تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

چشمه آب گرم پرواز

چشمه آب گرم پرواز ، در ایالت نوادا در کشور آمریکا قرار گرفت و ار عجیب ترین چشمه آب گرم است.که کمتر کسی از آن خبردارد.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این چشمه عجیب شگفت انگیز در کشور آمریکا بیشتر آشنا شوید.

چشمه آب گرم پرواز

اجاره روزانه خانه در تهران

معرفی چشمهFly Geyser

این چشمه آب گرم ناشناخته است کمتر کسی از محل آن مطلع هستند.این آبگرم در نزدیکی لبه مخزن پرواز قرار دارد،و ارتفاع آن حدود 1/525 متر ولی اگر ارتفاع تپه حساب شود حدود 3/66 می شود.

چشمه آب گرم پرواز

این پیده به طور کامل طبیعی نیست،به طور تصادفی در یک حفاری در سال1316  که در چاه صورت می گرفت تا در سال 1960 آب گرم از نقطه بیرون آمد سرازیر شد.

چشمه آب گرم پرواز

در این چشمه آب گرم مواد معدنی زیادی در آب حل شد و در اثر انباشته شدن این تپه به وجود آورده است. در حال حاضر نیز در حال رشد و بزرگ شدن است.

در اطراف این آبگرم یک حصار بلند وجود دارد و درها قفل شده که اکثر مردم ترجیح می دهند از نرده عبور کنند تا از نزدیک این پدیده ببیند.

چشمه آب گرم پرواز

چشمه پرواز در کجاست؟

در 32 کیلومتر از شمال گرلاخ در شهرستان واشو ، نودا ، امریکا قرار دارد.

این چشمه به قدری بزرگی است که می توان آن را از 1/3 مایل ببینید.

این چشمه آبگرم مواد معدنی زیادی دارد و خواص درمانی در آب ها وجود دارد. به دلیل مواد معدنی مختلف که وجود دارد.موجب رنگ مختلف در منطقه شده است.

چشمه آب گرم پرواز

این آبشار کوچک  درون خود ماهی کوچک قو،مرغابی وحشی زندگی می کنند.

اگر می خواهید به این منطقه بیاید ساعات ظهر را انتخاب کنیدآب و آفتاب تصویری زیبای را همراه می سازد.و آب تا 2 متر پاشید می شود.

چشمه آب گرم پرواز