تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بازگشایی هتل های کیش از اول خرداد

مجله گردشگری هم اقلیم :: همانطور که می دانید حدود 2 ماه است که پروازهای جزیره کیش و در کل بیشتر شهرهای کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده اند.طبق اعلام سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش،کلوپ های دریایی و هتل های این جزیره از ماه خرداد و پس از عید فطر بازگشایی می شوند.

محمدرضا رضانیا سخنگو و دبیر شورای سلامت جزیره کیش،خبر از بازگشایی هتل های کیش از ابتدای خرداد ماه داد.بر این اساس هتل داران می توانند طبق قوانین ابلاغ شده و با مراجعه به معاونت گردشگری و امضای تعهد نامه های مربوطه برای پذیرش گردشگران اقدام کنند.

اجاره روزانه خانه در تهران

بازگشایی هتل های کیش

دکتر محمدرضا رضانیا ضمن تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی افزود: تصور مردم از سفید بودن منطقه نباید موجب شود تا قوانین و مقررات بهداشتی رعایت نشوند.بنابراین تمامی پروتکل ها و ضوابط باید از سوی همه مردم به صورت کامل و جدی رعایت شود.


همچنین بخوانید : مرز ترکیه کی باز می شود؟


همچنین انجام فعالیت های تفریجی مانند قایق های شخصی با رعایت پروتکل های مربوطه از 16 اردیبهشت بلامانع اعلام شد.

وی با بیان اینکه فعالیت های ورزشی و تفریحی انفرادی نیز در این جزیره بلامانع اعلام شده است افزود:فعالیت مراکز آموزشی و هنری بلامانع است اما بازگشایی رستوران های سطح جزیره کیش پس از عید سعید فطر صورت می گیرد.

همچنین خروج و ورود دوباره کیشوندان با دریافت پلاک گذر موقت با رعایت پروتکل های  مربوطه بلامانع اعلام شد.علاوه بر موارد ذکر شده فوق ساعت کار بازارها و مراکز خرید کیش نیز از ساعت 10 صبح الی 23 به صورت یکسره اعلام شد.

لازم به ذکر است همانطور که در ابتدای خبر اعلام کردیم از تاریخ 19 اسفند سال 98 در پی شیوع گسترده ویروس کرونا،ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در جزیره کیش محدودیت هایی را برای سفر به این جزیره اعمال کرده بود که طبق این خبر این محدودیت در حال لغو شدن است.

مقالات بیشتری بخوانید