تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین هتل‌های زیر آب

زمانیکه در یکی از این هتل های شگفت انگیز زیر آب اقامت کنید، می توانید زیبایی های زیر سطح آب را ببینید. این هتل‌های بی‌نظیر، چشم‌اندازی بی‌نظیر از آبزیان ارائه می‌دهند، از اتاق‌های زیر آب، کلوپ‌ها  تا رستوران‌های بی‌نظیر. وقتی در این هتل‌ها اقامت دارید لازم نیست برای دیدن دنیای زیر آب به غواصی بروید. این هتل‌های مجلل زیر دریایی در سرتاسر دنیا وجود دارند. در ادامه همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید تا به معرفی تعدادی از این هتل ها بپردازیم.

هتل مانتا ریزورت

استراحتگاه مانتا

اجاره روزانه خانه در تهران

جزیره پمبا بخشی از مجمع الجزایر زنزیبار است و در سواحل شرقی تانزانیا قرار دارد. یکی از هتل های زیر آب دوست داشتنی ممکن است در این جزیره پیدا شود. در سال 2013، هتل Manta Resort اتاق های زیر آب خود را معرفی کرد.

این هتل شامل سوئیت‌های سه طبقه شناور با دیوارهای شیشه‌ای است که به مهمانان اجازه می‌دهد تا زندگی زیردریایی اقیانوس هند را از طریق دیوارهای شیشه‌ای اتاق خواب ببینند. این هتل دوست داشتنی برای یک سفر رمانتیک ایده آل است. یک قایق چوبی ساده می تواند شما را به نزدیکترین ساحل برساند.

این هتل به اندازه کافی به ساحل و شهر نزدیک است تا راحت باشید، اما به اندازه کافی حریم خصوصی را ارائه می دهد. در خارج از هتل، یک منطقه استراحت دوست داشتنی وجود دارد که می توانید در آن استراحت کنید و در حالی که روی چوب های محلی نشسته اید، از آفتاب لذت ببرید. در خارج از هتل، چراغ‌ها در شب روشن می‌شوند تا بازدیدکنندگان بتوانند لاک‌پشت‌های دریایی و کوسه‌هایی را که در آب شنا می‌کنند تماشا کنند.

آتلانتیس نخل، دبی

آتلانتیس نخل، دبی

آتلانتیس نخل در دبی در جزیره معروف نخل شکل، قرار دارد که ساخت دست بشر است. دو سوئیت زیر آب در این هتل مجلل واقعاً خارق العاده هستند کهامکانات بسیار لوکس و خاصی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این اتاق‌های زیر آب دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف با چشم‌اندازی از 65000 گونه دریایی است که در میان خرابه‌های «کلان شهر گمشده آتلانتیس» زندگی می‌کنند. اگر مناظر برای جذب شما کافی نیست، این خدمات به شما کمک می کند، زیرا سوئیت ها شامل یک پیشخدمت شخصی هستند.مهمانان این هتل می‌توانند در این آکواریوم بسیار بزرگ غواصی کنند و از نزدیک این حیوانات را ببینند.

هتل ریزورت ورلد سنتوزا

هتل ریزورت ورلد سنتوزا

اقامت در این هتل دوست داشتنی در سنگاپور که یکی از خیره کننده ترین هتل های زیر آب جهان است، خاطرات شگفت انگیزی را برای شما و خانواده شما رقم خواهد زد. این هتل دارای 11 آپارتمان منحصر به فرد است که در دو طبقه به آکواریوم عظیم هتل فرود می آیند. بیش از 40000 ماهی در این آکواریوم یافت می شود. میهمانان می توانند از خدمات هتل و چشم انداز حیاط هتل که شامل جکوزی می باشد بهره مند شوند. آکواریوم های بزرگ اطراف این جکوزی غیر معمول را احاطه کرده اند. استودیو یونیورسال و پارک آبی در سنگاپور برای کودکان ایده آل است تا روزها را به کاوش بگذرانند. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این منطقه دومین اقیانوس بزرگ جهان است که اقیانوس های بزرگتر اقیانوس را در خود جای داده است.

هتل زیرآبی پلنت اوشن فلوریدا

هتل زیرآبی پلنت اوشن فلوریدا

اگرچه توسعه این هتل هنوز کامل نشده است، اما پیش بینی ها نشان می دهد که مقرون به صرفه ترین هزینه ها در بین هتل های زیر آب را خواهد داشت. مهمانان می‌توانند پس از راه‌اندازی امکانات، از طریق یک آسانسور شیشه‌ای تا عمق 24 تا 30 فوتی پایین بیایند تا به کپسول‌ها که در واقع اتاق‌های هتل هستند برسند. فضای ناهار خوری، حمام اختصاصی و یک اتاق خواب در این اتاق ها گنجانده شده است. دیوارهای این اتاق همگی اکریلیک شفاف هستند و فضای زیر دریا نیز نسبتاً آشکار است. این اتاق ها همچنین دارای یخچال، تلویزیون و دسترسی به اینترنت هستند. غواصی یکی از محبوب ترین فعالیت های هتل است.

هتل زیردریایی جولز فلوریدا

هتل زیردریایی جولز فلوریدا

هتل جولز تنها هتلی از هتل های زیر آبی است که شرط منحصر به فردی برای اقامت در اینجا دارد ، برای رسیدن به این هتل باید 21 فوت زیر آب  غواصی کنید. بسیاری از افراد مشهور از جمله جاستین ترودر، نخست وزیر کانادا، استیو تایلر و تیم آلن از این هتل دیدن کرده اند. در این مجموعه می توانید از خدمات آموزشی اسکوبا استفاده کنید.

این هتل توسط انبوهی از ماهی های رنگارنگ احاطه شده است. پس از غواصی به سمت اتاق خود، یک اتاق دنج خوب پیدا خواهید کرد که در آن می توانید وعده های غذایی خود را بخورید. حتی می توانید غذا را در اتاق خود توسط سرآشپز تهیه کنید.

مقالات بیشتری بخوانید