تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل هیلتون کریک دبی هتل هیلتون کریک هتلی 5 ستاره و لوکس است که در منطقه خور دبی قرار دارد. فاصله این هتل با فرودگاه بین‌المللی دبی تنها 5 کیلومتر است. دبی همواره به مناظر و برج‌های بی‌نظریش مشهور بوده است و یکی از ویژگی‌های این هتل این است که بهترین مناظر از شهر دبی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. همراهِ هم اقلیم باشید.

این هتل به برخی از جاذبه‌های گردشگری دبی نزدیک است و دسترسی شما به مهمترین مراکز شهر آسان خواهد بود. هتل هیلتون کریک می‌تواند با دکوراسیونی لوکس، امکانات برجسته و خدمات ویژه یکی از بهترین هتل‌های دبی برای اقامت باشد.

اجاره روزانه خانه در تهران

اتاق های هتل هیلتون کریک دبی

این هتل در مجموع دارای 150 اتاق است که به اتاق های معمولی و سوئیت های لوکس تقسیم می شوند.می توانید اتاق بیزینس را رزرو کنید و از امکانات ویژه آن از جمله ترانسفر فرودگاهی بهره ببرید. صبحانه مخصوص و چای بعد از ظهر در اتاق‌های کاری به صورت رایگان ارائه می‌شود.

هتل هیلتون کریک دبی2

اتاق‌های این هتل دارای ویژگی های دکوراتیو معاصر و سنگ مرمر بسیار زیبا است. تمامی اتاق‌های هتل دارای تخت خواب‌های لوکس و مجهر هستند. تلویزیون صفحه تخت در تمامی اتاق‌ها قرار دارد و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان نیز در اتاق‌ها مهیا است. از امکانات دیگر اتاق‌ها می توان به حمامِ دارای وان و دوش و لوازم بهداشتی، میز مطالعه، گاو صندوق، یخچال، مینی‌بار و … اشاره کرد.

هتل هیلتون کریک دبی3

امکانات هتل هیلتون کریک دبی

هتل دارای یک استخر بسیار زیبا و لوکس در پشت بام است که می توانید به همراه شنا کردن در آن از مشاهده مناظر بسیار زیبای اطراف از جمله برج خلیفه نیز لذت ببرید. همچنین می توانید در مرکز تناسب اندام مجهز این هتل ورزش کنید و در سفر هم بدن خود را شاداب نگاه دارید.موتور سواری و بازدید از بازار تاریخی طلا و آفتاب گرفتن در ساحل اختصاصی از دیگر امکانات این هتل است. برای شناخت بهتر برج خلیفه مطلب زیر را بخوانید.

هتل هیلتون کریک دبیهتل هیلتون کریک جایزه مهمان نوازی در یک مکان فوق‌العاده را دریافت کرده است و شک نکنید که اقامت در این هتل به‌یادماندنی خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در رستوران مدرن براسری میل کنید و از طعم ویژه‌ی غذاهای آن لذت ببرید. منوی متنوع این رستوران شما را شگفت‌زده خواهد کرد.