیم به پاک سازی ساحل کردند همه آشغال ها جمع شد به جز شیشه ها که به مرور زمان جذب زمین شده بوداندو یک پدیده جذاب را به وجود آورده بودند.

قدم زدن روی سواحل شیشه ای کالیفرنیا

تصور راه رفتن بر روی سواحل شگفت انگیز که جنس ماسه های آن از شیشه باشد بسیار دلنشین و جذاب است،ولی این شیشه آسیب نمی زنند به ما؟

شیشه ها سختی خود را به مرور زمان از دست دادند و نرم شده اند و وجود شن در بین آنها باعث کم شدن سختی آن شده است.با راه رفتن در سواحل و برخورد شیشه ها با هم جذاب است.شیشه درون ساحل صیقل یافته است و گوشه تیز ندارد، با خیال آسوده در این ساحل قدم بزنید و لذت ببرید.

ساحل شیشه ای کالیفرنیا

شیشه ها با حلزون و گوش ماهی ها

شما وقتی در این ساحل قدم می زنید در ساحل  ترکیب شیشه به گوش ماهی و حلزون ها  و ماسه ها را خواهید دید. برخی از شیشه ها به حدی شفاف هست که می توانید خود را درون آن مشاهد کنید.

تبدیل شیشه ها به ماسه های شیشه ای در ساحل 

شیشه ریخته شد در سواحل به دو قرن پیش برمیگردد.آب این دریا شور بود و پی اچ بالایی برخوردار است، به مرور زمان خرده شیشه نرم می کنند.

پس نتیجه می گیرم اگر اب دریا شیرین بود هیج وقت این ساحل به وجود نمی آمد.

ساحل شیشه ای کالیفرنیا