تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

در تور استانبول پایتخت فرهنگی ترکیه را کاوش کنید. می توانید از میراث ورزشی و تاریخی در این قسمت از جهان عبور کند.فقط چند شهر بر روی زمین وجود دارد که در دو قاره قرار دارند و آنها عمدتا در آستانه اروپا و آسیا هستند. استانبول – بزرگترین شهر تور ارزان ترکیه – مشهورترین نمونه است ، زیرا از نمایشگاه جغرافیایی منحصر به فرد خود عبور می کند و ویترینی برای چگونگی اختلاط دو فرهنگ متضاد – شرق و غرب – است.

بعد از لمس کردن در جدیدترین فرودگاه (و پرطرفدارترین فرودگاه) کشور – به معنای واقعی کلمه فرودگاه جدید استانبول – فقط چند روز فرصت نیاز هست تا بهترین آن را تجربه کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

راهنمای سفر لوکس به استانبول

یک شب در موزه – ایاصوفیه

ایاصوفیه هم شمایل نگاری مسیحی و هم ویژگی های اسلامی را به نمایش می گذارد.

ایاصوفیه به یونانی به معنای “حکمت الهی” است  که اولین هویت خود را به عنوان یک کلیسای مسیحی ارتدکس ، ساخته شده در سال 537 میلادی ، قبل از اینکه به یک مسجد امپراتوری عثمانی و در نهایت موزه مهم تبدیل شود ، روشن می کند.برای هر کسی که از کلیساهای جامع و بناهای اصلی مذهبی بی بهره باشد ، آنها واقعاً به اندازه این بنای ترکیبی منحصر به فرد و تحسین برانگیز نیستند ، که تا به امروز هم نماد نگاری مسیحی و هم ویژگی های اسلامی را به نمایش می گذارد.

سفر دریایی با بسفر راهی عالی برای دیدن هر دو طرف استانبول در شکوه کامل آن است

بسفر کانال دریایی است که به طور طبیعی دو قاره اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و دریای سیاه را در شمال با دریای مرمره به جنوب متصل می کند. سفر آرام با آب آن یکی از بهترین راه ها برای دیدن شکوه کامل هر دو طرف شهر در است ، از قله های مکان های توریستی سلطان احمد (شامل ایاصوفیه) تا عمارت های معروف اسکله عثمانی بازدید کنید چرا که نمونه های دیگر را فقط در سفر به تور آنتالیا خواهید یافت.

راهنمای سفر لوکس به استانبول

پارک Vodaphone بشیکتاش دارای فن آوری پیشرفته است

منطقی است که ترکیه همیشه فوتبال خود را در اروپا و در سطح داخلی و بین المللی به جای آسیا انتخاب کرده است ، زیرا این کشور – و به ویژه استانبول – دیوانه فوتبال است و شایسته سطح بالاتر رقابت اروپا است. تعداد کمی از هواداران جهانی می توانند صعود ترکیه به نیمه نهایی جام جهانی 2002 را فراموش کنند – معیاری که از آن زمان برای رسیدن به آن تلاش کرده اند.یکی از زمینه های بازی که آنها در جهان شکست می خورند طراحی استادیوم است ، با پارک جدید ودیفون بشیکتاش – که در 14 آگوست میزبان فینال سوپرجام یوفا بین چلسی و لیورپول خواهد بود – پیشگام پیشرفت تکنولوژی است.

راهنمای سفر لوکس به استانبول

تور پیاده روی مرکز استانبول

منطقه بالات شامل خیابان های سنگفرش شده و خانه هایی با رنگ روشن است.همانند اکثر مراکز شهرهای جهان ، بهترین راه برای کاوش پیاده روی است و برای هر کس که به عکاسی خیابانی می پردازد ، استانبول موقعیت باروری در آن جبهه است.بالات منطقه ای آرام از خیابان های سنگفرش شده و خانه هایی با رنگ واضح ، که در آن ران کافه ها و گالری های هنری جدید در کنار بقالی های خیابانی و فروشگاه های بریک واقع شده اند.

مجموعه بومونتیادا یک مرکز اجتماعی قابل توجه در محله Bomonti است

برای سرگرمی عصر شنبه خود ، این مرکز اجتماعی قابل توجه را در محله بومونتی در سمت اروپایی شهر کشف کردم ، مکانی که قبلاً کارخانه بود.با حیاط مرکزی آن که توسط میله ها و غذاخوری ها احاطه شده است ، و هنگام بازدید یک نوازنده زنده در صحنه پشت صحنه پر شده است ، به نظر می رسد جایی شبیه به Shoreditch در شرق لندن است.

کاخ توپکاپی

توپکاپی برای 400 سال خانه سلاطین و مرکز قدرت عثمانی بود

روز بعد ، با کمی احساس آسایش ، وقت آن است که به یکی از پربازدیدترین جاذبه های تاریخی شهر بروید.توپکاپی که بین سالهای 1472 و 1478 ساخته شده است ، برای 400 سال خانه سلاطین و مرکز قدرت عثمانی بوده است و موضوع داستان های رنگارنگ بیشتر از مجموعه موزه های این قسمت از جهان است.گشت و گذار در غرفه های بزرگ کاخ ، خزانه داری مجلل ، نگاهی جذاب به زندگی کسانی دارد که قرن ها گذشته در اینجا زندگی می کردند ، قبل از اینکه سلاطین مقیم و درباریان به کاخ های مشهورتر به سبک اروپایی ساخته شده در سواحل تنگه بسفر بروند

راهنمای سفر لوکس به استانبول

غذاهای ترکی در رستوران جدید Murver

غذاهای ملی ترکیه که کاملاً بر پایه گوشت و ماهی کبابی ساخته شده اند ، در کنار سبزیجات تازه ، نان و آبغوره ، به همان اندازه که خوشمزه و مغذی است ، ویترین های بهتری نسبت به استانبول برای آن نخواهید یافت.آخر هفته بازدید از مورور ، یک رستوران جدید در طبقه آخر Novotel Bosphorus با چشم انداز زیبای دیگری از شبه جزیره را انجام دهید . سپس ناهار را در صحراپ ، که توسط آشپز مشهور ، صحراپ سویسال ، در منطقه بازرگانی پرا باز شد ، آغاز کنید.