تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شهر اصفهان جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعددی پیش روی مسافران خود قرار می‌دهد؛ اما شاید بد نباشد که در مدت اقامت خود در این شهر، به سراغ تفریحات دیگری نیز بروید. به‌طور مثال در این شهر سینماهای متعددی مانند سینما ساحل اصفهان، سینما سپاهان اصفهان و سینما چهارباغ اصفهان قرار دارد و دیدن فیلم از قاب پرده این سینماها می‌تواند گزینه خوبی برای گردشگری در این شهر باشد. در ادامه کمی با این سینماها و امکانات تفریحی آنها آشنا می‌شویم.

سینما ساحل اصفهان

سینما ساحل اصفهان

سینما ساحل اصفهان یکی از سینماهای قدیمی این شهر به شمار می‌رود که در سال 1354 در نزدیکی سی و سه پل احداث شده است. البته در سال 1397 مرمت و بازسازی آن صورت گرفته و سالن‌ها و امکانات جدید به آن اضافه شده تا تبدیل به پردیس سینمایی شود. در این مکان 9 سالن مجزا قرار دارد که 2 سالن آن با ظرفیت 20 تا 30 نفره برای کودکان تعبیه شده است. علاوه بر آن، برای راحتی مراجعه‌کنندگان، مهدکودکی ایمن و زیبا در پردیس سینمایی طراحی شده است. ازجمله خصوصیات دیگر این سینما می‌توان به سالن روباز و بدون سقف آن اشاره کرد که در بهار و تابستان گزینه خوبی برای تفریح در فضای سینما است.

اجاره روزانه خانه در تهران

نکته مهم دیگر این است که سینما ساحل اصفهان در ایام جشنواره فجر، فیلم‌های جشنواره را اکران می‌کند. درعین‌حال یک پارکینگ در جنب سینما قرار دارد، که البته در روزهای شلوغ فضای کافی ندارد. داخل فضای سالن سینما هم یک کتاب‌فروشی و کافی‌شاپ قرار دارد که در زمان انتظار برای شروع سانس فیلم می‌توانید در آنها به گردش بپردازید و وقت خود را بگذرانید. همچنین کافه سکانس آن منظره‌ای رو به سی‌وسه پل اصفهان دارد و از این نظر منظره‌ای عالی و بی‌نظیر به شما تقویم می‌کند.

ازجمله ویژگی‌های دیگر این سینما می‌توان به فضای تمیز و صندلی‌های خوب و باکیفیت آن اشاره کرد. همچنین برخورد پرسنل سینما هم بسیار خوب است و بسیاری از بازدیدکنندگان از رفتار آن‌ها رضایت داشتند. این سینما از نظر موقعیت مکان در نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس است و پارکینگ خصوصی هم در اطراف آن وجود دارد. بنابراین با هر وسیله نقلیه‌ای می‌توانید خودتان را به اینجا برسانید از دیدن یک فیلم در کنار اعضای خانواده در آن لذت ببرید.

سینما سپاهان اصفهان

سینما سپاهان اصفهان

سینما سپاهان اصفهان  که در خیابان چهارباغ، کوچه سپاهان قرار گرفته، در سال ۱۳۴۰ توسط آقای صدری احداث شده و یکی از قدیمی‌ترین سینماهای این شهر محسوب می‌شود. البته بعد از مدتی سینما متوقف شد و در سال ۱۳۶۹ کار خود را دوباره آغاز کرد. این سینما با مدیریت مؤسسه بهمن سبز در سال ۱۳۹۵ فعالیتش را گسترش داد و سالنی با ظرفیت ۴۰ نفر به آن اضافه شد. همچنین جالب است بدانید که‌ این سینما فقط مکانی برای تماشاهای فیلم‌های روز روی پرده نیست؛ بلکه سالن‌های سینما چند کاربری متفاوت دارند. به عبارتی دیگر سالن‌ها علاوه بر نمایش فیلم، محلی برای برگزاری کنسرت گروه‌های موسیقی هستند.

کیفیت سینما سپاهان اصفهان بسیار خوب است و بسیاری از کاربران و مراجعه‌کنندگان از آن رضایت دارند. همچنین سینما از نظر موقعیت مکانی روبه‌روی کافه رادیو قرار گرفته و در مدت انتظار برای شورع فیلم و بازشدن درب سالن سینما می‌توانید به این ماکن بروید و لحظات خوشی را سپری نمایید.

نکته قابل توجه دیگر این است که سکوت در هنگام تماشای فیلم در این سینما حکم‌فرما است. پرسنل داخل سالن به خوبی تلاش می‌کنند که همه افراد حاضر در سالن سکوت را رعایت کنند تا سایر تماشاچیان از دیدن فیلم لذت ببرند. درعین‌حال گنجایش کل سالن نسبت به بسیاری از سینماهای شهر بسیار بیشتر است و ازاین نظر هم دارای مزیت محسوب می‌شود.

سه سینمای معروف اصفهان

سینما چهارباغ اصفهان

سینما چهارباغ اصفهان در سال 1350 احداث شده و از نظر موقعیت مکان در چهارباغ عباسی قرار دارد. ظرفیت سالنهای این سنما 460 نفر است و موسسه بهمن سبز نیز آن را در سال ۱۳۹۵ به پردیس سینمایی تبدیل کرده تا امکانات بهتری برای ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان داشته باشد.

در حال حاضر سینما چهارباغ اصفهان ۵ سالن با ظرفیت‌های متفاوت دارد. همچنین جالب است بدانید که هرکدام از این سالن‌ها نام‌هایی برگرفته از اماکن تاریخی اصفهان مانند چهلستون، چهارسوق، نقش جهان و شیخ بهایی دارند. ازجمله امکانات این مکان می‌توان به دسترسی ویلچر، بوفه تغذیه و کافه اشاره کرد. علاوه بر آن، پردیس سینمایی به ایستگاه‌های حمل‌و‌نقل عمومی مانند ایستگاه مترو انقلاب، دسترسی دارد و از این نظر هم دارای مزیتی برای راحتی بازدیدکنندگان است. نکته مهم دیگر اینکه سینما یک پارکینگ احتصاصی برای مراجعه‌کنندگان خود در نظر گرفته تا بتوانند بدون دردسر اتومبیل شخصی خود را در مدت حضور در پردیس پارک کنند.

ازجمله ویژگی‌های منحصر به فرد و خوب این سینما از نظر کاربران می‌توان به اکران فیلم‌های روز در زمان مناسب، صندلیهای راحت، سیستم تهویه مناسب و سالن‌های خوب اشاره کرد. همچنین قرارگرفتن سینما در خیابان چهارباغ بهانه خوبی است تا بعد از تماشای فیلم در این خیابان زیبا قدم بزنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

سخن آخر اینکه…

درنهایت باید گفت که تمام این سینماها در کنار مزایای متعدد خود، تلاش می‌کنند تا کیفیت خوبی به مراجعه‌کنندگان ارائه کنند؛ اما نمی‌توان انکار کرد که همه افراد با سلیقه‌های مختلف را نمی‌توان همیشه راضی نگه داشت. بااین‌وجود بیشتر کاربران و بازدیدکنندگان از حضور در این سینماها و تماش فیلم در آنها رضایت داشتند.