تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

میدان آزادی ایروان

یکی از میدان های مهم ارمنستان، میدان آزادی ایروان است که تا سال ۱۹۹۱ میدات تئاتر و میدان اپرا نیز نامیده می شده است.این میدان بخشی از تالار اپرای ایروان محسوب شده و در ناحیه کنترون واقع است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این میدان ،همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

میدان آزادی ایروان

اجاره روزانه خانه در تهران

پایتخت و بزرگترین شهر جمهوری ارمنستان شهر ایروان است که در امتداد رود هرازتان واقع شده است و مرکز اداری و صنعتی و فرهنگی این کشور است.ایروان یکی از مناطق اصلی گردشگری ارمنستان است که سال به سال این صنعت در حال رشد و پیشرفت محسوب می شود.ایروان با داشتن هتل ها، رستوران ها ، بارها، کلوب های شبانه و مدرن باعث جذب گردشگران کشورهای مختلف شده است.

میدان آزادی ایروان

این شهر دارای کلوپ های شبانه زیادی است و همچنین هتل های این شهر از قبیل هتل آرمینا مرییات ، گرند هتل و آنی پلازا که از بهترین مراکز اقامت در شهر ایروان است. این شهر از امن ترین شهرهای دنیا به حساب می آید.مراکز خرید ایروان از جمله دالماگاردن ، مرکز خرید ایروان و خیابان شمالی با داشتن فروشگاه های متعدد عرضه کننده محصولات برندهای مطرح جهانی می باشند.

میدان آزادی

یکی از میدان های ارمنستان، شهر ایروان میدان آزادی آن است که تا سال 1991 میدات تئاتر و میدان اپرا نیز نامیده می شده است.این میدان بخشی از تالار اپرای ایروان محسوب شده و در ناحیه کنترون واقع است.

چهار خیابان اطراف میدان آزادی عبارتند از خیابان تومانیان ، خیابان تریان ،خیابان سایات نووا و خیابان ماشتوتس است . در این میدان تندیس های هوهانس تومانیان (نویسنده) و الکساندر اسپندیریان (آهنگساز) نصب شده است.

گنجایش این میدان 42000 – 45000 تا 50000 نفر است و مرکز اجتماعات مردم ارمنستان می باشد .در ارمنستان این میدان سمبل آزادی نامیده می شود.

میدان آزادی ایروان

در شرق میدان دریاچه ی زیبا با چشم انداز فوق العاده سوان واقع است.اما در بخش غربی آن پارک بزرگی واقع است که شما می توانید به کافه های اطراف آن بروید و استراحت کنید یا با خانواده یا دوستان به آنجا بروید و خاطرات زیبایی در آنجا ثبت کنید.

میدان آزادی ایروان

میدان آزادی یکی از دو میدان اصلی مرکز ایروان است.در این میدان یک مرکز خرید هم وجود دارد که شما می توانید بخشی از زمان خود را به خرید اختصاص دهید.حوضچه ای در وسط میدان است که چشم انداز زیبایی در میدان آزادی ایجاد کرده است و شما با قدم زدن در این میدان با فرهنگ و مهمان نوازی مردم ایروان آشنا می شوید و لذت می برید.

آدرس : ایروان-ارمنستان –میدان آزادی

ساعت بازدید : همه روزه 24 ساعته
هزینه بازدید: بازدید از میدان آزادی رایگان است.

مقالات بیشتری بخوانید