تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل‌های لوکس کشور ارمنستان کدامند؟

ارمنستان کشوری تاریخی و پر جاذبه است که در کنار کشور ایران قرار گرفته است. پایتخت این کشور ایروان است که یک شهر زیبا و اروپایی با نقاط دیدنی بسیار و مراکز خرید مدرن محسوب می‌شود. در کشور ارمنستان می‌توانید به کلیساهای قدیمی سر بزنید و از معماری زیبای آنجا لذت ببرید. کشور ارمنستان در قفقاز جنوبی است و با ایران مرز مشترک دارد.

به دلیل نزدیکی این کشور با ایران، تورهای گردشگری ارمنستان مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است و مسافران شهر ایروان را برای گردشگری بسیار دوست دارند. این کشوردارای 29 هزار کیلومتر مربع مساحت است و به دو قسمت، ارمنستان بزرگ و ارمنستان کوچک تقسیم می‌شود.

اجاره روزانه خانه در تهران

در آنجا کوه‌های مختلفی در مناطق کوهستانی وجود دارد که مورد توجه کوه نوردان حرفه‌ای قرار دارد. در میان جاذبه‌های طبیعی ارمنستان می‌توان به کوه آراگاتس با دامنه بسیار زیبایش در این کشور اشاره کرد. اگر تور ارمنستان را برای سفر خود انتخاب کنید می‌توانید هتل‌های بسیار خوبی را درانجا برای اقامت خود رزرو کنید.

تور ایروان از تورهایی است که به شکل زمینی صورت می‌گیرد. در شهر ایروان هتل‌های 5 ستاره و لوکسی قرار دارد. در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌های کشور ارمنستان را به شما معرفی خواهیم نمود، با ما همراه باشید.

میدان جمهوری ایروان

هتل ماریوت ارمنستان

هتل ماریوت در تور ارمنستان ارزان نیازی به تعریف ندارد و جزو هتل‌های بین المللی و شامل شعبه‌های مختلف در شهرهای معروف دنیا است. این هتل در کشور ارمنستان و شهر ایروان واقع شده است و شامل معماری زیبا با نمایی مجلل می‌شود که شما را به یاد عکس‌های کاخ‌های قدیمی می‌اندازد.

در آنجا می‌توانید در اتاق‌هایی بزرگ با طراحی بسیار زیبا و امکاناتی لوکس اقامت داشته باشید و از اقامت خود لذت ببرید. امکانات اتاق‌های این هتل شامل مبلمان، مناظر زیبا، تهویه هوا، تلوزیون، گاو صندوق و مینی بار می‌شود. این هتل دارای رستوران‌های متعدد است که انواع غذاهای غربی و شرقی را به همراه غذاهای اصیل ارمنستانی به مشتریان ارائه می‌کنند.

آنجا شامل کافه نیز می‌شود و همچنین امکاناتی مانند استخر، خدمات ماساژ درمانی، مرکز اسپا، حمام سنتی ترکی، سونا و جکوزی و همینطور خدمات گردشگری و صرافی نیز می‌شود. در این هتل می‌توانید از فروشگاه‌های داخل آنجا خرید انجام دهید یا خدمات خشک شویی، ترنسفر و سلمانی را استفاده کنید.

هتل رادیسون بلو ارمنستان

به گزارش سفر باتو ، هتل رادیسون بلو دیگر هتل لوکس و مجلل در کشور ارمنستان بوده که در منطقه‌ای زیبا در شهر ایروان واقع شده است. در این هتل می‌توانید از طراحی داخلی بسیار زیبا لذت ببرید و از مناظر دیدنی در اتاق‌ها و سالن‌های آنجا بهره ببرید. این هتل دارای 142 اتاق بوده که همه شامل دکوراسیون زیبا و وسایل مدرن هستند.

اینترنت وای فای در این هتل سراسر بوده و اتاق‌ها شامل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت و مبلمان هستند. آنجا شامل چند رستوران خوب می‌شود که سالن‌هایی زیبا به همراه غذاهای با کیفیت و لذیذ دارند. خدمات این هتل شامل خدمات ماساژ، سالن اسپا، خدمات زیبایی، سالن بدنسازی، استخر و همینطور سونا و جکوزی به همراه زمین‌های تنیس می‌شود. این هتل خدمات خشک شویی ، کرایه ماشین، ترانسفر و صرافی را نیز ارائه می‌کند.

هتل نشنال ارمنستان

هتل نشنال یا بین المللی دیگر هتل 5 ستاره و لوکس در ارمنستان است. این هتل از هتل‌های بسیار خوب ایروان به حساب آمده و شامل طراحی بسیار زیبا و معماری مجللی می‌شود. در اتاق‌های این هتل می‌توانید از خدمات کامل و مدرن بهره ببرید. در آنجا می‌توانید دسترسی خوبی به نقاط دیدنی ایروان داشته باشید.

اتاق‌های این هتل شامل تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می‌شوند. در این هتل رستوران بسیار خوب فرانسوی و همینطور رستوران ارمنستانی وجود دارد که به ارائه غذاهای خوشمزه و باکیفیت می‌پردازند. امکانات آنجا شامل استخر، سونا، جکوزی، مرکز اسپا، حمام سنتی ترکی، خدمات ماساژ و همچنین سالن بدنسازی می‌شود. تور وان را در سایت ببینید.

هتل گلدن پالاس ایروان

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل‌های شهر ایروان در کشور ارمنستان هتل گلدن پلاس است این هتل در مرکز شهر قرار گرفته که دسترسی به نقاط مختلف ایروان را راحت کرده است. در آنجا می‌توانید در ساختمانی بسیار زیبا با طراحی مدرن اقامت داشته باشید.

اتاق‌های این هتل شامل امکانات بسیار خوبی مانند، چای ساز و قهوه ساز، حمام لوکس، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، اینترنت وای فای، بالکن با منظره زیبا و گاو صندوق می‌شوند. این هتل دارای رستوران‌هایی لوکس با غذاهای بسیار متنوع و با کیفیت بوده که در آنجا از مواد اولیه تازه استفاده می‌شود.

امکانات این هتل شامل خدمات مختلف تفریحی و رفاهی می‌شود. در آنجا باشگاه بدنسازی مجهز وجود دارد و همچنین می‌توانید از استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، خدمات اسپا، خدمات ماساژ درمانی، سالن‌های بازی برای بچه‌ها و خدماتی مانند خدمات نگهداری از کودک، اجاره خودرو، صرافی، خشک شویی، خدمات گردشگری و بسیاری دیگر را شامل می‌شود. آنجا دارای خدمات ترانسفر فرودگاه بوده و دارای خدمه‌ای حرفه‌ای با تسلط به زبان‌های مختلف است.

از اینکه در این مطلب هم تا پایان با مجله گردشگری هم اقلیم همراه بودید سپاسگذاریم.