تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

آشنایی با مرکز خرید بوستان پونک

شهر تهران مراکز خرید بزرگ و معروف زیادی دارد که می توان ساعت ها در آن ها مشغول به خرید و بازدید از اجناس با کیفیت بود.یکی از بهترین و بزرگ ترین مراکز خرید تهران مرکز خرید بوستان واقع در منطقه پونک است که معمولا تمامی شهروندان تهران آن را می شناسند خصوصا اهالی غرب و شمال غرب تهران.در این مطلب از هم اقلیم قصد داریم این مرکز خرید محبوب را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

مجتمع تجاری بوستان تهران

مجتمع بوستان در شمال غرب میدان پونک قرار دارد که البته حدود 10 سالی است که دیگر میدان نیست و امروزه به شکل چهارراه درآمده است.ساختان بزرگ مرکز خرید بوستان در شمال چهارراه کاملا پیداست و نیازی نیست برای پیدا کردن آن وقت صرف کنید!این مجموعه دارای حدود 1000 واحد تجاری و اداری است که بیشتر آن ها تجاری هستند.

اجاره روزانه خانه در تهران

مرکز خرید بوستان

فروشگاه های مرکز خرید بوستان پونک

یکی از عواملی که مجتمع بوستان را در بین شهروندان تهرانی محبوب کرده تنوع بالای فروشگاه های این مجموعه است به طوری که می توانید هر چیزی را که بخواهید در آن پیدا کنید.از اجناسی که در این مجتمع به فروش می رسد می توان به پوشاک،کیف،کفش،کتاب و لوازم التحریر،لوازم دکوری و کادو،زیورآلات،موبایل و … اشاره کرد.


همچنین بخوانید : مرکز خرید کوروش تهران


بنابراین اگر قصد دارید خریدی لذت بخش را تجربه کنید با خیال راحت به مرکز خرید بوستان بروید و به دنبال اجناس خود باشید.این مجتمع به بخش های مختلفی تقسیم شده و کمک می کند مستقیما به بخشی بروید که قصد خرید اجناس آن را دارید.به عنوان مثال سه راهرو بزرگ در قسمت شمال شرقی مجتمع به طلافروشی ها اختصاص دارد.

مجتمع تجاری بوستان

معماری مرکز خرید بوستان

مجتمع بوستان معماری بسیار جالب و پیچیده ای دارد.اگر برای بار اول به این مجتمع بروید باید خیلی حواس خود را جمع کنید تا گم نشوید.این مجموعه به شکل یک دایره بزرگ است که در مرکز خود یک دایره کوچک تر دارد که اصطلاحا به آن رینگ می گویند.وقتی از در اصلی وارد این مجتمع شوید دو پله برقی در روبروی خود می بینید که شما را به طبقه دوم مرکز خرید بوستان می رسانند.اگر از پله برقی عبور کنید در طبقه اول “رینگ” مجتمع را می بینید.


همچنین بخوانید : مرکز خرید پالادیوم


داخل رینگ طبقه اول پله هایی برای دسترسی به طبقه دوم و همچنین پله هایی برای طبقه همکف قرار دارد.طبقات بالاتر هم دارای رینگ هستند و هرکدام ار راهروها اسم خاص خود را دارند بنابراین اگر راه را گم کردید می توانید از طریق اسم راهرو ها مسیر خود را پیدا کنید.

نکته جالبی که در معماری مجتمع بوستان وجود دارد این است که افراد می توانند بدون استفاده از پله ها بین طبقات رفت و آمد کنند.دایره بزرگ موجود در وسط مرکز خرید بوستان دارای شیبی ملایم است که شهروندان می توانند با استفاده از این دایره بدون استفاده از پله های معمولی و پله های برقی بین طبقات حرکت کنند.

مرکز خرید بوستان پونک

امکانات و بخش های دیگر مرکز خرید بوستان

از دیگر امکانات و بخش های این مجتمع می تواند به بخش ویژه کودکان،بخش اداری،پارکینگ،اتاق مخصوص سیگار،فروشگاه شهروند،بانک و شهر کتاب اشاره کرد.

آدرس : تهران،شمال غربی میدان پونک

تلفن : 02144498855