تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شهر تهران، پایتخت کشورمان ایران است و پر جمعیت شهر کشور محسوب می شود. این شهر بیش از 8693706 نفر جمعیت دارد و براساس برآورد سازمان ملل متحد در سال 2018 میلادی، پرجمعیت ترین شهر باختر آسیا می باشد و دومین شهر پر جمعیت خاورمیانه محسوب می شود. تهران از لحاظ موقعیت جغرافیایی در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا و جنوب دریای خزر و در دامنه رشته کوه های البرز واقع شده است و از نظر آب و هوایی، دارای آب و هوای معتدل و نیمه خشک می باشد.

تهران شهر بسیار بزرگ با گروه های قومی متعدد است و به عنوان بزرگ ترین شهر فارسی زبانان جهان شناخته می شود و اکثر مردم این شهر مسلمان و شیعه هستند اما مذهب های دیگر مانند اهل سنت، بهائی، زرتشتی، مسیحی و یهودی نیز در این شهر وجود دارد.

اجاره روزانه خانه در تهران

صفر تا صد تهرانگردی

آیا می دانید؟

  • یکی از حقایق تهران این هست که برج میلاد و برج آزادی به عنوان سمبل تهران شناخته می شوند.
  • تهران در سال 1830 میلادی آخرین زلزله شدید تهران به وقوع پیوست.
  • جالب است بدانید سابقه زندگی در تهران مربوط به 5 هزار سال قبل از میلاد است.
  • در سال 1393 در منطقه مولوی تهران اسکلتی از انسان کشف شد که قدمت آن مربوط به 7 هزار سال پیش بود.
  • تهران قبل از تبدیل شدن به شهری بزرگ، روستایی در اطراف شهر ری محسوب می شد.
  • ورزش اول شهر تهران فوتبال می باشد.

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل تهران

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به تهران، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به تهران اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید.

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل تهران

شهر تهران به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل تهران با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل تهران به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی 24 ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز تهران خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.