تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

آژانس مسافرتی مبتنی بر بلاک چین

بر اساس گزارش ها، بزرگترین «آژانس مسافرتی مبتنی بر بلاک چین» توسط غول ارز دیجیتال بایننس (Binance) راه اندازی خواهد شد.

با استناد به گزارش بلاک کریپتو،در نوامبر سال گذشته، بایننس پلتفرم سفر Travala (Travala.com) را  خریداری کرد. این پلتفرم که در سال 2018 تاسیس شد، با هدف ارائه یک سیستم حمل و نقل مبتنی بر بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. پلتفرم سفر تراوالا، در واقع، سرویسی است که به کاربران امکان می دهد هزینه هتل و اقامت خود را با ارز دیجیتال پرداخت کنند.

اجاره روزانه خانه در تهران

خرید تراوالا توسط بایننس

Travala و TravelbyBit، پلتفرم سفر ارز دیجیتال، متحد شده اند. پورتال تحت حمایت بایننس یک پلت فرم مبتنی بر ارز دیجیتال ارائه می دهد. در واقع، کاربران پرتال سفر با ارز دیجیتال می توانند از ارز دیجیتال خود برای رزرو پرواز و هتل و همچنین پرداخت استفاده کنند.

آژانس مسافرتی مبتنی بر بلاک چین

این دو شرکت به‌عنوان اولین قدم در ادغام Travala و TravelBayTab، به دنبال فروش خدمات خود به‌صورت جمعی و مشترک هستند. سپس این دو شرکت تصمیم می‌گیرند یک آژانس مسافرتی بزرگ تشکیل دهند که به مشتریان اجازه می‌دهد پروازها و اتاق‌های بیش از 2 میلیون هتل و 600000 آژانس هواپیمایی را رزرو کنند.

چانگ پنگ ژائو | بایننس

بایننس موسسه TravelBybit را در اکتبر 2018 در استرالیا تاسیس کرد. این تجارت 2.5 میلیون دلار سرمایه گذاری از بایننس دریافت کرده است. به گفته Changpeng Zhao، مدیر عامل Bainance Exchange، این استارتاپ:

ممکن است در سفر ، از ارز دیجیتال خود استفاده کنید که این یک عملکرد بسیار مفید است. به محض اینکه هواپیمای شما در کشور دیگری فرود آمد، می توانید با استفاده از ارز دیجیتال پرداخت کنید، حتی اگر ارز محلی ندارید.

جدا از مفهوم آژانس مسافرتی ارز دیجیتال، Travala.com یک رابطه تجاری با Bainance Exchange دارد. تراوالا در سال 2019 به زنجیره بایننس تغییر مکان داد و اکنون توکن مخصوص به خود (AVA) را دارد. پس از اعلام ادغام تراولا و تراول بای بیت، توکن تراولا با نام اختصاری AVA طی ده روز 400 درصد افزایش یافت.

مقالات بیشتری بخوانید