تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ساحل درختان نارگیل کیش

جزیره زیبای کیش که یکی از جزایر جنوبی ایران است، دارای جاذبه های دیدنی فراوانی می باشد که هر ساله میلیون ها نفر را به خود جذب می کند. این جزیره رویایی که به وسیله آب های نیلگون خلیج فارس در بر گرفته شده است، دیدنی ها و جاذبه های تفریحی و طبیعی بسیاری دارد.

سواحل زیبا و رویایی این جزیره مانند تابلوی خیره کننده نقاشی، می توانند زیباترین لحظات را برای شما به نمایش بگذراند. ساحل درختان نارگیل جزیره کیش از جذاب ترین و زیباترین سواحل این جزیره می باشد که با زیبایی منحصر بفرد خود تکمیل کننده سفر شما خواهد بود. دیدن کردن از این ساحل را به کسانی که قصد سفر به کیش را دارند توصیه می کنیم.در ادامه همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید تا با این مکان دیدنی بیشتر آشنا شویم.

اجاره روزانه خانه در تهران
ساحل درختان نارگیل
تصویر از سایت علی بابا

ساحل درختان نارگیل کیش کجاست؟

ساحل درختان نارگیل جزیره کیش در بخش شرقی این جزیره واقع شده است. این ساحل را در سمت راست خیابان فردوسی و در 15 کیلومتری مرکز جزیره می توان پیدا کرد. این ساحل دارای مساحتی 20 هزار متر مربعی می باشد و در آن می توان صف های منظم و زیبای درختان نارگیل را مشاهده کرد که تعداد آن به 3000 درخت می رسد.

درخت نارگیل درختی است که در هر چهار فصل دارای برگ هایی سبز و زیبا می باشد، بنابراین در کنار آن ها می توان استراحت کرد و از سایه خنک آن ها لذت برد. البته این را به یاد داشته باشید که درختان نارگیل بالغ میوه می دهند؛ همانطور که می دانید نارگیل میوه ای سنگین است که در هنگام رسیدن به زمین می افتد. بنابراین احتمال سقوط میوه ها زیاد است و نباید در فصل رسیدن میوه های نارگیل زیر درختان خوابید.

ساحل درختان نارگیل جزیره کیش دارای شن های روشن و مرجانی است که می تواند احساس خوبی را هنگام قدم گذاشتن روی آن ها به شما بدهد. بخشی از آب های این منطقه نیز به دلیل داشتن مرجان بسیار زلال و زیبا هستند و لذت قدم زدن در کنار ساحل و یا آب تنی را دو برابر می کنند. آب زلال در کنار شن های روشن، مانند عکسی زیبا منظره ای خارق العاده را تشکیل می دهد.

ساحل درختان نارگیل
تصویر از سایت رهی نو

امکانات و تفریحات ساحل درختان نارگیل کیش

بسیاری از ساکنان جزیره این ساحل را نوعی پارک ساحلی می دانند. این ساحل دارای امکانات مفید و کاملی برای گذراندن یک روز شاد و مفرح می باشد. چه به دنبال هیجان و تفریح باشید و چه به دنبال آرامش و ریلکس کردن، این ساحل می تواند اوقات خوبی را برای شما رقم بزند.

در ادامه به برخی از این امکانات اشاره می کنیم:

  • آلاچیق: آلاچیق های ساحل درختان نارگیل دارای سایه ای دلنشین می باشند که به دلیل پوشیده بودن سقف آلاچیق ها از شاخه درختان به وجود آمده است. در این آلاچیق می توانید استراحت کنید و از چشم انداز ساحل لذت ببرید. آلاچیق ها رو به دریا و پشت به درختان نارگیل قرار گرفته اند، بنابراین می توانید از دو منظره استفاده کنید. امکان خوردن غذا در آلاچیق ها وجود دارد که همین امر می تواند به خودی خود لذت خوردن غذا را دو چندان نماید.
  • پیست دوچرخه سواری: لذت برخورد باد و نسیمی که از طرف ساحل می وزد و بوی شور دریا را به همراه خود می آورد، به خودی خود لذت بخش است اما اگر بر روی دوچرخه باشید لذتی وصف ناشدنی دارد. در ساحل درختان نارگیل کیش، جاده مخصوصی برای دوچرخه سواری وجود دارد که برای دوچرخه سواران حرفه ای و عادی استاندارد و مناسب است.
  • تفریحات دریایی: تفریحات دریایی در ساحل درختان نارگیل بسیار متنوع و مهیج می باشند که در صورت آرام بودن دریا می توانید از آن ها استفاده نمایید.

