با مشاهده لیست قیمت بلیط هواپیما دبی متوجه می‌شوید که امکان خرید بلیط ارزان هواپیما برای سفر به دبی هم وجود دارد. تنها کاری که برای خرید ارزان بلیط انجام باید انجام دهید، این است که در زمان مناسب اقدام به خرید بلیط نمایید.

قیمت بلیط هواپیما دبی

نکاتی برای خرید بلیط هواپیما دبی

ازآنجاکه ممکن است قیمت بلیط هواپیما دبی در هر روز تغییر کند، اگر به فکر خرید بلیط هستید باید مرتب لیست قیمت‌ها را چک کنید. به این صورت هم می‌توانید بهترین پروازهای دبی که توسط ایرلاین‌های معتبر انجام می‌شوند را پیدا کنید و هم بلیط‌های خوش قیمتی را تهیه کنید. برای انجام این کار کافی است به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید.

بلیط دبی را آنلاین را رزرو کنید

ارزان‌ترین بلیط هواپیما خارجی را می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر اینترنتی پیدا کنید. در وب‌سایت‌های معتبر، انواع بلیط‌های هواپیما داخلی و خارجی به فروش می‌رسند. ازآنجاکه ایرلاین‌های مختلفی این پروازها را انجام می‌دهند، ممکن است به تناسب خدماتی که در طول پرواز ارائه می‌کنند، قیمت بلیط‌های آن‌ها متفاوت باشد.

بنابراین بهتر است مرتب به سایت‌های فروش بلیط سر بزنید و قیمت بلیط‌ها را چک کنید. گاهی اوقات ممکن است با خرید بلیط در بهترین زمان چند میلیون تومان به نفع شما باشد؛ زیرا قیمت بلیط هواپیما دبی به دلیل اینکه یک پرواز خارجی است، مدام در حال تغییر است و اگر در فصل‌های پر گردشگر اقدام به خرید بلیط کنید، قطعاً قیمت‌های بالاتری پرداخت می‌کنید.

 بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی که به مقصد دبی پرواز دارند، قیمت بلیط‌های خود را در طول هفته تغییر می‌دهند. البته بلیط‌های سیستمی تغییر قیمت زیادی ندارند، اما بعضی از بلیط‌ها که به صورت چارتری به فروش می‌رسند، کاهش قیمت پیدا می‌کنند؛ بنابراین اگر زمان سفر شما مشخص است و می‌دانید که در چند روز آینده باید بلیط هواپیما تهیه کنید، در طول هفته حداقل روزانه یک‌بار قیمت بلیط‌ها را چک کنید.  Trip.com  و booking.com دو نمونه از سایت های فعال و معتبر فروش بلیط هواپیما خارجی هستند که می توانید قیمت بلیط را در این سایت ها چک کنید. اگر هم به دنبال سایت داخلی برای خرید بلیط دبی هستید میتوانید از flightio.com , pateh.com یا Alibaba.ir نیز استفاده کنید.

 بهترین زمان را برای خرید بلیط انتخاب کنید

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما دبی با توجه به اینکه بعضی از روزهای سال بلیط ارزان‌تر هستند، تغییر می‌کند. این شما هستید که با انتخاب زمان قیمت بلیط را افزایش یا کاهش می‌دهید. قیمت بلیط هواپیما دبی در روزهای وسط هفته، ارزان‌تر از روزهای آخر هفته است؛ بنابراین اگر تاریخ مشخصی برای پرواز ندارید، می‌توانید چهارشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها را برای خرید بلیط انتخاب کنید، اما قیمت بلیط در روزهای جمعه و شنبه گران‌تر است؛ بنابراین بهتر است به زمان پرواز توجه کنید.

خرید بلیط‌های چارتری

بعضی از بلیط‌ها هستند که نسبت به بلیط‌های سیستمی دارای قیمت‌های کمتری هستند. به همین خاطر اگر به فکر خرید بلیط هواپیما ارزان دبی هستید، بهتر است زمانی اقدام به خرید بلیط نمایید که بلیط‌های چارتری به فروش می‌رسند. بلیط‌های چارتری تنها زمانی برای فروش گذاشته می‌شوند که تعداد بلیط های خریداری شده کمتر از ظرفیت هواپیما است.

در این مواقع شرکت‌های هواپیمایی برای پر کردن ظرفیت هواپیما اقدام به فروش بلیط ها به شرکت‌های چارتر کننده می‌نمایند. این شرکت‌ها نیز خودشان قیمت‌های کمی را برای بلیط‌ها در نظر می‌گیرند. اگرچه کیفیت پرواز به هیچ‌وجه پایین نمی‌آید و خدمات ارائه شده در طول پرواز کاملاً با پروازهای سیستمی یکسان است، اما هزینه خرید بلیط کمتر می‌شود و این بهترین فرصت برای افرادی است که می‌خواهند بلیط‌های ارزان‌قیمت دبی را خریداری کنند.

