تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

معدن متروکه 

معدن نمک متروکه یکاترینبورگ ، در  کشور روسیه و در شهر یکاترینبورگ  قرار دارد و در 650 متر زیر زمین قرار گرفت  و به دلیل لایه بندی داخل معدن  شهرتی جهانی دارد.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این معدن متروکه زیبا در روسیه بیشتر آشنا شوید.

معدن متروکه 

اجاره روزانه خانه در تهران

در این معدن سرشار از مواد معدنی دارد،و برای ورود به این مکان نیاز دارید که مجوز داشته باشید.

معدن متروکه 

اما یک عکاس روسی این محل را تصرف کرد توانسته عکسای شگفت انگیزی خلق کند.این معادن به دلیل لایه بندی سنگ معدن شهرت گرفته است.

معدن متروکه 

شهر یکاترینبورگ

این شهر یکی از شهر مهم روسیه در مرکز استان سوردلوفسک  با مساحتی برابرا 495 کیلومتر مربع و جمعیت 1349000 نفر است.

از این شهر برای یکی از شهر های جام جهانی در 2018  نام برد شده است.این شهر از نظر اقتصادی و تجاری روسیه است وچهارمین شهر پر جمعیت در کشور روسیه است.

این شهر در 1723 و به نام کاترین همسر پیتر کبیر است،صنایع فلزی ،از جنگ جهانی در این شهر رونق پیدا کرد.

و همچنان الان پایه اصلی اقتصاد در روسیه است. نام این شهر در قدیم اسوردلوسک در بین سال 1991تا1924 است.

این شهر بلندترین آسمان خراش روسیه دارد و به راه آهن سیبری به این شهر متصل است و این راه آهن به تمام شهر روسیه می رود،و اولین شهر روسیه بود که در آن طلا یافته شده است از معدن محلی یکاترینبورگ ۵۵۹ تن طلا اونم به صورت خالص به دست آمد.

معدن متروکه 

بهترین زمان رفتن به معدن متروکه

بهترین زمین بازید در فصل بهار و تابستان است.

اگر شما به روسیه آمدید پیشنهاد میکنم به محله شیروکایا ریکا و کیروسکی رایون در شهر یکاترینبورگ بروید چون از بهترین زیبا ترین مناطق برای گردشگران است.

اگر موفق به دریافت مجوز شدید حتما به این معادن خالقالعاده که هر لایه آن از مواد معدنی پر شد است حتما سربزنید سفر به زیر زمین داشته باشید.

معدن متروکه