جت اسکی از تفریحات هیجان انگیز ساحل درختان نارگیل است که برای دوست داران هیجان می تواند فوق العاده باشد و ضربان قلبشان را بالا ببرد. هرچقدر که روی آب بسیار شگفت انگیز و زیبا باشد نباید از زیر آب غافل شد. در این ساحل تجهیزات غواصی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد تا به کشف و کاوش به زیر آب بپردازند و از زیبایی های آن لذت ببرند.

در ساحل درختان نارگیل می توانید قایق سواری با انواع قایق های ماهی گیری، کف شیشه ای، پدالی و پارویی را تجربه کنید. در پلاژ آقایان نیز به افرادی که شنا بلد نیستند آموزش شنا داده می شود. افراد می توانند از این فرصت استفاده کنند و این ورزش ضروری را یاد بگیرند. دوش نیز در این پلاژ وجود دارد.

  • زمین های ورزشی: اگر به بازی ها و ورزش های ساحلی علاقه دارید می توانید از چندین زمین ورزشی که در ساحل وجود دارند استفاده نمایید. در این زمین های ورزشی می توانید هندبال ساحلی، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی را در کنار دوستان و خانواده تان انجام دهید و حس نشاط وانرژی را در خود تقویت کنید.
  • عکاسی: عکس گرفتن و عکاسی، امروزه به یکی از اجزای جداناپذیر در سفرهایمان تبدیل شده است. ساحل درختان نارگیل، ساحلی زیبا و رویایی است که می تواند سوژه های عکاسی فراوانی را برای شما ایجاد کند. این ساحل به قدری زیبا و خیره کننده است که عکس های ساده شما را که با گوشی خود گرفته اید به تصاویر خیره کننده تبدیل می کند. غروب و طلوع خورشید از سوژه های جذاب و ناب برای عکاسی شما در این ساحل خواهد بود.
  • رستوران ها و کافی شاپ ها: در ساحل درختان نارگیل می توانید در رستوران های موجود در ساحل غذا میل کنید و در کافی شاپ های آن نیز خستگی را از تنتان بیرون کنید.

بهترین زمان برای سفر به ساحل درختان نارگیل کیش

مناطق جنوبی کشور ایران، به دلیل نزدیکی به مدار استوا از آب و هوای گرم و شرجی برخوردار هستند. به همین دلیل در فصول گرم سال سفر به این نقاط می تواند آزاردهنده باشد. بهترین زمان برای سفر به ساحل درختان نارگیل، فصل بهار مخصوصا ماه های فروردین و اردیبهشت است زیرا این دو ماه هوا معتدل تر می شود و از شدت بارش ها نیز کاسته می شود.

فصل تابستان را نمی توان برای سفر پیشنهاد کرد زیرا هوا گرم و بسیار شرجی می باشد. فصل پاییز و زمستان نیز به دلیل بارش های شدید، فصول مناسبی برای سفر به این ساحل نمی باشند. در این فصول ممکن است نتوانید از تفریحات دریایی استفاده کنید.

ساحل درختان نارگیل
تصویر از سایت الی گشت

مکان های نزدیک به ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل به بسیاری از هتل ها مانند هتل های ارم، داریوش، پارسیان، آبادگران، آرامیس و ستاره کیش نزدیک است. با چند دقیقه پیاده روی میتوانید به مراکز خرید جزیره کیش مانند مرکز تجاری کیش، مرکز خرید پانیذ، مرکز خیرد مریم2، مرکز خرید رویا و بازار پردیس 2 بروید. مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش نیز در نزدیکی این ساحل واقع شده است.