البته قبل از خرید بلیط چارتری باید حتماً از برنامه سفر خودتان مطمئن باشید؛ زیرا امکان استرداد این بلیط‌ها وجود ندارد و اگر با خانواده به دبی سفر می‌کنید، باید بدانید که قیمت بلیط‌های چارتری برای کودکان و افراد بالای ۱۲ سال یکسان است؛ یعنی شما همان قیمتی که برای خرید بلیط بزرگسال پرداخت می‌کنید را برای خرید بلیط کودک ۵ ساله هم باید پرداخت کنید.

قیمت بلیط هواپیما دبی در سال 1402

قیمت بلیط هواپیما دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین خاطر اگر به دنبال لیست قیمت بلیط هواپیما دبی می‌گردید، پس از مراجعه به سایت‌های معتبر ایرانی و خارجی می توانید مشاهده کنید که فاکتورهای گوناگونی هستند که باعث تغییر قیمت بلیط می‌شوند؛ بنابراین نمی‌توان گفت که قیمت بلیط هواپیما به مقصد دبی، ثابت است. ازجمله مواردی که می‌توانند تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما باشند، می‌توان موارد زیر را نام برد.

زمان پرواز

بهترین فصل سفر به دبی فصل زمستان است که از دمای هوا کاسته می‌شود. تعداد توریست‌ها در این فصل افزایش پیدا می‌کند و قیمت بلیط نیز بالا می‌رود؛ بنابراین اگر قصد سفر به دبی را دارید می‌توانید فصل تابستان را انتخاب کنید؛ زیرا در این فصل قیمت بلیط به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند، اما باید فکر دمای ۵۵ درجه هوای دبی را هم بکنید.

بسیاری از افراد که تجربه سفر به دبی را دارند، می‌دانند که در این شهر مدرن در بعضی از معابر عمومی و پیاده روها هم کولر وجود دارد؛ بنابراین تا اندازه زیادی مشکل گرمای هوا برطرف شده، اما به‌طورکلی رطوبت موجود در هوا و گرمای زیاد آزاردهنده است و نمی‌توان گفت که خرید بلیط ارزان‌قیمت، ارزش تحمل گرمای ۵۵ درجه را دارد!

تاثیر نوع بلیط بر قیمت بلیط دبی

در بخش قبل نیز اشاره کردیم که قیمت بلیط‌های سیستمی نسبت به بلیط‌های چارتری بالاتر است؛ بنابراین با انتخاب بلیط‌های چارتری می‌توانید در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید و بلیط‌های ارزان‌تری را انتخاب کنید.

 تاثیر ساعت پرواز در قیمت بلیط هواپیما دبی

علاوه بر روزهای پرواز به دبی که می‌تواند باعث افزایش و کاهش قیمت بلیط شود، ساعت پرواز نیز می‌تواند روی این قیمت‌ها تأثیر داشته باشد. روزهای آخر هفته و تعطیلات قیمت بلیط بیشتر می‌شود، اما پروازهایی که در ابتدای صبح انجام می‌شوند، معمولاً قیمت بالاتری نسبت به پروازهای نیمه شب دارند.

نوع ایرلاین

ایرلاینی که پرواز دبی را انجام می‌دهد یکی دیگر از عواملی است که روی قیمت خرید بلیط تأثیر می‌گذارد. برخی از ایرلاین‌ها خدمات ویژه‌ای را در طول پرواز ارائه می‌کنند و دارای کلاس‌های پروازی متنوعی هستند. به همین خاطر مسافرانی که ایرلاین‌های گران‌قیمت را انتخاب می‌کنند و کلاس‌های پروازی تجاری یا فرست کلاس را انتخاب می‌کنند، باید هزینه بیشتری بابت بلیط بپردازند.

سخن پایانی

 با مراجعه به سایت پته می‌توانید لیست قیمت بلیط هواپیما دبی در تمام روزهای هفته را مشاهده نمایید و پس از انتخاب تاریخ و زمان پرواز، بهترین بلیط را برای خودتان رزرو کنید. ازآنجاکه قیمت بلیط هواپیما دبی در تمام روزهای هفته یکسان نیست، بهتر است مرتب قیمت بلیط را در وب‌سایت چک کنید تا در بهترین موقع خریدتان را انجام دهید.