تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پارک ملی یلو استون

پارک ملی یلو استون،از مشهور ترین پارک ملی در آمریکا است و اکوسیستم خود را حفظ کرده است و زیستگاه بسیاری از حیوانات و گیاهان است.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با پارک ملی در آمریکا بیشتر آشنا شوید.

پارک ملی یلواستون

اجاره روزانه خانه در تهران

معرفی پارک ملی یلو استون

از سال1872 برای ویژگی زمین شناسی بی نظیر خود تحت محافظت است. جزو گنجینه ایالات متحده آمریکا به شمار می رود.

مساحت کل این پارک به 3500 مایل مربع یا 9065 کیلومتر مربع می رسد.دیدنی های بسیاری در پارک وجود دارد. به شما پیشنهاد میکنم از در شمالی پارک وارد شوید تا  یک ماجراجویی بی نظیر را تجربه کنید.

پارک ملی یلواستون

گونه های حیوانی در پارک ملی یلواستون

شما در این سفر ماجراجویی، گوزن های شاخ چنگالی در دشت ها و گوسفندان کوهستانی آمریکایی را در صخره ها خواهید دید و به دنبال استر آهو در تپه ها پوشیده از گیاه باشید به احتمال زیاد او را نیز خواهید دید.

شما می توانید در شیب ها ملایم کوهنوردی کنید از چشم اندازهاین پارک لذت ببرید.شما می توانید چشمه های اب جوشان و چشمه های آب گرم را نیز ببینید.

پارک ملی یلواستون

در مسیر شما از چمنزار های آلپ و درخستان سرو کاج کوه واشبورنرد خواهید شد. حتی متوانید سرخ پوستان تیتان را در جنوب ببینید.در ارتفاعات در روز های صاف شما 165 کیلومتر را تماشا کنید.

در رودخانه بلو استون، جاده جنوبی یک دره عمیق و باریک وجود دارد که از آن دو آبشار خروشان سرایز می شود. این دره 32 کیلومترصخره قهوه زرد در ارتفاع 366 و عرض 1/2 کیلومتر دارد.

پارک ملی یلواستون

بهترین زمان برای بازید از پارک

در سپیده دم یا غروب و از چشمه باستانی در آرامش دیدن کنید وقتی هوا سرد است مه در پارک پدیدار می گردد. حتما به دیدن این پدید بروید زیرا که دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر خواهد داد.

و اگر برای کوه نوردی می خواهید به این منطقه بیاید  تور خصوصی توسط شکرت بلواستون  برگزار می کند که با آنها می توانید به کاوش از پارک بپردازید.

پارک ملی یلواستون

تفریحات پارک

  • کوهنوردی
  • کاوش پارک
  • دوچرخه سواری
  • ماهیگیری
  • اسکی
  • موتور سواری

پارک ملی یلواستون